ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قهرمانی دختران و پسران تکواندوکار ایران


نمایندگان تکواندوی کشورمان با کسب ۱۲ مدال طلا و ۴ نقره و در مجموع با ۱۶ مدال عنوان قهرمانی نخستین دوره مسابقات تکواندو نونهالان آسیا را در دو بخش دختران و پسران از آن خود کردند.

سایت فدراسیون تکواندو: اولین دوره مسابقات آسیایی رده سنی نونهالان با حضور 127 تکواندوکار از 17 کشور برونئی، چین تایپه، هنگ کنگ، هند، ایران، قزاقستان، کره‌جنوبی، عربستان، لبنان، ماکائو، مغولستان، فلسطین، فیلیپین، سنگاپور، امارات، ازبکستان و ویتنام ، از روز چهارشنبه (26 فروردین) به میزبانی چین تایپه و در سالن "دانشگاه تایپه" انجام پذیرفت. این رقابت‌ها که به مدت 2 روز پیگیری شد، امروز (پنجشنبه) به پایان رسید و تیم ملی ایران در هر 2 بخش دختران و پسران بر سکوی قهرمانی ایستاد.

تیم ملی ایران که در این رقابت‌ها با 10 تکواندوکار دختر و 10 تکواندوکار پسر حضور داشت. در بخش دختران موفق به کسب 7 مدال طلا و یک نقره شد و با 74 امتیاز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

تیم فیلیپین با یک طلا، دو نقره و یک برنز و کسب 29 امتیاز نایب قهرمان شد و قزاقستان با 29 امتیاز و کسب یک مدال طلا ، یک نقره و 5 برنز توانست عنوان سوم آسیا را به خود اختصاص دهد. چین تایپه (2نقره، 6برنز و 29 امتیاز) و ویتنام (1یک طلا،یک نقره و 19 امتیاز) به ترتیب در رده های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

همچنین از سوی کمیته برگزاری مسابقات مهرو کمرانی به عنوان بهترین مربی و مهلا مومن زاده بهترین تکواندو کار آسیا معرفی شدند.

در شیاپچانگ چین تایپه تکواندو آسیا هم مقهور توان تکنیکی و تاکتیکی تیم ملی تکواندو پسران کشورمان شد. در این مسابقات تیم تکواندو پسران ایران با کسب 5 مدال طلا و 3 نقره و 72 امتیاز، به عنوان قهرمان مطلق این رده معرفی شد. تیم کره جنوبی نیز با 48 امتیاز و کسب 3 مدال طلا و 2 نقره نایب قهرمان شد و قزاقستان با 1 مدال نقره ، 8 برنز و 31 امتیاز به عنوان سومی رسید.

همچنین فیلیپین با یک طلا ، یک نقره و یک برنز (28 امتیاز) و چین تایپه با یک طلا ، یک نقره و یک برنز (23 امتیاز) به ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفتند.

از سوی کمیته برگزاری مسابقات حسینعلی نعیمی به عنوان بهترین مربی و عرفان مرادی بهترین تکواندو کار آسیا معرفی شدند.

اسامی مدال آوران ایران در مسابقات آسیایی به شرح زیر است:

بخش دختران

مدال طلا:

مهلا مومن زاده در وزن 33- کیلوگرم
مبینا‌نژاد در وزن 37- کیلوگرم
ستاره چابکی در وزن 44- کیلوگرم
نرگس حسن نیا در وزن 51- کیلوگرم
زهره حسن نتاج در وزن 55- کیلوگرم
نگار پور جمالی در وزن 59- کیلوگرم
زهرا نصیر احمدی در وزن 59+کیلوگرم

مدال نقره:

فاطمه عبادوز در وزن 29- کیلوگرم

یلدا ولی نژاد و مبینا شاکری نیز موفق به کسب مدال نشدند.

