ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

كلوزه: تیمی صاحب سبك و با‌كلاس داریم



 

 

كلوزه: تیمی صاحب سبك و با‌كلاس داریم

 

/همگام با جام‌جهانی2010-آفریقای‌جنوبی/

كلوزه: تیمی صاحب سبك و با‌كلاس داریم

بازیكن تیم ملی آلمان گفت: با بازی خوبی كه برابر انگلیس انجام دادیم، مشخص شد چه تیم با كلاس و صاحب سبكی داریم.

به نقل از رویترز، میروسلاو كلوزه اظهار داشت: همیشه گفته‌ام تیمی صاحب سبك و با كلاس در اختیار داریم. تیمی كه هم خوب حمله می ‌كند و هم خوب دست به دفاع می زند. این بازی خوب به دلم نشست و باعث خرسندی‌ام شد.

وی كه در دیدار با انگلیس گل اول ژرمن‌ها را به ثمر رساند، افزود: ما از ثانیه اول بازی، كنترل همه چیز را در دست داشتیم.از همان لحظات اولیه حمله به دروازه حریف را در دستور كار قرار دادیم و موقعیت ایجاد كردیم.
كلوزه ادامه داد: من روی گلی كه زدم، توان زیادی صرف كردم و از توپ بلندی كه برایم ارسال شده بود، سعی كردم به خوبی استفاده كنم.

این بازیكن عضو بایرن‌مونیخ گفت: الان هدف این است كه به مرحله نیمه‌نهایی برسیم كه حتما به آن خواهیم رسید.
تیم ملی آلمان روز گذشته در مرحله یك هشتم نهایی موفق شد با نتیجه 4 بر یك انگلیس را شكست دهد تا روز شنبه آینده حریف آرژانتین در مرحله یك چهارم‌نهایی شود.


ویدیو مرتبط :
سبك زیبای جواد مقدم برای اقا صاحب الزمان عج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماگات:با غلبه بر بنفیكا تیمی با كلاس را شكست دادیم



 

 

ماگات:با غلبه بر بنفیكا تیمی با كلاس را شكست دادیم

سرمربی تیم فوتبال شالکه آلمان گفت: خوشحالم که با شکست بنفیکا بر تیمی با کلاس غلبه کردیم.

فلیکس ماگات اظهار داشت:خیلی خوشحالم که این نتیجه ثبت شد. بازی با بنفیکا دیداری بسیار دشوار بود. زیرا حریف تیمی با کلاس در اختیار داشت. از این رو مدتی گذشت تا توانستیم کنترل بازی را در دست گیریم.

وی افزود: در نیمه دوم ما حاکم مطلق بر بازی بودیم و در پایان با لیاقت زیاد برنده بازی شدیم.

این مربی ادامه داد: از اینکه دیدم بازیکنانم چقدر خوب در نبردهای تن به تن شرکت می کنند و برنده می شوند، بسیار خوشحالم. فکر می کنم به تدریج وضعیت تیم بهبود یابد و ما در لیگ قهرمانان و بوندس لیگا به نتایج بهتری در آینده برسیم.

شالکه ای ها شب گذشته در ادامه مسابقات دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند با دو گل بنفیکا پرتغال را درگروه دوم شکست دهند.