ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قهرمان نشدن این پرسپولیس ظلم است!


ستاره سال‌های نه چندان دور پرسپولیس به شدت از نحوه بازی تیم محبوبش راضی است و این مسئله را حین مصاحبه به وضوح می‌شد احساس کرد. با ما و مجتبی محرمی باشید تا انتهای یک مصاحبه خودمانی.

خبرآنلاین: سه‌شنبه گذشته مجتبی محرمی سر تمرین پرسپولیس رفت و با برانکو و شاگردانش خوش و بش کرد.

ستاره سال‌های نه چندان دور پرسپولیس به شدت از نحوه بازی تیم محبوبش راضی است و این مسئله را حین مصاحبه به وضوح می‌شد احساس کرد. با ما و مجتبی محرمی باشید تا انتهای یک مصاحبه خودمانی.

چه شد كه سر تمرین پرسپولیس رفتید؟


از بس كه این پرسپولیس خوشگل بازی می‌كند، وظیفه خودم دانستم سر تمرین بروم و به برانكو و شاگردانش خسته نباشید بگویم.

پس شما هم حامی برانكو هستید؟

من از همان اول هم از برانكو حمایت كردم. این مربی كارش را بلد است و خداوكیلی تیم خوبی ساخته است. البته تا جایی هم كه می‌دانم، اغلب پیشكسوتان پرسپولیس مثل علی‌آقا پروین، علی كریمی و بقیه هم از برانكو حمایت كرده‌اند.

به برانكو چه گفتی؟


همین حرف‌های معمولی دیگر... تبریك گفتم و از بازی تیمش تعریف كردم كه واقعاً هم تعریفی است. قهرمان نشدن این پرسپولیس ظلم به فوتبال است!

شما گفتید این پرسپولیس از پرسپولیس دهه 60 هم زیباتر بازی می‌كند.


به هر حال وظیفه همه ما پیشكسوتان است تا به بازیكنان پرسپولیس روحیه بدهیم. سال‌هاست همیشه از پرسپولیس دهه 60 صحبت می‌شود و به نظرم دیگر كافی است. پرسپولیس فعلی می‌تواند خیلی افتخارات را كسب كند و این اتفاق با تمدید قرارداد برانكو و حفظ این بازیكنان می‌تواند بیفتد.

قرارداد برخی بازیكنان مثل مهدی طارمی هم در پایان فصل به اتمام می‌رسد، نظری ندارید؟

مهدی فوتبالیست كاردرستی است. اخلاق خوبی هم دارد و واقعاً برای پرسپولیس یك ستاره است. او باید تصمیم درستی برای خودش بگیرد و این توانایی را هم دارد كه در اروپا توپ بزند اما من و همه پرسپولیسی‌ها دوست داریم حداقل یك فصل دیگر او را با پیراهن تیم خودمان ببینیم. باشگاه هم اگر می‌خواهد مهدی را نگه دارد، باید دست بجنباند.

اینكه گفته می‌شود داوری‌ها به نفع پرسپولیس است را قبول داری؟

انصاف هم خوب چیزی است. من نمی‌خواهم از كسی یا تیمی اسم بیاورم ولی این پرسپولیس بیشتر لطمات را از اشتباهات داوری در این فصل خورده است. جام حذفی را به همین دلیل از دست داد و حالا زدن این حرف‌ها اصلاً جالب نیست. پرسپولیسی‌ها باید مراقب این جوسازی‌ها باشند و كار خودشان را انجام دهند.

جوسازی‌ها؟

به هر حال وقتی یك تیم اینقدر خوب و تماشایی بازی می‌كند، حساسیت دیگران را برمی‌انگیزد. به محمودخان (خوردبین) هم گفتم پرسپولیسی‌ها نباید وارد این حاشیه‌ها شوند.

جالب است. مجتبی محرمی كه خودش استاد حاشیه بود، حالا این حرف‌ها را می‌زند.

(می‌خندد) ای بابا! سال‌ها از دوران بازی ما گذشته است و باز شما خبرنگاران بحث حاشیه را مطرح می‌كنید. انصافاً مجتبی محرمی فقط حاشیه بود؟ چیز دیگری توی فوتبال نداشت؟

حق با شماست. مجتبی محرمی بهترین دفاع چپ بعد از انقلاب فوتبال ماست و شاید یك مقدار از این حیث به شما اجحاف شده باشد.


من توقعی از كسی ندارم. ادعایی هم درباره فوتبالم نداشته و ندارم اما درست نیست كه هنوز هم از حاشیه‌های دوران جوانی‌ام صحبت می‌شود.

قبول دارید كمی هم خودتان مقصرید؟


من هر كاری كردم، خودم تاوانش را پس دادم. 3 سال از بهترین دوران فوتبالم محروم شدم و سوخت...

(برای عوض كردن فضای مصاحبه می‌پرسیم) نظرسنجی برنامه 90 را دیدی؟

خداداد عزیزی و ناصرخانی نوابغ فوتبال ما بودند...

ناصرخانی یا ناصر محمدخانی؟


ما به او می‌گفتیم ناصرخانی! او خیلی آقا و بی‌ادعاست. واقعاً فوتبالیست تكنیكی و بزرگی بود. خداداد هم همین‌طور و این هم یك نظرسنجی است. برای این دو و همین‌طور مجیدی و عبدالعلی چنگیز آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

راستی محمد پنجعلی در مصاحبه با ما گفت مجتبی محرمی را دیدم، آجریه آجری بود!

محمدآقا سلطان است. به هر حال ما قدیمی‌ها با هم شوخی داریم.


ویدیو مرتبط :
قرآن صاعد-ظلم ستیزی(نه ظلم کنیم و نه قبول ظلم کنیم)-سخنان امام خامنه ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محرمی: قهرمان نشدن این پرسپولیس ظلم به فوتبال است



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,محرمی

پرسپولیس خوب بازی می کند و این نمایش خوب، پیشکسوتان این تیم را هم به وجد آورده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ پرسپولیسی ها در رده سوم جدول هستند و می توانند خودشان را به صدر جدول برسانند. همین باعث شده تعدادی از پیشكسوتان حامی برانكو شوند. یكی از این پیشكسوتان مجتبی محرمی است كه به تمرین پرسپولیس رفته بود. او در مصاحبه با روزنامه خبرورزشی درباره حضور در تمرین پرسپولیس گفت: «سر تمرین رفتم تا به برانكو و شاگردانش خسته نباشید بگویم.»


محرمی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: «قهرمان نشدن این پرسپولیس ظلم به فوتبال است.» محرمی همچنین درباره نظرسنجی برنامه نود كه خداداد عزیزی انتخاب شد گفت: «خداداد عزیزی و ناصر محمدخانی نابغه بودند.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین