ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

كاظمیان به تمرینات سپاهان بازگشت



 

 

كاظمیان به تمرینات سپاهان بازگشت

 

غیبت سه بازیکن مقابل پاس

كاظمیان به تمرینات سپاهان بازگشت

با نظر سرمربی تیم فوتبال سپاهان جواد کاظمیان به تمرینات این تیم بازگشت.

پس از پیروزی سپاهان در دربی اصفهان امیر قلعه نویی برای بازگشت جواد کاظمیان در تمرینات این تیم روی خوش نشان داد و روز گذشته این بازیکن مدتی بود به خواسته سرمربی تیم از شرکت در تمرینات محروم شده بود در تمرین حاضر و با سایرین تمرین کرد.

تیم سپاهان جمعه هفته جاری در هفته بیست و سوم لیگ برتر در همدان باید به مصاف پاس برود. این تیم برای این بازی جانواریو را به دلیل اخراج مقابل ذوب آهن، ابراهیم توره و محرم نویدکیا را به دلیل سه کارته شدن در اختیار ندارد.


ویدیو مرتبط :
برنامه 90- بازگشت محرم نویدکیا به تمرینات سپاهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت نویدکیا به تمرینات سپاهان



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,نویدکیا

کاپیتان باسابقه تیم سپاهان به تمرینات این تیم برمی گردد.

به گزارش ورزش سه، محرم نویدکیا که به علت درگیری با ایگور استیماچ از تمرینات تیم سپاهان کنار گذاشته شده بود، با کنار رفتن مربی کروات ظرف یکی، دو روز آینده به تمرینات برمی گردد.

قاسم زاغی نژاد، سرمربی موقت تیم سپاهان که جانشین ایگور استیماچ شده، در این باره تماسی را با نویدکیا برقرار کرده و از او خواسته به تمرینات برگردد.

تیم سپاهان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز یکشنبه میهمان تیم نفت تهران است.

اخبار ورزشی - ورزش سه