ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

كعبي باشكايت قطبي به كميته انضباطي...



 

كعبي باشكايت قطبي به كميته انضباطي...

 

احضار مايلي‌كهن و ليدرهاي پرسپوليس و استقلال

كعبي با شكايت قطبي به كميته انضباطي احضار شد

بازيكن پيشين تيم ملي فوتبال ايران با شكايت افشين قطبي به كميته انضباطي احضار شد.

به دليل تخلفات صورت گرفته از سوي حسين كعبي و شكايت افشين قطبي، سرمربي تيم ملي از وي اين بازيكن روز سه شنبه 11 خرداد به كميته انضباطي احضار شد.
كعبي در مصاحبه اي قطبي را به دلال بازي متهم كرده بود.

*احضار ليدرهاي سرخابي

در پي تخلفات صورت گرفته در ديدار اميدهاي پرسپوليس و استقلال تهران كميته انضباطي ليدرهاي اين دو تيم را روز دوشنبه 10 خرداد به كميته انضباطي احضار كرد.

*مايلي كهن در كميته انضباطي

جهت رسيدگي به تخلفات محمد مايلي كهن، سرمربي سابق تيم سايپا مطالب درج شده در نشريات ورزشي مبني بر عدم رعايت مفاد بند دوم ماده 23 آئين نامه انضباطي در روز پنجشنبه ششم خرداد ،وي براي روز سه شنبه 11 خرداد به كميته انضباطي احضار شد...../تحلیل:فارس


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتخاب هيات‌رئيسه دو كميته تحقيق و تفحص



 

 

 

انتخاب هيات‌رئيسه دو كميته تحقيق و تفحص در كميسيون اقتصادي


احد خيري به عنوان رئيس كميته تحقيق و تفحص از مناطق آزاد و صمد مرعشي نيز به عنوان رئيس كميته تحقيق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق كالا انتخاب شد.

عصر ديروز كميسيون اقتصادي مجلس اعضاي هيات‌رئيسه دو كميته تحقيق و تفحص را انتخاب كرد.
محمدرضا خباز سخنگوي كميسيون اقتصادي مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، از انتخاب احد خيري به عنوان رئيس كميته تحقيق و تفحص از مناطق آزاد خبر داد و افزود: صمد مرعشي نيز به عنوان رئيس كميته تحقيق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق كالا انتخاب شد.
به گفته وي در جلسه عصر ديروز كميسيون اقتصادي، لايحه اصلاح نظام قانون صنفي نيز بررسي شد. اين قانون مصوب سال 1350 است كه يك بار پيش از انقلاب از سوي مجلس شوراي ملي اصلاح شده و سه بار پس از انقلاب در سال‌هاي 59، 67 و 82 در معرض اصلاح مجلس قرار گرفته است.
سخنگوي كميسيون اقتصادي با اشاره به لزوم اصلاح اساسي اين قانون به دليل ايراداتي كه در اجراي آن به وجود آمده بود، اظهار داشت: به همين دليل مجلس از دولت خواست تا لايحه اصلاح آن را به مجلس بفرستد.
خباز با اشاره به تاخير دو ساله دولت در ارائه اين لايحه گفت: بالاخره لايحه اصلاح نظام قانون صنفي به مجلس آمد كه روز گذشته كليات آن در كميسيون اقتصادي تصويب شد...../تحلیل:ایلنا