ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قول رضازاده برای رقابت‌های قهرمانی جهان


رئیس فدراسیون وزنه‌برداری پس از قهرمانی وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران گفت: امیدوارم بهداد 45 روز دیگر هم رکورد جهان را بزند و هم قهرمان جهان شود.

خبرگزاری فارس: حسین رضازاده پس از قهرمانی بهداد سلیمی در بازی‌های آسیایی گفت: بهداد وزنه‌های خوبی را امروز زد و فقط نتوانست در یک ضرب وزنه 215 کیلویی را بلند کند که انشاءالله 45 روز دیگر در رقابت‌های قهرمانی جهان هم طلای مسابقات را می‌گیرد هم قهرمان جهان می‌شود.

وی ادامه داد:‌قهرمانان خوب المپیک و دنیا امسال در بازی‌های آسیایی حضور داشتند اما ما می‌توانستیم در بازی‌های اینچئون 2 یا 3 مدال طلا کسب کنیم.

رضازاده در مورد اینکه بهداد به رکورد او در این بازی‌ها حمله نکرد،‌گفت: رکورد یک ضرب که در اختیار خودش بود را شکست با این حال مسابقات جهانی را پیش رو داریم و انشاءالله آنجا سایر رکوردهای دو ضرب و مجموع را هم بشکند. بهداد بارها در تمرینات توانسته وزنه‌های سنگین‌تری را هم مهار کند.

وی در مورد وضعیت بهادر مولایی یادآور شد: مولایی آسیب‌دیده بود و پس از ضربات یک ضرب دیگر نتوانست رقابت‌ها را ادامه دهد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد اینکه پیش‌بینی‌اش از تعداد مدال‌های طلای وزنه‌برداری ایران درست نبود،‌گفت: گفته بودم دو طلا می‌گیریم اما ورزش برد و باخت دارد. یک طلا و یک نقره هم خوب است. من به وزنه‌برداران خسته‌نباشید می‌گویم. ما 45 روز دیگر رقابت‌های جهانی راداریم که باید آنجا هم افتخارآفرینی کنیم. بنابراین بعد از بازگشت دیگر بازیکنان به خانه بازنخواهند گشت و در اردوها خود را برای قهرمانی جهان آماده خواهند کرد. ما باید از این مسابقات هم برای المپیک امتیاز خوبی کسب کنیم و هم مدال‌های خوشرنگ.


ویدیو مرتبط :
برزگر به فینال رقابت های کاراته قهرمانی جهان راه یافت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان / تقوی حذف شد/ رحیمی به فینال ۵۵ کیلو رسید



مهدی تقوی , کشتی آزاد

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان - مجارستان /مهدی تقوی حذف شد

آزادکار وزن‌ ۶۶ کیلوگرم کشورمان از گردونه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان حذف شد.

 در ادامه چهل‌وچهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که از ساعت 15:30 در ورزشگاه پاپ لازلو بوداپست مجارستان آغاز ‌شده است مهدی تقوی نماینده وزن 66 کیلوگرم کشورمان که با شکست مقابل نماینده بلاروس از حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی بازمانده بود از گردونه مسابقات حذف شد.

تقوی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر 2 مقابل برنت مت کالف از آمریکا به برتری دست یافت، اما در دور سوم با نتیجه 3 بر 2 مغلوب آلکساندر کونتایف از بلاروس ‌شد و شانس حضور در یک‌چهارم نهایی را از دست داد که با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد تقوی از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

 

مهدی تقوی , کشتی آزاد


رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان - مجارستان/حسن رحیمی به فینال ۵۵ کیلو رسید

آزادکار وزن‌ ۵۵ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان به دیدار ‌نهایی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه چهل‌وچهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که از ساعت 15:30 در ورزشگاه پاپ لازلو بوداپست مجارستان آغاز ‌شده است حسن رحیمی نماینده وزن 55 کیلوگرم کشورمان با پیروزی مقابل کشتی‌گیر روس راهی دیدار ‌نهایی شد.

حسن رحیمی نماینده وزن 55 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم رسول کالی‌یف از قزاقستان را با نتیجه 7 بر صفر (ضربه فنی) شکست داد و راهی مرحله بعد شد. وی در دور سوم هم با نتیجه 9 بر 2 از سد کیم از کره جنوبی گذشت و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

رحیمی در این مرحله علیم بائف از قرقیزستان را با نتیجه 7 بر صفر شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. رحیمی برای حضور در فینال با نتیجه 9 بر صفر مقابل نریمان اسراپیلوف از روسیه به پیروزی رسید و فینالیست شد. رحیمی برای کسب مدال طلا با آمیت کومار از هند دیدار خواهد کرد. در این وزن 34 کشتی‌گیر حضور دارند.