ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لابی عربستان برای حذف ایران


بعد از حذف عربستان از دور مسابقات غرب آسیا و صعود تیم امید کشورمان به عنوان تیم اول گروه، تیم عربی به دنبال لابی پشت پرده برای صعود به مرحله نهایی است.

خبرگزاری فارس: در حالی که بر اساس قوانین کمیته مسابقات غرب آسیا در صورت یکسان بودن امتیازات دو تیم در مرحله گروهی ابتدا نتیجه بازی رو در رو و سپس تفاضل گل و تعداد گل بیشتر تکلیف تیم صعود کننده را مشخص می‌کرد مسئولان عربستانی با لابی‌های پشت‌پرده در پی حذف ایران و صعود به مرحله نهایی غرب آسیا هستند.

بازی ایران و عربستان در مرحله گروهی با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید و ایران به دلیل پیروزی 2 بر صفر مقابل بحرین و تفاضل گل بهتر نسبت به عربستان صدرنشین شد.عربستان امشب مقابل بحرین با پیروزی 3 بر 2 رسید.

محمد رسایی مدیر اجرایی و حسین اخوت سرپرست تیم ملی امید در تلاش هستند تا مانع از لابی پشت پرده عربستانی‌ها و ضایع شدن حقوق فوتبال ایران شوند.


ویدیو مرتبط :
کافر بودن شیعیان ایران و عربستان از نظر بن باز مفتی عربستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عربستان به دنبال لابی برای حذف ایران


مسولان تیم فوتبال امید در صدد هستند تا حقوق فوتبال ایران ضایع نشود و از لابی پشت پرده عربستانی ها جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان: مسولان تیم فوتبال امید در صدد هستند تا حقوق فوتبال ایران ضایع نشود و از لابی پشت پرده عربستانی ها جلوگیری کنند.

بر اساس قوانین کمیته مسابقات غرب آسیا در صورت یکسان بودن امتیازات دو تیم در مرحله گروهی ابتدا نتیجه بازی رو در رو و سپس تفاضل گل و تعداد گل بیشتر تکلیف تیم صعود کننده را مشخص می کند از همین رو مسئولان عربستانی با لابی‌های پشت‌پرده در پی حذف ایران و صعود به مرحله نهایی غرب آسیا هستند.
 
بازی ایران و عربستان در مرحله گروهی با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید و ایران به دلیل پیروزی 2 بر صفر مقابل بحرین و تفاضل گل بهتر نسبت به عربستان صدرنشین شد.عربستان امشب مقابل بحرین با پیروزی 3 بر 2 رسید.
 
نمایندگان عربستان هم اكنون با مسئولین مسابقات در حال رایزنى هستند تا بعنوان تیم اول صعود كنند!!!!

عربستانی ها تلاش میكنند تا با تغییر تفاضل گل به تعداد گل زده ایران را حذف و خودشان صعود كنند!!

 مسئولان تیم امید با امور بین الملل فدراسیون فوتبال در تماس هستند و مسئولان تیم امید هم اكنون با تهران تماس گرفتند تا اموربین الملل فدراسیون ایران مانع از لابى پشت پرده در این خصوص شوند.

اخوت سرپرست تیم و رسایى مدیراجرایى هم اكنون در محل اطلاع رسانى مسابقات هستند تا آخرین وضع را جویا باشند تا مانع از لابی پشت پرده عربستانی ها و پیگیر حقوق فوتبال ایران شوند.