ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

كمربندهای لاغری،باعث لاغری می شوند؟



 

کمربند لاغری

گفته می شود کمربند های لاغری لرزش دار باعث کاهش چربی های دور کمر می شود، این موضوع تا چه حد صحت دارد؟

 

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشكی ایران گفت: برخلاف تبلیغات صورت‌گرفته كمربندهای لاغری فقط چربی را جابه جا و در بین اعضای دیگر توزیع می‌كنند و موجب لاغری فرد نمی‌شود.

 

او اظهار داشت: مكانیسم اثر كمربندهای لاغری این است كه با ایجاد یك حرارت موضعی نسبت به جابه‌جایی چربی‌ها در نقاط كمری اقدام می‌كند. كار اصلی این كمربندها لاغركردن نیست بلكه جابه‌جایی چربی است.

 

وی افزود: لاغر كردن توسط این كمربندها ادعایی بیش نیست. این كمربندها با افزایش حرارت، چربی را جابه‌جا می‌كنند و به جای دیگر منتقل و توزیع می‌كند به همین علت به افراد به چند جای خود مانند كمر حساس هستند و تجمع چربی در اینجاها نیز زیاد است. توصیه می‌كنیم به جای كمربند لاغری ورزش كنند.

 

کمربند لاغری

 

این متخصص داخلی تصریح كرد: 2 نوع ورزش وجود دارد یكی استاتیك است و یكی هوازی. ورزش استاتیك برای گرم‌كردن بدن است و ورزش‌های هوازی ورزش‌هایی است كه به دنبال مصرف اكسیژن چربی‌ها می‌سوزد.

 

وی ادامه داد: توصیه می‌شود افرادی كه برای لاغركردن به بدنسازی روی می‌آورند ابتدا با وسایلی مانند هالتر و طناب‌های كششی گرم كنند و سپس شروع به دویدن كنند. این دویدن موجب سوزاندن چربی می‌شود. در برخی جاها به فرد لباس‌های مخصوص می‌پوشانند تا حرارت از بدن خارج نشود و چربی‌ها آب شود البته فرد نباید آب بخورد.

 

همچنین خاطرنشان كرد: فرد در مرحله اول لاغری آب از دست می‌دهد. آنهایی كه ادعا می‌كنند ظرف چند روز10 كیلو وزن كم می‌كنند این 10 كیلو آب است.

 

وی گفت: رژیم غذایی مناسب این است كه در هفته بیش از 2 كیلو وزن كم نكنیم. چرا كه لاغری ناگهانی موجب چین و چروك‌های متعدد می‌شود و این چین‌ها دیگر برطرف نمی‌شود اما اگر فرد به تدریج شروع به كم‌كردن وزن كند نه چین و چروك در بدنش اتفاق می‌افتد و نه دچار عوارض لاغری می‌شود.


ویدیو مرتبط :
‫رژیم لاغری کاشا / لاغری بدون کاهش ویتامین‌های مورد نیاز بدن ( رژیم لاغری به سبک روسی)‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خواندن برچسب مواد غذایی باعث لاغری می‌شود





اخبار,اخبار جدید,

 

خواندن برچسب مواد غذایی باعث لاغری می‌شود

افرادی که برچسب مواد غذایی و اطلاعات مربوط به محتوای آن را می‌خوانند، بیش از دیگران گرایش به لاغری دارند.

مطالعات متخصصان اسپانیایی نشان می‌دهد که ارتباط بین خواندن برچسب مواد غذایی و کاهش وزن در زنان بیشتر از مردان وجود دارد.

متخصصان اظهار کردند: افرادی که عادت به خواندن برچسب مواد غذایی دارند، بیش از دیگران به سلامتی خود اهمیت می‌دهند و حداقل 4 کیلو لاغرتر هستند.

به گفته متخصصان؛ 58 درصد مردان و 74 درصد زنان به خواندن برچسب مواد غذایی گرایش دارند./ایسنا