ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

كریمی: هیچ پیشنهادی ندارم، حتی از پرسپولیس!/ شاید به فکر خرید بازیکنان جدید هستند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

كریمی: هیچ پیشنهادی ندارم، حتی از پرسپولیس!/ شاید به فکر خرید بازیکنان جدید هستند

من هم مثل تمام بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود این اجازه را دارم که اگر پیشنهادی رسمی دریافت کردم به آن فکر کنم.

سایت گل- در حالی كه شایعه قرارداد كریمی با الاهلی امارات به شدت در شهر پیچیده، كاپیتان پرسپولیس می‌گوید: «هیچ پیشنهادی ندارم.» نكته این‌جاست كه طبق ادعای كریمی، او نه‌تنها از باشگاه اماراتی كه از باشگاه پرسپولیس هم هیچ پیشنهادی برای تمدید قرارداد نداشته‌ است!

علی کریمی در گفت‌وگو با سایت شخصی‌اش اظهار داشت: از روزی که به امارات آمدیم بعضی از رسانه‌ها مطالبی را از قول من مطرح کردند که صحت ندارد. من هیچ پیشنهادی ندارم و تا این لحظه هم باشگاه هیچ صحبت رسمی با من در این خصوص نداشته و شاید بیشتر به فکر خرید بازیکنان جدید هستند. من واقعا نمی‌دانم این شایعات را چه کسانی مطرح می‌کنند، در حالی که سایت باشگاه که  موثق‌ترین منبع برای هواداران است تمام اخبار مربوط به تیم را در اختیار این عزیزان قرار می‌دهد. شاید هم شایعه سازان دوست ندارند من در پرسپولیس بمانم.

کریمی تاکید کرد: به هرحال این حق طبیعی باشگاه است که براساس تفکرات خود بازیکن جذب کند و من هم مثل تمام بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود این اجازه را دارم که اگر پیشنهادی رسمی دریافت کردم به آن فکر کنم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر باید به بازی با الاتحاد فکر کنیم تا با پیروزی در این مرحله ضمن شاد کردن دل هواداران، در بین هشت تیم برترآسیا قرار گیریم./گل


ویدیو مرتبط :
پرسپولیس کهکشانی(بازیکنان پرسپولیس برای لیگ 91-92)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هاشمیان: پیشنهادی برای مربیگری در پرسپولیس ندارم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

هاشمیان: پیشنهادی برای مربیگری در پرسپولیس ندارم/می‌توانستم یكی، دو سال دیگر بازی كنم

وحید هاشمیان با تكذیب خبر مذاكره باشگاه پرسپولیس برای حضورش در كنار مانوئل ژوزه گفت: وقتی اتفاقی نیفتاده است نمی‌توانم درباره این موضوع صحبت كنم.

مهاجم سابق تیم ملی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خبر روزهای اخیر مبنی بر تمایل باشگاه پرسپولیس برای حضورش روی نیمكت این تیم در كنار مانوئل ژوزه گفت: در موردی كه اتفاقی نیفتاده، نمی‌خواهم صحبتی كنم. من پس از سال‌ها حضور در فوتبال آلمان با پرسپولیس به فوتبال ایران برگشتم و این باشگاه را خانه ورزشی خودم می‌دانم. دوست‌های بسیار خوبی در مدت حضورم در پرسپولیس پیدا كردم؛ دوستانی كه هنوز با آنها در ارتباطم و دلم برایشان تنگ شده است. اكنون پس از سال‌ها حضور در تیم‌های مختلف و سفرهای متعدد استراحت می‌كنم و در كنارش به آموخته‌هایم اضافه می‌كنم تا روحیه و انرژی دوباره بگیرم.

