ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قهرمانی قهرمان کشتی جهان در جام تختی


دارنده مدال طلای جهان عنوان قهرمانی وزن ۷۵ کیلوگرم جام جهان پهلوان تختی را به دست آورد.

خبرگزاری تسنیم:‌ دارنده مدال طلای جهان عنوان قهرمانی وزن ۷۵ کیلوگرم جام جهان پهلوان تختی را به دست آورد.

فینال اوزان 75 کیلوگرم کشتی فرنگی و 74 کیلوگرم کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی با معرفی قهرمان این دو وزن به پایان رسید.

در وزن 75 کیلوگرم کشتی فرنگی و در فینال مسابقات سعید عبدولی به مصاف جمال اسماعیلی بی‌نام و نشان رفت و در شرایطی که در تایم اول 6 بر صفر پیش در تایم دوم روی کمرگیری بی نقص اسماعیلی نزدیک بود تا ضربه شود و 4 امتیاز از دست داد. در ادامه کار این بار عبدولی پر قدرت عمل کرد و 12 بر 4 در نهایت حریف خود را شکست داد تا عنوان قهرمانی این وزن را بدست آورد.

در فینال وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد مصطفی حسین‌خانی به مصاف گیاچیخلادزه از اوکراین رفت و موفق شد با نتیجه 8 بر صفر حریفش را شکست دهد و به قهرمانی این وزن دست پیدا کند.


ویدیو مرتبط :
پایان کار مسابقات قهرمانی کشتی آزاد جهان با قهرمانی کشتی گیر ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشتی فرنگی قهرمانی جهان - ترکیه؛ روسیه قهرمان شد؛ ایران به مقام سوم دست



 

 

کشتی فرنگی قهرمانی جهان - ترکیه؛ روسیه قهرمان شد؛ ایران به مقام سوم دست

تیم کشتی فرنگی ایران به عنوان سوم رقابت های جهانی استانبول دست یافت و تیم های روسیه و ترکیه اول و دوم شدند.

 

در روز سوم و پایانی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک، فرشاد علیزاده فرنگی کار ۷۴ کیلوگرم کشورمان که از شانس های کسب مدال ایران در این مسابقات محسوب می شد با شکست در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رومن ولاسوف از روسیه به جدول شانس مجدد رفت، اما در این جدول نیست مغلوب روبرت روزنگرن از سوئد شد و شانس کسب مدال برنز و سهمیه المپیک را از دست داد.

بدین ترتیب با توجه به حضور کشتی گیران روسیه و ترکیه در دیدار فینال، این تیم ها به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود کردند و تیم ایران نیز سوم شد.

تیم کشورمان سال گذشته با کسب ۲ نشان طلا توسط سوریان و علی اکبری هشتم جهان شده بود.

بدین ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ۲ مدال طلای امید نوروزی و سعید عبدولی اوزان ۶۰ و ۶۶ کیلوگرم و برنز بشیر باباجان زاده در ۱۲۰ کیلو و کسب سه سهمیه المپیک به کار خود پایان داد.

حاجی پور و قاسم رضایی نمایندگان اوزان ۵۵ و ۹۶ کیلوگرم کشورمان به قرعه رژیم اشغالگر قدس برخورد کرده بودند و حبیب الله اخلاقی در وزن ۸۴ کیلوگرم با شکست مقابل آولوجای ترکیه ای از دور رقابت ها کنار رفت.../ فارس