ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

كرش مربیگری عربستان را به ایران ترجیح داد



 

 

 

كرش مربیگری عربستان را به ایران ترجیح داد

 

سایت مانستر:

كرش مربیگری عربستان را به ایران ترجیح داد

یک منبع رسانه‌ای بین‌المللی گزارش داد سرمربی سابق تیم ملی پرتغال پیشنهاد عربستان را به ایران ترجیح داد.

به نقل از سایت مانستر، کارلوس کرش که از مدتی قبل با فدراسیون فوتبال ایران برای هدایت تیم این کشور به مذاکره پرداخت، پاسخ منفی خود را به ایرانیان داد.

در این ارتباط علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران اظهار داشت که در انتظار دریافت پاسخ نهایی کرش برای امضای قراردادی 4 ساله بوده، ولی در نهایت به خاطر یکسری مشکلات این مربی پرتغالی مربیگری ایران را نپذیرفت.

یک منبع نزدیک به این مربی اظهار داشت کرش که در جام جهانی 2010 تیم کشورش را هدایت کرد، در مسیر وصل شدن به فدراسیون عربستان جهت هدایت تیم ملی این کشور آسیایی است.

این مربی پس از رقابت‌های آفریقای‌جنوبی به طور گسترده به خاطر نمایش تیم پرتغال مورد انتقاد قرار گرفته بود.


ویدیو مرتبط :
کافر بودن شیعیان ایران و عربستان از نظر بن باز مفتی عربستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کی روش: مربیگری ایران را به پرتغال ترجیح می‌دهم



اخبار,اخبار فرهنگی , کارلوس کی روش

 

اخبار ورزشی - کی روش: مربیگری ایران را به پرتغال ترجیح می‌دهم

به دنبال بر کناری پائولو نبتو از سر مربیگری تیم ملی پرتغال هیچکدام از مربیان پرتغالی ازجمله کارلوس کی‌روش حاضر به جایگزینی وی نیستند.

 شکست خانگی تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی آلبانی موجب برکناری پائولو بنتو سرمربی این تیم شد.

پرتغال با مربیگری بنتو تا مرحله نیمه نهایی رقابتهای یورو 2012 هم صعود کرده بود اما بازیهای ضعیف در جام جهانی 2014 و شکست اخیر مقابل آلبانی موجب شد بنتو از سمت برکنار شود.

هر چند فوتبال پرتغال دارای 6 تا 7 مربی سرشناس است که همگی در لیگ‌های برتر اروپایی مشغول به فعالیت هستند اما هیچکدام حاضر به پذیرش هدایت تیم ملی این کشور نیستند.

کارلوس کی روش، طی مصاحبه‌ای خبر رسمی پذیرش مربیگری تیم ملی ایران را به رسانه‌های پرتغالی ابلاغ کرد و گفت: شرایط بنتو را به خوبی درک می‌کنم، ترجیح می‌دهم مربی تیم ملی ایران باشم تا تیم ملی پرتغال.

تا کنون نام سرمربی شامل فرناندو سانتوس 59 ساله و مربی سابق تیم ملی یونان در بازیهای جام جهانی 2014، ژسوالدو فرایر 68 ساله و لوئیس فلیپه اسکولاری مربی سابق تیم ملی برزیل به عنوان جایگزین احتمالی بنتو معرفی شده‌اند.
اخبار ورزشی - باشگاه خبرنگاران