بخش پسران

مدال طلا:

امیر ولی‌پور در وزن 33- کیلوگرم
حامد اصغری در وزن 45- کیلوگرم
مجتبی پاسار در وزن 53- کیلوگرم
عرفان مرادی در وزن 57- کیلوگرم
محمد خانی در وزن 65- کیلوگرم

مدال نقره:

علی نور محمدی در وزن 37- کیلوگرم
محمد حسین زاهدی در وزن 41- کیلوگرم
سید حسین حسین‌زاده در وزن 65- کیلوگرم

علیرضا یعقوب تبار و حسنعلی سلطانعلی زاده نیز از کسب مدال بازماندند.


ویدیو مرتبط :
فوتبال خیابانی دختران با پسران در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مقایسه جمعیت دختران و پسران مجرد در ایران



اخبار,اخباراجتماعی , جمعیت

مرادی جمعیت را ارکان اصلی قدرت یک کشور دانست و گفت: مردم ما باید به این باور برسند که موضوع تهدید خانواده بسیار مهم است؛ اگر چه فعلا در وضع نسبتا مناسبی هستیم، اما به سمت بحران در ‌حرکتیم.

کارشناس برنامه‌های فرهنگی صداوسیما گفت: در حال حاضر 6 میلیون پسر و 5 میلیون دختر مجرد در کشور داریم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی؛ حجت‌الاسلام شهاب مرادی در همایش سراسری جمعیت و خانواده دانشگاهیان در واحد آیت‌الله آملی با تاکید بر اینکه در حال حاضر وقتی به موضوعی زیاد می‌پردازیم، احتمال اینکه بیشتر جنبه شعاری پیدا کند بیشتر می‌شود، تصریح کرد: موضوع جمعیت در حال حاضر یکی از مهمترین مسایل جدی کشور است.

وی گفت: اگر چه در حال حاضر در نقطه طلایی جمعیت در کشور هستیم و شرایط خوبی داریم،‌ با ادامه این روند در سال‌های آینده جمعیت ایران رو به کاهش خواهد رفت.

مرادی جمعیت را ارکان اصلی قدرت یک کشور دانست و گفت: مردم ما باید به این باور برسند که موضوع تهدید خانواده بسیار مهم است؛ اگر چه فعلا در وضع نسبتا مناسبی هستیم، اما به سمت بحران در ‌حرکتیم.

این کارشناس فرهنگی برنامه‌های سیما با بیان اینکه در حال حاضر 6 میلیون پسر و 5 میلیون دختر مجرد داریم، تصریح کرد: در مساله ازدواج دختر و پسرهای جوان مخصوصا پسرها باید مسئولیت‌پذیرتر باشند.

مرادی با اعلام اینکه سبک زندگی با فرهنگ متفاوت است، تصریح کرد: در حال حاضر بیشتر مشکلات ما از سبک زندگی نامناسب است.

وی ادامه داد: رسم و رسوم‌های نامناسب که از سر تفاخر در جامعه رواج دارد، یکی از دلایل مشکلات در سبک زندگی ماست.

مرادی با بیان اینکه رسم‌هایی مثل تماشای سیسمونی یا جهیزیه جزو سنت‌های غلط جامعه است، تاکید کرد: اگر موضوع به تماشا گذاشتن این وسایل از جامعه ترک شود، دیگر کسی برسر این سنت‌های غلط رقابت کورکورانه نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمیان مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه همایش جمعیت و خانواده در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری به همکاری واحد آیت‌الله آملی برگزار شد، گفت: نزدیک به 50 مقاله در این همایش مورد پذیرش قرار گرفت.

ابراهیمیان با بیان حدیثی از امام سجاد از رفتار امام حسین (ع) با همسرش به عنوان الگوی جامع برای نسل امروز یاد کرد و گفت: همسران باید به دقت به سخنان همدیگر گوش کنند، شنونده خوبی باشند، اهل گرفتن هدیه برای همسر‌ و اهل مشورت با او باشند.

دکتر حسین قایمی یکی دیگر از سخنران این همایش تعریف خانواده از سوی دین مبین اسلام و جهان غرب را متفاوت دانست و گفت: نکاح در اسلام قرار دادی است که در سایه آن روابط زناشویی مشروعیت پیدا می‌کند.

دکتر محسن آسوری و دکتر حسین باقری در این همایش مقاله خود را به صورت سخنرانی ارایه دادند. 

 

 اخبار  اجتماعی  -  ایسنا