ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لاتزیو از سد کارپی گذشت


شاگردان پائولو سوسا مقابل میزبان خود، پالرمو تن به تساوی داد و در دیداری دیگر لاتزیو از سد کارپی گذشت.

خبرگزاری تسنیم: هفته سی‌و‌هفتم مسابقات فوتبال سری A باشگاه‌های ایتالیا از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) با انجام پنج دیدار همزمان پیگیری شد. در یکی از این دیدارها فیورنتینا در دیداری خانگی مقابل پالرمو با تساوی بدون گل متوقف شد. بنفش‌پوشان فلورانس با این نتیجه 61 امتیازی شدند و تغییری در جایگاه آنها در جدول رده‌بندی (رده پنجم) حاصل نشد.

در بازی همزمان دیگر، لاتزیو در خانه کارپی به پیروزی 3 بر یک رسید. گل‌های لاتزیو را در این دیدار میلان بیسواچ (24)، آنتونیو کاندروا (33) و میروسلاو کلوزه (73) به ثمر رساندند. تک‌گل کارپی را هم جری اوچه ام‌باکوگو در دقیقه 84 به‌ثمر رساند، این در حالی است که همین بازیکن در دقایق 12 و 41 دو ضربه پنالتی را برای این تیم به هدر داد. لاتزیو هم دو اخراجی داشت که در دقیقه 83 لوکاس بیلیا و در دقیقه 90 فیلیپه جورجوویچ از زمین بازی خارج شدند. لاتزیو با این برد 54 امتیازی شد، اما همچنان در مکان هشتم جدول باقی ماند.

در سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

سامپدوریا صفر - جنوا 3

فروزینونه صفر- ساسولو یک

آتالانتا یک - اودینزه یک

در چارچوب همین رقابت‌ها امشب دو دیدار همزمان برگزار می‌شود که بر این اساس از ساعت 23:15 هلاس ورونا پذیرای یوونتوس است و ناپولی در خانه تورینو به میدان خواهد رفت.

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها، یوونتوس، قهرمان زودهنگام فصل 16-2015 با 88 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های رم و ناپولی هم به ترتیب با 77 و 76 امتیاز دوم و سوم هستند.


ویدیو مرتبط :
بارسلونا از سد میزبانش، میلان گذشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گواردیولا از سد كرایف گذشت



 

 

 

گواردیولا از سد كرایف گذشت

 

سرمربی خوش فکر تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا با فتح دوازدهمین جام قهرمانی از مرز رکورد ثبت شده یوهان کرایف هم گذشت.

به نقل از اسپورت کاتالونیا، جوزپه گواردیولا شب گذشته دوازدهمین جام قهرمانی در طول مربیگری خود را بالای سر برد و رکورد یازده قهرمانی در هشت سال کرایف را تنها در 4 سال فعالیت با 12 قهرمانی شکست و جاودانه شد.

این رکورد از این لحاظ نیز بسیار ارزشمند است که گواردیولا خود شاگرد کرایف است و بار دیگر روند آکادمیک و پرورش استعداد در این باشگاه بزرگ اسپانیایی به رخ فوتبال باشگاهی جهان کشیده شد.

3 لالیگا، 3 سوپرجام اسپانیا، 2 لیگ قهرمانان اروپا، 2 سوپرجام اروپا، یک جام پادشاهی و یک جام باشگاه‌های جهان در کارنامه گواردیولا ثبت شده است.