ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قوه قضاییه: خودکشی اولادی منتفی است



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,اولادی

دادستانی گفته است قطعا خودکشی اولادی منتفی است ولی این که علت تامه مرگ چیست باید پزشکی قانونی بگوید

به گزارش آی‌اسپورت، غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری امروز خود درباره علت مرگ مهرداد اولادی گفت:«پرونده تشکیل شده است. از دادستانی تهران پرسیدم و پزشکی قانونی نظریات ابتدایی داده و جواب آزمایشات سم شناسی هنوز نیامده است.

 

دادستانی گفته است قطعا خودکشی اولادی منتفی است ولی این که علت تامه مرگ چیست باید پزشکی قانونی بگوید. برخی از آزمایش‌ها پاسخ داده شده. من آزمایش‌ها را ندیده‌ام، ولی منتظریم جواب نهایی بیاید».


ویدیو مرتبط :
استخدامیه قوه قضاییه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرضیه خودکشی اولادی منتفی اعلام شد


سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: فرضیه خودکشی مهرداد اولادی کاملا منتفی است.

خبرگزاری میزان: قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با بیان اینکه فرضیه خودکشی مهرداد اولادی کاملا منتفی است، گفت: مقامات بیمارستان ایست قلبی و تنفسی را علت فوت اعلام کرده‌اند ولی از نظر قانونی باید منتظر اعلام نظر پزشکی قانونی و مراجع قضایی و نتیجه آزمایشات در مورد علت فوت وی باشیم.

وی در مورد اینکه در برخی سایت‌ها و فضای مجازی اعلام شده که هنگام انتقال مرحوم اولادی به بیمارستان دو خانم ناشناس همراه وی بوده‌اند و اکنون نیز در بازداشت هستند، تصریح کرد: در این رابطه هیچ دستگیری و بازداشتی نداشتیم.

قاضی شهریاری در پایان از رسانه‌ها خواست به فرضیه سازی‌ها و گمانه زنی‌هایی که در فضای مجازی مطرح می‌شود دامن نزنند.