ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قیمت 290 میلیاردی سرخابی‌ها تغییری نکرد


مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی از انجام آگهی واگذاری و مزایده سرخابی‌ها در سال آینده خبر داد.

خبرگزاری فارس: سید جعفر سبحانی با اشاره به موضوع واگذاری سرخابی‌ها اظهار داشت: جلسه هیأت واگذاری برگزار و تصمیماتی در رابطه با زمان آگهی واگذاری، تاریخ مزایده و قیمت پایه آن گرفته شد.

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه واگذاری این دو باشگاه به بعد از تعطیلات نوروزی و در نیمه دوم فروردین ماه موکول شده است، گفت: به دلیل اینکه باید از لحاظ قانونی دو بار آگهی منتشر شود، مقرر شد که این موضوع پس از تعطیلات نوروزی باشد.

وی تاکید کرد: همچنین تاریخ مزایده دهه اول اردیبهشت ماه سال 94 خواهد بود.

سبحانی با اشاره به اینکه در جلسه هیأت واگذاری، قیمت پایه تغییری نکرده است، بیان داشت: همان 290 میلیارد تومان برای قیمت پایه قطعی شده است.

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مورد تسهیلات احتمالی برای واگذاری این دو باشگاه به خریداران عنوان کرد: با توجه به اینکه برای تسهیل امر در واگذاری با تائید و امضای وزیر اقتصاد باشد، این موضوع به فردا موکول شده، اما احتمال دارد در شرایط و نحوه بازپرداخت اقساط و نیز میزان دریافت پیش قسط اولیه، تسهیلاتی فراهم شود.


ویدیو مرتبط :
پیشنهاد 290 میلیاردی هنوز هم مشتری ندارد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش حسین کلانی به قیمت 290 میلیاردی سرخابی ها



اخبار,اخبار ورزشی ,پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - واکنش حسین کلانی به قیمت 290 میلیاردی سرخابی ها/پرسپولیس بیشتر از این ها می ارزد

کلانی می گوید حتما کسانی که باشگاه استقلال و پرسپولیس را قیمت گذاری کرده اند در کار خودشان خبره بوده اند.

به گزارش خبرآنلاین؛حسین کلانی در واکنش به قیمت گذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس می گوید:«من هم خبرش را شنیده ام اما به نظر من پرسپولیس بیشتر از این ها ارزش دارد.حداقل برای ما پرسپولیسی ها که این طور است.ولی به هر حال و از شوخی گذشته کسانی که نشسته اند و این دو باشگاه را قیمت گذاری کرده اند در کار خودشان وارد بوده اند.حتما تحقیق،تفحص و ارزیابی ها کارشناسی شده است.»

به کلانی گفتیم که برخی از پیشکسوتان باشگاه استقلال گفته اند که توانایی خرید باشگاه را ندارند و شاید پرسپولیسی ها پولدارند که می خواهند باشگاه را بخرند که او این واکنش را نشان داد:«کدام یک از پرسپولیسی ها پولدار است؟فکر نمی کنم این طور باشد.البته من در ریز جریان ها نیستم و قطعا تصمیماتی که دوستان می گیرند بعدا رسانه ای خواهد شد.بدون شک علاقمندانی که می خواهند سهام را بخرند از جریان ها مطلع می شوند.»

از کلانی درباره 30 درصد از سهام که قرار است در اختیار پیشکسوتان قرار بگیرد سوال کردیم که او گفت:«من زیاد در جریان این موضوع نیستم.البته شنیده ام که بعضی از دوستان پیشقدم شده اند و دارند یک کارهایی انجام می دهند اما در جریان ریز اتفاق ها نیستم.»

اخبار ورزشی - خبرآنلاین