هاشمیان كه ماه گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی كرد، درباره تصمیمش و واكنش‌هایی كه این تصمیم به همراه داشت، گفت: سخت است كه یك ورزشكار پس از حضور در میادین ورزشی از دنیای فوتبال خداحافظی كند. من هم چنین شرایطی داشتم. با توجه به وضعیت جسمانی كه داشتم می توانستم یكی، دو سال دیگر در فوتبال ایران بازی كنم. این مساله برای من به لحاظ مالی هم بسیار خوب بود، اما پس از این كه روی وضعیتم فكر كردم و با توجه به این كه فرزندم داشت به دنیا می‌آمد، صلاح دیدم كه از فوتبال خداحافظی كنم و فكر می‌كنم كه تصمیمم بسیار درست بود.

هاشمیان درباره مشغولیت این روزهایش گفت: من در سال 2008 مدرك B مربیگری را از فدراسیون فوتبال آلمان گرفتم و در سال اخیر هم موفق شدم مدرك A یوفا را بگیرم. اكنون هم در حال استراحت هستم. البته در كلاس‌های دوره‌ای كه در اینجا برگزار می‌شود هم شركت می‌كنم.

وی درباره وضعیت لیگ برتر فوتبال در فصل جدید هم گفت: نباید دروغ بگویم. تمامی بازی‌های لیگ را ندیده‌ام و به همین خاطر نمی‌توانم درباره كل لیگ صحبت كنم. با این حال لیگ تازه شروع شده و چهره مدعیان هم هنوز مشخص نشده است. بعضی تیم‌ها كه در صدر جدول حضور دارند، ممكن است آخر فصل برای نیفتادن بجنگندند. این قضیه در پایین جدول هم مصداق دارد و اكنون زود است كه بخواهیم درباره مدعیان صحبت كنیم.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در فصل جدید هم گفت: تنها چهار هفته‌ از رقابت‌های لیگ گذشته و مربی جدید هم كارش را در این تیم تازه آغاز كرده است و ممكن است همه توانایی‌ بازیكنان را نشناخته باشند، اما آنها می‌توانند در تعطیلات لیگ به هماهنگی خوبی برسند.

هاشمیان افزود: در اینجا باید به یك نكته دیگر هم اشاره كنم. همان طور كه گفتم در مدت حضورم در پرسپولیس دوستان بسیار خوبی پیدا كردم و این كه بازیكنان پرسپولیس پیش از بازیشان لباس‌هایی منقش به عكس من را بر تن كرده بودند برایم بسیار ارزشمند بود، هر چند كه خودم دیر متوجه این حركت شدم. فكر می‌كنم در باشگاه پرسپولیس كارهای خوبی برای حرفه‌ای سازی در حال انجام گرفتن است و به ویژه رویانیان نقش مهمی در این مساله دارد. امیدوارم با نتایجی كه پرسپولیس در این فصل می‌گیرد، نتایج زحمات رویانیان هم به بار بنشیند. همچنین باید از تمام كسانی كه پس از خداحافظی‌ام درباره من مصاحبه كرده‌اند تشكر كنم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود كه به فوتبال ایران بیایم و تجربیاتم را انتقال دهم. امیدوارم در فوتبال ایران كسانی كه عشق به فوتبال دارند شرایط كار كردن پیدا كنند و من هم بتوانم به فوتبال كشورم خدمت كنم.

هاشمیان درباره واكنش جامعه ورزش به زلزله آذربایجان شرقی گفت: زمانی كه در بم زلزله آمد، من در بوخوم بازی می‌كردم. در آن سال باشگاه بوخوم شال‌های ویژه‌ای را به خاطر این زلزله آماده كرد و من هم پس از فروش آنها پولش را به مردم زلزله زده بم تقدیم كردم. اكنون هم متاسفم كه در گوشه‌ای دیگر از ایران چنین اتفاقی افتاده است. وقتی خبر زلزله در ایران را شنیدم شوكه شدم. متاسفم كه از راه دور امكان كمك برایم فراهم نیست اما فكر می‌كنم می‌شود با برگزاری بازی بین بازیكنان آذری از تیم ملی سابق با تیمی از هنرمندان یا تیم ملی سابق عواید این بازی را به مردم زلزله زده تقدیم كرد./ایسنا