ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لاتزیو چراغ هفته 25 را روشن کرد


تیم فوتبال لاتزیو با غلبه بر هلاس ورونا به هواداران فوتبال ایتالیا نوید هفته‌ای پر گل و جذاب داد.

خبرگزاری فارس: هفته بیست و پنجم سری A ایتالیا با پیروزی پر گل لاتزیو برابر هلاس ورونا کلید خورد. اولین بازی از هفته بیست و پنجم سری A ایتالیا با 7 گل زده از سوی دو تیم همراه بود.

در این دیدار زیبا و جذاب، تیم لاتزیو در خانه خود با نتیجه پرگل 5 بر 2 هلاس ورونای قعرنشین را در هم کوبید.

ماتری در دقایق 45 و 50، اندرسون در دقیقه 69، بالدکیتا در دقیقه 82 و کاندروا در دقیقه 90 (پنالتی) برای لاتزیو و گرکو در دقیقه 72 و تونی در دقیقه 79 برای هلاس ورونا گلزنی کردند.

به این ترتیب، لاتزیو با 36 امتیاز در رده هفتم و هلاس ورونای 15 امتیازی در قعر جدول 20 تیمی سری A ماندند.


ویدیو مرتبط :
یوونتوس 4 : 1 لاتزیو - هفته دوم سری آ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوابیدن با چراغ روشن سبب افزایش وزن می‌شود



 

 

خوابیدن

 

 

متخصصان روانشناسی در گزارش جدیدی اعلام كردند كه اگر در شب، اتاق زیاد روشن باشد این وضعیت سبب افزایش وزن می‌شود.

به گزارش ایسنا،‌ این متخصصان می‌گویند: موشهایی كه به هنگام شب در معرض نور شدید قرار می‌گیرند پس از گذشت هشت هفته حدود 50 درصد بیشتر از موشهایی كه در یك چرخه استاندارد نور - تاریكی قرار داشتند، دچار اضافه وزن می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دكتر لائورا فونكن نویسنده اصلی این مقاله از دانشگاه ایالتی اوهایو در این باره تصریح كرد: هرچند هیچ تفاوتی بین میزان تحرك یا مصرف غذای روزانه این دو گروه از موشها وجود ندارد، اما موشهایی كه شب را در نور زیاد می‌گذرانند به مراتب چاق‌تر هستند.

رندی نلسون، پروفسور روانشناسی نیز در این رابطه خاطرنشان كرد: نور در شب باعث می‌شود كه الگوی تغذیه‌ای در موش‌ها تغییر كرده و در نتیجه نتوانند متابولیسم غذا را به درستی انجام دهند.

این متخصصان تاكید كردند كه زمان خوردن بدون توجه به مقدار آن در متابولیسم صحیح بدن بسیار حائز اهمیت است. آنها می گویند این آزمایشات می‌تواند سرنخی برای بررسی دلایل اپیدمی چاقی در كشورهای غربی باشد..../تحلیل:عصرایران