ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قهرمان جهانی پرورش اندام به ایران می آید (+عکس)



دبیر فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام ایران همچنین از سفر ممدوح الصبیاح ملقب به "بیگ رمی" یکی از بدن سازان سرشناس حال حاضر جهان در این سمینار خبر داد.

چهره سرشناس بدن سازی جهان به ایران سفر می‌کند.

جلال نادمی، دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران در گفت‌گو با ایسنا، از سفر رونی کلمن قهرمانی پرآوازه رشته پرورش اندام به ایران خبر داد و گفت: این ورزشکار مطرح جهان روز دوم اردیبهشت سال 94 برای حضور در یک سمینار بین‌المللی به ایران سفر می‌کند.

او ادامه داد: تفاهم نامه‌ای بین فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام ایران و رونی کلمن قهرمان 8 دوره مسابقات مستر المپیا بسته شد و این قهرمان پرورش اندام جهان سفر دو روزه‌ای را به ایران دارد و در این سفر تلاش می‌کنیم تا از تجریبات او بهره ببریم.

 

اخبار,اخبارورزشی,پرورش اندام

دبیر فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام ایران همچنین از سفر ممدوح الصبیاح ملقب به "بیگ رمی" یکی از بدن سازان سرشناس حال حاضر جهان در این سمینار خبر داد.

سمینار بین المللی پرورش اندام ایران طی دو روز در بخش‌های علمی و تخصصی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از روز 20 اسفندماه برای ثبت نام در این رویداد اقدام کنند.


 اخبار ورزشی  - ایسنا
 


ویدیو مرتبط :
قهرمان قهرمانان پرورش اندام جهانی 2013 ذکریاوهادی چوپان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگذشت قهرمان پرورش اندام ایران در پی برق گرفتگی



 

 

ورزش ,خبری ورزشی

 

 

به گفته اهالی محل، «کیوان گردی» از ورزشکاران خوش اخلاق و محبوب جوانان منطقه بشمار می رفت. به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، «کیوان گردی» قهرمان رشته ورزشی پرورش اندام استان گیلان و نایب قهرمان این رشته در مسابقات کشوری، بر اثر برق گرفتگی در گذشت.

 

این جوان ورزشکار 18 ساله اهل شهر «لوندویل» شهرستان «آستارا» که پس از قهرمانی در وزن 55 کیلوگرم پرورش اندام استان گیلان به مسابقات کشوری 26 بهمن ماه در اصفهان اعزام شده و نایب قهرمان این وزن در سطح ایران شده بود ، پس از بازگشت از مسابقات، در حال نصب پرده و پلاکارد تبریک قهرمانی خود دچار سانحه برق گرفتگی شد.

نامبرده که به گفته اهالی «لوندویل» جزو جوانان ورزشکار خوش اخلاق و محبوب جوانان منطقه بود، به هنگام بالا رفتن از تیر برق و به علت لخت بودن سیم فشار قوی ترانس زمینی برق دچار این سانحه تلخ شد.

«شهرام کرم زاده» مربی این جوان ورزشکار بیان کرد:« این قهرمان ورزشی در پی برق گرفتگی به درمانگاه آستارا اعزام شد که به علت شدت مصدومیت و وخامت حال عمومی به بیمارستان پورسینای رشت اعزام شد.»

وی که روز چهارشنبه دچار سانحه برق گرفتگی شده بود ، صبح روز جمعه پس از دو روز کما در بیمارستان پورسینای رشت درگذشت..../جام نیوز