ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

كی روش: در پرتغال ما را شكنجه، توهین و تحقیر كردند



اخبار,اخبارورزشی,كی روش

 

 اخبار ورزشی -  كی روش: در پرتغال ما را شكنجه، توهین و تحقیر كردند

سرمربی تیم ملی ایران گفت: «فکر می کنم بامداد سه شنبه برای امضای قرارداد و آغاز کار به تهران سفر کنم.»

به گزارش جام نیوز، کارلوس کی روش درباره برکناری ناگهانی پائولو بنتو از سرمربیگری تیم ملی پرتغال عنوان کرد: «سرمربیان تیم ملی در پرتغال همواره طی سال های گذشته مورد شکنجه، توهین و تحقیر قرار داشته اند. این اتفاق بارها و بارها رخ داده است و حالا این بار با بنتو هم چنین رفتاری صورت می گیرد.»

 وی ادامه داد: «متاسفانه رسانه ها انتقاهادی ناعادلانه ای از بنتو طی ماه های اخیر کردند و در نهایت دادگاه افکار عمومی بر پایه چنین انتقادهایی، او را به دادگاه بردند. در این شرایط درها برای ورود مربی جدید بسته می شود و هر فردی بیاید نسبت به شغل خود حس بی اعتمادی دارد.»

کی روش تاکید کرد: «من آینده ای برای فوتبال پرتغال در شرایط فعلی نمی بینم. اینجا همه خوبی‌های شما را از یاد می‌برند و تنها به شما حمله می‌کنند. شخصا پیش بینی می کردم پرتغال با بنتو به یورو می رود اما این تصمیم همه را شگفت زده کرد.»

سرمربی تیم ملی ایران که به تازگی با فدراسیون فوتبال ایران برای تمدید قرارداد با تیم ملی به توافق رسیده است در خصوص این موضوع گفت: «پس از اینکه نسخه نهایی قرارداد فدراسیون فوتبال ایران توسط علی کفاشیان برای من ارسال شد، آن را مطالعه و موافقت خود را برای تمدید قرارداد با تیم ملی ایران به شخص کفاشیان اعلام کردم.»

وی ادامه داد: «بر همین اساس قصد دارم خیلی زود به ایران بیایم تا کارم را با تیم ملی ایران آغاز کنم و برنامه ریزی های لازم را به عمل بیاورم.»

سرمربی تیم ملی که به نظر می رسد بر خلاف گذشته دیگر مشکلی برای ادامه کارش با تیم ملی ایران وجود نخواهد داشت در پاسخ به این سوال که چه زمانی دقیقاً برای آغاز کار با تیم ملی به کشورمان بازخواهد گشت، گفت: «تلاش می‌کنم هر چه زودتر به تهران سفر کنم و امیدوارم هماهنگی های لازم برای این کار نیز زودتر به عمل بیاید. در نهایت فکر می کنم اوایل وقت سه‌شنبه آینده (بامداد سه شنبه) برای امضای قرارداد و آغاز کار به تهران سفر کنم.»


 اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
شكنجه به روش طالبان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ردپای كی‌روش در انتقال یك بازیكن به منچستر / شروع تحقیقات پلیس پرتغال



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ایسنا: پلیس پرتغال قصد دارد درباره انتقال 9 میلیون یورویی یك فوتبالیست پرتغالی به باشگاه منچستر یونایتد انگلیس تحقیق كند.

روزنامه گاردین در گزارشی درباره‌ی تیاگو مانوئل دیاس كوریرا ملقب به «ببه» كه در سال 2010 با قراردادی به ارزش 9 میلیون یورو (7.2 میلیون پوند) از ویتوریا گیمارش پرتغال به منچستر یونایتد پیوست، از تلاش پلیس برای پیگیری این انتقال خبر داد. این بازیكن در یك فصل حضورش در ویتوریا گیمارش برای این تیم به میدان نرفت و تنها سابقه بازی او به حضور در یك باشگاه دسته سومی باز می‌گردد.

 

به همین دلیل واحد پلیس مبارزه با فساد وزارت دادگستری پرتغال قصد دارد در باره انتقال این بازیكن تحقیق كند. خورخه مندس وكیل «ببه» كه مقدمات انتقال او را به منچستر یونایتد فراهم كرد، همان كسی است كه كریستیانو رونالدو، نانی و آندرسون را از پرتغال به اولدترافورد برده بود. 40 درصد از مبلغ 9 میلیون یوروی قرارداد ببه به مندس پرداخت شد كه برابر با 3.6 میلیون یورو می‌شود.

 

الكس فرگوسن سرمربی باشگاه منچستر یونایتد در آن زمان گفته بود كه ببه تنها بازیكنی است كه وی بدون تماشا كردن بازی‌هایش او را به خدمت گرفته است. منچستر یونایتد در آن زمان اعلام كرد كه ببه به پیشنهاد كارلوس كی‌روش كه دستیار فرگوسن بوده راهی اولدترافورد شده است.

واحد پلیس ضد فساد در لیسبون با ارسال نامه‌ای به گونسیالو ریس وكیل سابق ببه از او دعوت كرد تا با حضور در مقرر پلیس به عنوان شاهد درباره نحوه انتقال ببه به منچستر یونایتد توضیح دهد. ریس به فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام كرده كه مندس با زیر پا گذاشتن قوانین فیفا با ببه به صورت ناگهانی قرارداد امضا كرده و سپس او را به اولدترافورد برده است.

ریس به روزنامه‌‌ گاردین انگلیس گفت كه در تاریخ 23 آپریل به مدت سه ساعت تحت بازجویی قرار گرفته است. به گفته ریس، بازجویی اداره پلیس از او درباره جنبه‌های مختلف انتقال ببه به منچستر یونایتد سوال كرده و بازجو به او گفته است كه پلیس پرتغال قصد دارد از باشگاه منچستر یونایتد هم در این زمینه تحقیق كند.

 

یك سخنگوی باشگاه منچستر یونایتد در این باره گفت: اگر پلیس از ما اطلاعاتی بخواهد قطعا با آن‌ها همكاری خواهیم كرد، اما هیچ كس نمی‌تواند مدعی كه ما عملی خلاف قانون انجام داده ایم.

تلاش خبرنگار گاردین برای گفت و گو با مندس بی‌نتیجه‌ مانده و او حاضر به صحبت با این روزنامه‌ی انگلیسی نشده است.

ببه در یك فصل حضورش در منچستر یونایتد تنها در دو بازی به میدان رفت و پس از آن در نوامبر 2012 با یك قرارداد قرضی به بشیكتاش تركیه پیوست./ایسنا