ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

كاشانی: بازیكنانی كه در حد پرسپولیس نباشند را به تیم "ب " می‌فرستیم



 

كاشانی: بازیكنانی كه در حد پرسپولیس نباشند را به تیم ب می‌فرستیم

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس از تشکیل تیم "ب " خبر داد و گفت: این تیم برای بازیکنانی است که در حد تیم اصلی نباشند.

حبیب کاشانی در اردوی شب گذشته پرسپولیس پیش از دیدار امروز برابر ملوان گفت: پرسپولیس یک تیم صنعتی نیست که مشکل نداشته باشد و وقتی به باشگاه آمدیم میلیاردها تومان بدهکاری داشتیم. فصل گذشته پرسپولیس یک هیات مدیره پنج عضوی داشت اما در پایان فصل وینگادا 449 هزار دلار طلبکار شد و پرداخت‌ها به افشین پیروانی، نعیم سعداوی و سایرین نیز کامل انجام نشد.

کاشانی در مورد پاداش‌های قهرمانی در جام حذفی که در کیش پرداخت شد، گفت: در مجموع برای پاداش 218 میلیون تومان دریافت کردیم که آن را به نسبت حضور یا عدم حضور بازیکنان در دو دیدار فینال بین بازیکنان تقسیم کردیم. به علاوه توانستیم مبالغی را هم به مربیان تا ماساژورهای تیم تقدیم کنیم.

کاشانی در مورد تساوی‌های دقیقه آخر پرسپولیس نیز صحبت کرد و خبر از تشکیل تیم "ب " و شرایط آن را داد و گفت: دو سال پیش در دقیقه 97 گل قهرمانی زدیم اما اگر حالا در دقیقه 97 گل می‌خوریم این بدین معنی است که دل‌هایمان به هم نزدیک نیست. این تیم می‌تواند جایی باشد که تا آخر عمر فوتبال‌تان را در آن بازی کنید و یا اینکه مدت حضورتان در آن به شش ماه هم نرسد. قصد داریم تیم "ب " را تشکیل دهیم این تیم برای بازیکنانی است که در حد تیم اصلی نباشند و با هیچ کس هم تعارف نداریم. کاسه صبر هواداران پر است. باید حرفه‌ای رفتار کنید تا با تمرکز روزهای خوبی را داشته باشید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد بائو و معمارزاده گفت: میثم بائو و میثاق معمارزاده ادعا دارند که طلبکار هستند. بائو می‌گوید بابت رضایت نامه 50 میلیون تومان طلب دارد و معمارزاده هم بابت جراحی پایش در آلمان 80 میلیون طلب کرده و ما به غیر از این‌ها به هیچ یک از بازیکنان فصل پیش پرسپولیس بدهکار نیستیم.


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هواداران پرسپولیس سنگ‌تمام گذاشتند/ تیم برانکو در حد قهرمانی است



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه پرسپولیس

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پیامی از هواداران این تیم تشکر کرده و همچنان معتقد است سرخپوشان در مسیر قهرمانی هستند.

مهرداد میناوند پس از برد قرمزها برابر استقلال خوزستان در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: «سلام و عرض ادب خدمت تمام دوستان پرسپولیسی، این برد دلچسب گوارای وجودتان. اول: ممنونم از تمام هواداران متعصب پرسپولیس که برای سربلندی تیممان سنگ تمام گذاشتند.

شما بهترین هستید. دوم: تشکر می کنم از برانکو و کادر فنی که تیمی ساخته اند در قواره قهرمانی. تیمی منسجم که از تماشای فوتبال آن همه ما لذت می بریم.

سوم: ممنونم از تک تک بازیکنان با غیرت تیمم که هر چه در توان دارند خرج سربلندی تیم محبوبمان می کنند، درود به شرفتان که قدر این پیراهن و حمایت هواداران را می دانید.

چهارم: سال نو میلادی را به جناب برانکو و کادر فنی و بازیکنان مسیحی تیمم تبریک عرض می کنم.

پنجم: مصمم تر از همیشه از تیم محبوبم در مسیر قهرمانی حمایت می کنم و از شما هم همین درخواست را دارم. یا علی».

 

اخبار ورزشی - جام نیوز