ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

كشورهای غرب آسیا برای حمایت از كاراته ...



 

كشورهای غرب آسیا  برای حمایت از كاراته ایران قول مساعد دادند

 

كشورهای غرب آسیا برای حمایت از كاراته ایران قول مساعد دادند.خبرگزاری فارس: شماری از كشورهای غرب آسیا قول مساعددادند تا از ایران در انتخابات اتحادیه آسیا و جهان حمایت كنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، عباس احمدپناهی در هنگام حضورش در امارات با روسای فدراسیون های عربستان، امارات، عمان، قطر، یمن و بحرین دیدار و گفت و گویی داشت.

 

آنها درباره ورود بیشتر كشورهای غرب آسیا به اتحادیه كاراته قاره كهن و گرفتن كرسی های جهانی با یكدیگر به توافقاتی دست یافتند.

 

از انجا كه ایران از نظر سطح فنی در كاراته آسیا و جهان حرف های زیادی برای گفتن دارد، این كشورها قول مساعد برای حمایت از كشور ما دادند.

 

همچنین قرار است پناهی همراه كاراته كاران راهی المپیك هنرهای رزمی شود تا در آنجا با كشورهای جهانی به رایزنی های خود ادامه دهد..../ خبرگزاری فارس


ویدیو مرتبط :
قهرمانی كاراته آسیا-2014 مالزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیفا: كویت به ترك‌تازی ایران در غرب آسیا خاتمه داد



 

 

فیفا: كویت به ترك‌تازی ایران در غرب آسیا خاتمه داد

 

پایگاه خبری فدراسیون بین‌المللی فوتبال نوشت: با عنوان قهرمانی کویت در غرب آسیا، دوران افتخار‌آفرینی ایران در این پیکارها به پایان رسید.

ششمین دوره قهرمانی غرب آسیا در اردن فاتح جدیدی به نام کویت را به چشم دید. پیش از شروع مسابقات، کمتر کارشناسی روی شانس قهرمانی آنها حساب می‌ کرد؛ ولی شگفتی‌ساز شد و به افتخار آفرینی ایران در این مسابقات پس از کسب چهار مقام نخست، با کسب پیروزی 2 بر صفر در بازی نهایی پایان داد.

کویتی‌ها با تکیه به نیروی جوانی، پس از قهرمانی در جام خلیج‌فارس در سال 1988، به دوازده دوری از عنوان با این مقام پایان داد. آنها با انتخاب تیمی که میانگین سنی اش کمتر از 23 بود، به آینده نگاه خود را معطوف کردند. آنها با وجودی که فرصت کافی برای آماده‌سازی نداشتند، عطش فراوان خود را برای کسب افتخار با برد 2 بر یک مقابل سوریه نشان دادند. در بازی نهایی مقابل ایران نیز با دو گل نیمه اول، به سوی قهرمانی گام برداشتند.

با این نتیجه، دوران قهرمانی‌ها برای ایران در این مسابقات به پایان رسید. این در حالی بود که با توجه به افتخارآفرینی‌های قبلی، ایران پیش از بیشترین بخت کسب مقام برخوردار بود.

آنها در این جام که در اردن انجام گرفت، ابتدا بحرین را 3 بر صفر شکست دادند و مقابل عمان 2 بر 2 متوقف شدند. سپس عراق را 2 بر یک شکست دادند تا اینکه به بازی با کویت رسیدند. با توجه شرایط تیم به نظر می رسید ایران خودش را برای کسب مقامی دیگر آماده کرده؛ در حالیکه کویت با نتیجه‌ای که کسب کرد به چنین خیالی خاتمه داد.

در کل مسابقات و در 12 بازی، 36 گل از خط دروازه‌ها عبور کرد. در این شرایط علی نونو، مهاجم تیم ملی یمن با زدن 5 گل عنوان بهترین گلزن را به دست آورد. ایران با 8 گل زده، هجومی‌ترین تیم شناخته شد. ایران در سال‌های 2000 ، 2004، 2007 و 2008 به مقام نخست این پیکارها رسید.