ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قهرمان لیگ چهاردهم با پیروزی آغاز کرد/ اولین تساوی صبا با دایی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هفته اول لیگ پانزدهم فوتبال؛
قهرمان لیگ چهاردهم با پیروزی آغاز کرد/ اولین تساوی صبا با دایی

قهرمان فصل چهاردهم لیگ برتر دیدارهای خود در فصل جدید این مسابقات را به پیروزی آغاز کرد.

 روز نخست از هفته اول پانزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور جام خلیج فارس شامگاه پنجشنبه هشتم مردادماه با برگزاری سه دیدار به پایان رسید که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال سپاهان برابر استقلال خوزستان به پیروزی رسید.

نتایج دیدارهای روز نخست هفته اول لیگ پانزدهم به شرح زیر است:

* سپاهان اصفهان یک - استقلال خوزستان صفر
گل: مهدی شریفی(۶۳)

* صبای قم صفر - استقلال اهواز صفر

* سایپا صفر - گسترش فولاد صفر

* سیاه جامگان مشهد یک - استقلال تهران ۲
گل ها: رضا عنایتی(۶۳) برای سیاه جامگان و سجاد شهباززاده(۳۷ و ۸۷) برای استقلال

 

اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
برخورد گرم دایی و منصوریان در آغاز بازی نفت و صبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شاگردان ولاسکو قهرمان اروپا را به زانو درآوردند/ اولین پیروزی ایران در لیگ جهانی



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

لیگ جهانی والیبال 2013

شاگردان ولاسکو قهرمان اروپا را به زانو درآوردند/ اولین پیروزی ایران در لیگ جهانی

تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی توانست با پیروزی مقابل صربستان به اولین برد خود دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار خود در لیگ جهانی والیبال عصر امروز از ساعت 17 در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف صربستان رفت.

ملی‌پوشان ایران که روز جمعه در اولین بازی مقابل قهرمان اروپا با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردند در بازی امروز عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند و از همان ابتدا مقابل قهرمان اروپا با قدرت حاضر شدند.

تیم ملی ایران با ترکیب اولیه سعید معروف، محمد موسوی، فرهاد قائمی، آرمین تشکری، حمزه زرینی، امیر غفور و فرهاد ظریف وارد میدان شد. ملی‌پوشان در گیم اول کار را به خوبی شروع کردند و در پایان نیز با نتیجه 25-20 پیروز شدند.

گیم دوم:

در گیم دوم کار متفاوت شد. رقابت پایاپایی بین دو تیم وجود داشت و امتیازات بین دو تیم رد و بدل می‌شد و تا پایان هم این رقابت نزدیک ادامه داشت. ایران این گیم را با نتیجه 26-24 واگذار کرد.

گیم سوم:

در ابتدای این گیم، ملی‌پوشان کشورمان بازی بهتری را از خود به نمایش گذاشتند و حتی اختلاف را به سه امتیاز رساندند، اما در ادامه صربستان اختلاف را کمتر کرد و پیش افتاد. درحالی که حریف 10 بر 9 از ایران پیش افتاد ولاسکو درخواست استراحت کرد تا نقاط ضعف به بازیکنان گوشزد شود. در این گیم نیز رقابت هر دو تیم پایاپای پیش رفت، اما سرویس‌های آسکانوویچ بازهم صربستان را پیش انداخت تا امتیاز 16 برای صرب‌ها ثبت شود. برتری صرب‌ها ادامه داشت و در نهایت نیز این ست با نتیجه 25 - 23 به سود صربستان به پایان رسید.

گیم چهارم:

در ست چهارم نیز هر دو تیم بازی پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند و گاهی صرب‌ها با اختلاف یک امتیاز پیش می‌افتادند و گاهی نیز ایران بود که با ارائه بازی بهتر اختلاف ایجاد می‌کرد. امتیاز 16 برای ایران به ثبت رسید و اختلافات امتیاز به سود ایران ادامه داشت، تا اینکه با برد ایران با نتیجه 25 - 23 کار به ست پنجم کشیده شد.

گیم پنجم:

حساس‌ترین گیم این مسابقه با برتری و بازی خوب ایران آغاز شد و به همین صورت ادامه پیدا کرد. اما در اواسط این گیم صرب‌ها توانستند اختلاف 4 امتیازی را به تساوی بکشانند.

همین موضوع باعث شد تا ولاسکو درخواست استراحت کند و فیاضی جای زرینی را در منطقه دو گرفت. این تعویض نتیجه داد و ایران پیش افتاد. در پایان این گیم با نتیجه 15 بر 12 به سود ایران خاتمه پیدا کرد تا شاگردان ولاسکو 3 - 2 پیروز شده و به اولین پیروزی در لیگ جهانی برسند./فارس