ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قویترین مردان معرفی شدند


به مناسبت هفته جوان مسابقات قویترین مردان در دانشگاه بجنورد رگزار شد.

خبرگزاری ایسنا: به مناسبت هفته جوان مسابقات قویترین مردان در دانشگاه بجنورد رگزار شد.

این مسابقه در پنج مرحله غلتاندن لاستیک 200 کیلوگرمی، کشیدن خودرو وانت سواری، بالای سر بردن کنده فلزی 300 کیلوگرمی، حمل چمدان فلزی به وزن 80 کیلوگرم و لیفت گاری به وزن 180 کیلوگرم انجام شد.

مصطفی حیدری، مرتضی مهنانی، مهران حمادی، مهدی عبدالله زاده و سعید دیو دل به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

این مسابقات به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و گرامی داشت یاد و خاطره سه هزار شهید خراسان‌شمالی، با حضور 10 نفر از دانشجویان در محل پردیس دانشگاه برگزار شد.

همچنین اولین دوره مسابقات قویترین مردان تک حرکت کنده در محل پارک تفریحی بش قارداش بجنورد 31 اردیبهشت برگزار خواهد شد. این مسابقات در اوزان 80 کیلو گرم، 90 کیلو گرم، 100 و 110 کیلو گرم و 100+ کیلو گرم برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
زمین خوردن محسن مسن آبادی(قویترین مردان آهنین) مردان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قویترین مردان رشته های قدرتی +عکس



بیشتر ورزشکاران قوی هیکل هستند اما گاهی اوقات برخی از آن ها به قدری بزرگ هستند که شاید در مواقعی حق بازی کردن هم نداشته باشند
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، بیشتر اوقات لفظ بزرگترین برای ورزشکارانی استفاده می شود که در یک کار بسیار موفق هستند و به عنوان نامداران آن رشته انتخاب می شوند و این باعث می شود تا به آن ها بزرگترین در رشته خودشان گفته شود اما گاهی اوقات ورزشکاران به طور غیر عادی هیکل بزرگی دارند و این باعث می شود به آن ها لقب بزرگ داده شود.

در این مطلب نگاهی داریم به این ورزشکاران بزرگ که در طول تاریخ در رشته ها و لیگ های مختلف حضور داشتند:

*زدنو چارا

 

قویترین مردان , مردان رشته های قدرتی

 

"چارا" یک بازیکن هاکی و اسلواکیایی الاصل است. او به عنوان بلندترین بازیکن تاریخ لیگ هاکی آمریکا شناخته می شود چرا که با دو متر و 10 سانتی متر قد هیچکس در زمین حریف او نمی شود. او همچنین در سال 2012 توانست رکورد سنگین ترین شوت در بازی های لیگ را با یک ضربه که به سرعت 170 کیلومتر بر ساعت رسید بشکند.

*سیسیل فیلدر

قویترین مردان , مردان رشته های قدرتی

"فیلدر" بازیکن بیسبال بود که در ابتدای کار خودش خیلی موفقیت بدست نیاورد اما او با هیکل بزرگی که داشت به یکی از بزرگترین بازیکن های بیسبال تبدیل شد. او قدی در حدود 1.92 و وزنی معادل با 117 کیلوگرم داشت. او ابتدا به لیگ ژاپن رفت و با افتخاراتی که در آن جا کسب کرد به لیگ آمریکا بازگشت. پسر او نیز یک بازیکن بیسبال است که سال گذشته قراردادی 200 میلیون دلاری با تیم "ببرهای دیترویت" امضا کرد.

*آکبونو تارو

قویترین مردان , مردان رشته های قدرتی

کشتی سومو یکی از ورزش های باستانی در کشور ژاپن است. در این رشته تنها افراد قوی هیکل با اندامی بسیار بزرگ می توانند شرکت کنند حال فرض کنید بزرگترین فرد در میان این کشتی گیران چه قدر می تواند بزرگ باشد."آکبونو تارو" به نوعی بزرگترین کشتی گیر در این رشته بود. او نزدیک دو متر قد داشت و وزنش در حدود 225 کیلوگرم بود. او از سال 1992 تا 2000 کشتی گرفت و در این مدت تنها مصدومیت ها می توانستند جلوی او را بگیرند.

*جیم براون

قویترین مردان , مردان رشته های قدرتی

فوتبال آمریکایی یکی از ورزش های خشن است که به بدن های بسیار آماده و ورزیده نیاز دارد. در این میان "جیم براون" به عنوان یکی از بزرگترین بازیکن های این مسابقات شناخته می شود. او با قدی 190 سانتی متری و همچنین وزنی در حدود 105 کیلوگرم در زمین یکه تازی می کرد و کسی جلودار حرکت او نبود.

*آندره غول پیکر

قویترین مردان , مردان رشته های قدرتی

کشتی کج یکی از رشته هایی است که به نوعی به آن ورزش نیز گفته می شود اما با توجه به خشونت زیاد از لیست ورزش ها خارج است. به هر حال در این مسابقه نیز شرکت کننده ها هیکل های بسیار بزرگ و ورزیده ای دارند. در این میان "آندره غول پیکر" از معرویت بسیار زیادی برخوردار است. او 220 کیوگرم وزن داشت و همچنین نزدیک به 2 متر و 23 سانتی متر نیز قد داشت. او در سن 47 سالگی در گذشت.

*ویلت چمبرلین

قویترین مردان , مردان رشته های قدرتی

بسکتبال یکی از ورزش هایی است که در آن ورزشکار باید قد بلندی داشته باشد اما "چمبرلین" بیش از اندازه بازیکن بزرگی بود. او نزدیک به 2 متر و 20 سانتی متر قد داشت و وزنش نیز به 147 کیلوگرم می رسید. او باعث شد تا در قوانین استخدام بازیکن بسکتبال تغییراتی ایجاد شود. او تنها بازیکنی است که در تاریخ توانسته 100 امتیاز در یک بازی بگیرد .... / خبرگزاری : باشگاه خبرنگاران