ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قنبری: رحمتی در بازی فردا غایب است


مربی تیم فوتبال پیکان گفت: ساموئل روز گذشته بازگشت اما باید جلسه‌ای را برگزار کنیم و صحبت‌های لازم را با او انجام دهیم و در حال حاضر در تمرینات ما حضور ندارد.

خبرگزاری فارس: کریم قنبری در نشست خبری پیش از دیدار پیکان و بهمن شیراز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: ما اولین بازی خود را در جام حذفی برگزار می‌کنیم. سعی می‌کنیم این رقابت‌ها را جدی بگیریم با توجه به اینکه یک تیم می‌تواند با ۵ بازی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند شرایط بسیار خوبی دارد که بتوانیم در این رقابت‌ها موفق باشیم.

وی افزود: رحمتی را به علت سرماخوردگی در اختیار نداریم و آرمان قاسمی هم به دلیل شکستگی از ناحیه دست برای ما بازی نخواهد کرد. سایر بازیکنانمان آمادگی کامل را دارند.

مربی پیکان تصریح کرد: بهمن از لیگ دسته دو وارد جام حذفی شده. تیم‌های شیرازی همواره بازی‌های خوبی انجام می‌دهند در حال حاضر هم جای نماینده آنها در لیگ برتر خالی است. آنها برای هر تیمی مشکل‌ساز می‌شوند با توجه به اینکه بهمن شیراز به دنبال گل نخوردن است و می‌خواهد کار را برای ما سخت کند اما تلاش می کنیم در این دیدار نتیجه بگیریم. شناخت نسبی از آنها داریم و امیدوارم که بازی خوبی را شاهد باشیم.

قنبری در خصوص وضعیت ساموئل گفت: او روز گذشته به ایران آمد اما به دلیل اینکه مدتی در تمرینات حضور نداشت و بازگشتش دیر شده بود باید صحبت‌های لازم را با او انجام دهیم در حال حاضر در تمرینات ما شرکت نمی‌کند.

مربی پیکان با اشاره به کاهش فاصله‌ها بین تیم‌های مختلف تاکید کرد: مرحله یک شانزدهم نهایی اولین بازی تیم‌های لیگ برتری است اما قطعا سایر تیم‌ها هم با قدرت در این مسابقات شرکت می‌کنند. در کشورهای پیشرفته دنیا هم دیده‌اید که تیم‌ها با مشکل روبرو می‌شوند درست است که تیم‌هایی از لیگ دو و یا سه در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند اما دیگر دست و پا بسته نیستند. مثل سابق نیست که این تیم‌ها فقط برای بازی‌ها خود را آماده کنند. در جام جهانی هم دیدید که تیم‌ها فاصله کمی با یکدیگر داشتند.


ویدیو مرتبط :
آهنگ بازی سرنوشت از علی قنبری | موسیقی دلشکسته و غمگین | علی قنبری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صنعت نفت با سه غایب مقابل شاهین بوشهر بازی می كند



 

 

 

صنعت نفت با سه غایب مقابل شاهین بوشهر بازی می كند

 

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از مصدومیت سه بازیکن این تیم خبر داد و گفت: سه بازیکن ما به علت مصدومیت در تمرینات حاضر نیستند و با سه غایب مقابل شاهین بازی می کنیم.

''احمد پارو'' گفت: روز جمعه در یک بازی حساس میزبان شاهین بوشهریم که در این دیدار سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.
وی از ''ضیاءالدین نیک نفس''، ''شعبان اسدی'' و ''دانیال عزیزی'' به عنوان سه غایب صنعت نفت مقابل شاهین بوشهر یاد کرد.
وی ادامه داد: نیک نفس با آسیب دیدگی مقابل فولاد خوزستان از ناحیه پا، هنوز شرایط تمرین کردن گروهی و حضور در مسابقات را ندارد.
پارو گفت: عزیزی مهاجم جوان تیم هنوز شرایط آرمانی خود را پیدا نکرده و مقابل شاهین بوشهر یکی از غایبین ما است.
وی افزود: اسدی نیز از ناحیه کتف آسیب دیده و شرایط قرار گرفتن در ترکیب تیم را ندارد.
سرپرست تیم نفت گفت: البته غیبت این سه بازیکن مقابل شاهین برای تیم گران تمام نمی شود زیرا بازیکنان خوبی روی نیمکت هستند که جای خالی آنان را پر کنند.
گفتنی است، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز جمعه هفته جاری و از هفته هجدهم لیگ برتر کشور در ورزشگاه تختی آبادان میزبان شاهین بوشهر است.