ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قیمت بلیت ال کلاسیکو هفته آینده چند؟



 اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,بازی ال کلاسیکو

 قیمت بلیت بازی ال کلاسیکو در بازار سیاه به 20 هزار یورو رسیده است.

به گزارش خبرآنلاین؛دیدار تیم های رئال مادرید و بارسلونا هفته آینده برگزار می شود.

نکته جالب اما اینجاست که قیمت بلیت تماشای این بازی تا امروز به 20 هزار یورو رسیده است.در بازارهای سیاه دلال ها بلیت های این مسابقه حساس را از 536 تا 20 هزار یورو می فروشند!رقمی که با قیمت یورو در ایران نزدیک به هشتاد میلیون تومان برای هواداران آب می خورد.


اخبار ورزشی - خبر آنلاین 


ویدیو مرتبط :
تماشا کنید: یک هفته زودتر به استقبال ال کلاسیکو بروید!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام قیمت جدید ال ۹۰ و پژو ۲۰۶ ؛ هفته آینده



قیمت ال ۹۰,قیمت ال ۹۰ در بازار, پژو ۲۰۶,

اعلام قیمت جدید ال ۹۰ و پژو ۲۰۶ ؛ هفته آینده

رئیس شورای رقابت با اعلام این که تعیین قیمت ال ۹۰ و پژو ۲۰۶ به کمیته مرکز ملی رقابت محول شده است، افزود: شورای رقابت در جلسه هفته آینده پیشنهاد کارگروه مذکور را بررسی و پس از تأیید نهایی، قیمتهای جدید را اعلام خواهد کرد.

جمشید پژویان در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، در رابطه با جزئیات جلسه دیروز شورای رقابت که قرار بود به دلیل بدقولی خودروسازان در ارسال اطلاعات، قیمت متوسطی برای خودروهای سی‌کی‌دی تعین شود، اظهار داشت: در جلسه دیروز موضوع قیمت گذاری مابقی خودروها بررسی و در نهایت مقرر شد کارگروه کمیته مرکز ملی رقابت در فرصتی یک هفته‌ای قیمت متوسطی را برای این خودروها تعیین کند.

وی با اشاره به اینکه این کارگروه با فرصتی یک هفته ای ضمن استخراج اطلاعات اقدام به ارائه پیشنهاد خود برای قیمت مابقی خودروها خواهد نمود، افزود: شورای رقابت در جلسه آینده خود پیشنهاد کارگروه مذکور را بررسی و پس از تأیید نهایی اعلام خواهد نمود.

به گزارش تسنیم، پیش از این جمشید پژویان در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه علیرغم مکاتبات متعدد شورای رقابت با خودروسازان هنوز تعدادی از خودروسازان اطلاعات لازم را برای تعیین دستور العمل قیمت گذاری خودروهای سی کی دی به این شورا ارسال نکرده‌اند، اظهار داشته بود: خودروسازان تا جلسه آینده شورای رقابت فرصت دارند تا اطلاعات تکمیلی خود را برای تعیین دستورالعمل قیمت این خودروها به شورا ارائه نمایند.

وی اضافه کرد: در صورت عدم دریافت اطلاعات، شورای رقابت در نهایت قیمت متوسطی را برای این خودرو ها در نظر خواهد گرفت./تسنیم