ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قهرمانی ایران نامردی است !



 

 

قهرمانی ایران نامردی است !

 

خداداد عزیزی:

قهرمانی ایران نامردی است !

خداداد عزیزی این روزها در كمپ تیم‌های ملی برای حضور در تورنمنت مكزیك به همراه تیم پیشكسوتان آماده می‌شود.

او كماكان روحیه طنز و كلام تند و تیز خود را حفظ كرده و به عنوان یكی از منتقدان سرسخت افشین قطبی تمام مسائل را به عملكرد ضعیف این مربی ارتباط می‌دهد:

« هفته‌ای یك بار با تیم پیشكسوتان در كمپ تیم ملی تمرین می‌كنیم. شرایط همه بچه‌ها خوب است و به جای قطبی كه همیشه قول داده و عمل نكرده به مردم قول قهرمانی می‌دهم. به نظر من تیم ملی در جام ملت‌های آسیا نمی‌تواند خوب نتیجه بگیرد. من فكر می‌كنم ما حتی در صعود از گروه‌مان هم به مشكل می‌خوریم.

تیم ملی ما ازلحاظ فنی شرایط خوبی ندارد و شانسی برای صعود نخواهد داشت. اگر از این گروه بالا بیاییم كه بعید است و حتی در بازی‌های بعدی استرالیا، ژاپن و كره را هم ببریم و قهرمان شویم، واقعا نامردی است. ژاپن با این فوتبال و امكانات و نظم و انضباطی كه دارد اگر قهرمان نشوند، واقعا آخر نامردی است.»


ویدیو مرتبط :
قهرمانی و نایب قهرمانی ایران در پرش سه گام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسابقات موتوركراس قهرمانی ایران همزمان با رقابت‌های آسیایی برگزار می‌شود



 

 

 

مسابقات موتوركراس قهرمانی ایران همزمان با رقابت‌های آسیایی برگزار می‌شود

 

در پیست مجموعه ورزشی آزادی

مسابقات موتوركراس قهرمانی ایران همزمان با رقابت‌های آسیایی برگزار می‌شود

مسابقات موتوركراس قهرمانی ایران به‌طور همزمان با مسابقات آسیایی این رشته، 15 و 16 مهرماه در پیست آزادی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبری فارس«توانا» سومین راند مسابقات آسیایی موتوركراس قرار است روزهای پنج‌شنبه و جمعه 15 و 16 مهرماه با حضور 9 تیم آسیایی در تهران برگزار شود و این رقابت فقط در كلاس 125 سی‌سی پیگیری خواهد شد.

بر این اساس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، یك دوره مسابقات قهرمانی كشور نیز در كنار این رقابت آسیایی برگزار خواهد كرد كه در آن موتورسواران از استان‌های مختلف كشور در 3 كلاس، 65 سی‌سی، 85 سی‌سی و 250 سی‌سی به رقابت با یكدیگر خواهند پرداخت.

در كلاس 85 سی‌سی علاوه بر موتورسوارن ایرانی یك موتورسوار به‌عنوان میهمان از كشور فیلیپن نیز حضور خواهد داشت.