ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قهرمان یورو 2016 چقدر جایزه می‌گیرد؟


یوفا جوایز تیمهای شرکت کننده در جام ملت های اروپا را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: یوفا روز گذشته جوایز 24 تیم حاضر در مرحله نهایی اروپا را اعلام کرد.

301 میلیون یورو به تیم ها داده خواهد شد که سهم قهرمان از این مقدار 27 میلیون یورو است. این رقم نسبت به دوره گذشته جام ملت های اروپا افزایش یافته است.

یکی دیگر از تغییرات یورو 2016 با دوره قبل استفاده از تکنولوژی است. در این مسابقات سیستم تشخیص گل در بازی ها به کار گرفته می‌شود تا مانع به ثبت رسیدن گل‌های اشتباه شود. یوفا قبلا از این تکنولوژی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا استفاده کرده است.

در حال حاضر این سیستم در کشور های ایتالیا، فرانسه و آلمان اجرا می‌شود.


ویدیو مرتبط :
حذف هلند از مقدماتی یورو 2016

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

غافلگیری قهرمان جهان در مقدماتی یورو 2016/ شکست غیرمنتظره آلمان/ صعود پرتغال



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم ملی آلمان با شکست 1-0 مقابل ایرلند، برای صعود به یورو باید در انتظار آخرین دیدار در مرحله مقدماتی باشد.

شاگردان یواخیم لوو برای صعود مستقیم به یورو 2016، به یک امتیاز از این دیدار نیاز داشت اما با شکست در این دیدار، حالا باید در آخرین دیدار برابر گرجستان، به امتیاز دست پیدا کند.
ژرمن ها در سراسر این دیدار برتر از حریف بودند اما در عبور از خط دفاعی سازمان یافته حریف توفیقی نداشتند و در نهایت شکست غیرمنتظره ای را متحمل شدند.


حملات آلمان از همان دقایق ابتدایی آغاز شد و مارکو رویس و ایلکای گوندوگان می توانستند خیلی زود تیم شان را پیش بیندازند اما این موقعیت ها از دست رفت. در دقیقه 19، مسوت اوزیل دروازه شی گیون را باز کرد اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

برتری ژرمن ها تا پایان نیمه اول ادامه پیدا کرد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول 0-0 به پایان رسید.


شرایط در نیمه دوم تغییر نکرد و آلمان باز هم تیم برتر میدان بود اما دروازه ایرلند تسخیرناپذیر به نظر می رسید. سرنوشت بازی با ورود شین لانگ در دقیقه 65 تغییر کرد. هافبک تعویضی ایرلند تنها 5 دقیقه پس از ورود به زمین، تیمش را پیش انداخت.


پس خوب دارن رندولف، در موقعیت مناسبی به شین لانگ رسید و او هم بعد از پشت سر گذاشتن هکتور و بواتنگ، با ضربه ای دقیق، دروازه نویر را باز کرد.


در 20 دقیقه پایانی، بازیکنان آلمان تلاش زیادی برای جبران نتیجه انجام دادند اما این تلاش بی فایده بود و ایرلند به یک پیروزی ارزشمند رسید.


در دیگر دیدار این گروه هم لهستان مقابل اسکاتلند با تساوی 2-2 متوقف شد تا دیدار لهستان و ایرلند در شب پایانی این گروه، حساسیت زیادی پیدا کند. آلمان می تواند با کسب یک امتیاز از دیدار خانگی مقابل گرجستان، صعودش را قطعی کند.

-------------------------

صعود پرتغال به یورو 2016 با پیروزی برابر دانمارک

شاگردان فرناندو سانتوس که برای صعود به یورو تنها به یک امتیاز نیاز داشتند، در این دیدار خانگی توانستند با گل ژوائو موتینیو به پیروزی برسند و بلیت شان برای رقابت های تابستان آینده را نهایی کنند.


دو تیم در نیمه اول نمایش پایاپایی ارائه دادند و موقعیت هایی هم روی دروازه هم ایجاد کردند اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.


روند بازی در نیمه دوم تغییر چندانی نکرد و حملات محتاطانه دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 66، پرتغال توسط ژوائو موتینیو به گل رسید.


موتینیو که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، بعد از یک حرکت تکنیکی، با ضربه ای تماشایی دروازه حریف را باز کرد.


بعد از این گل، دانمارکی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و این فرصت را در اختیار تیم میزبان قرار داد تا روی ضدحملات خطرساز شود.


اما موقعیت های دو تیم به گل دیگری منجر نشد و پرتغال با پیروزی در این دیدار، توانست جواز حضور در یورو 2016 را به دست بیاورد.

اخبار ورزشی -  ورزش سه