ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قنبرپور: صحبت‌های برانکو به موقع بود


مربی پرسپولیس گفت: برانکو مانند یک مربی حرفه‌ای عمل کرد و توصیه‌هایش به بازیکنان به موقع بود.

خبرگزاری تسنیم: مصطفی قنبرپور در خصوص اینکه گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس با انگیزه در تمرینات حاضر نمی‌شوند و برانکو بابت این قضیه به بازیکنان تذکر داده است، اظهار داشت: اینکه سرمربی تیم لازم می‌داند توصیه‌‌هایی را در این شرایط حساس بازیکنان تیم داشته باشد دلیلش این نیست که آنها بی‌انگیزه شده‌اند. خوشبختانه بازیکنان با غیرت پرسپولیس به خوبی شرایط درک کرده و با انگیزه بالا در تمرینات حاضر می‌شوند و از هر لحاظ نیز برای بازی با اتراکتورسازی آماده هستند.

وی ادامه داد: برانکو یک مربی کاملا حرفه‌ای است و خیلی خوب می‌داند از لحاظ روحی و روانی چطور باید شاگردانش را آماده مسابقه کند. با توجه به این قضیه او روز پنجشنبه توصیه‌های خیلی خوبی به بازیکنان داشت و تاکید کرد که در این شرایط حساس تیم و مقطعی که در آن به سر می‌بریم آنها باید از هر نظر مراقب حاشیه‌ها بوده و با رعایت نکات حرفه‌ای در مسائل زندگی ورزشی‌شان، خود را در بهترین فرم قرار دهند.

قنبرپور با تاکید بر اینکه پرسپولیس فقط یک هدف مهم پیش‌رو دارد و آن هم قهرمانی در لیگ است، گفت: سرنوشت قهرمانی ما در بازی‌های حساسی که پیش‌رو داریم رقم می‌خورد و کوچکترین اشتباه دیگر جای جبران ندارد. بازی فردا با تراکتورسازی یکی از حساس‌ترین مسابقات پیش روی ما است که باید تحت هر شرایطی 3 امتیاز را بگیریم. اگر دو بازی باقی مانده خود تا پایان فصل را ببریم قدم محکمی برای قهرمانی برداشته‌ایم.

وی تراکتور‌سازی را یکی از نمایندگان خوب ایران در لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرد و گفت: در اینکه حریف‌مان در نیم فصل دوم لیگ متحول شده شکی نیست اما آنها با توجه به سفری که به امارات داشته‌اند و تغییرات آب‌وهوایی، طبیعی است که در بهترین شرایط به مصاف ما نیایند. البته ما اینطور فکر نمی‌کنیم و خود را برای رویارویی با یک حریف قدرتمند کاملا آماده کرده‌ایم.

قنبرپور در خصوص این مسئله که ضعف پرسپولیس در روی ضربات ایستگاهی به نوعی نقطه قوت تراکتورسازی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: تراکتورسازی اکثر گل‌های خود را روی ضربات ایستگاهی به ثمر می‌رساند و از این لحاظ باید در این ضربات نهایت دقت را در جاگیری داشته باشیم. اینکه ما در این ضربات دچار ضعف هستیم را قبول ندارم و اعتقادم این است که اگر بازیکنان در هر دقیقه از بازی تمرکز خود را حفظ کنند کمتر اشتباه صورت می‌گیرد. متاسفانه در دو سه بازی در لحظات پایانی گل خوردیم و اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد الان صدرنشین لیگ بودیم.

قنبرپور در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش روز یکشنبه ورزشگاه آزادی پر خواهد شد یا نه، گفت: هواداران در مقاطعی که در انتهای جدول بودیم دست از حمایت ما نکشیدند و ما را شرمنده معرفت خود کردند. خوشبختانه الان شرایط تیمی ما بسیار بهتر شده و تبدیل به تیمی شده‌ایم که هواداران‌ انتظار دارند. مطمئنا در بازی با تراکتورسازی هم هواداران استقبال خیلی خوبی از تیم خواهند داشت و ان‌شالله با یک برد شیرین در کنار ارائه یک بازی جذاب از خجالت آنها در بیاییم.


ویدیو مرتبط :
امیرعلی قنبرپور فرزند محمدحسین قنبرپور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس شد /قبل از صحبت با برانکو باید با درخشان حرف بزنم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پرسپولیس دیگر مشکل مالی نخواهد داشت

قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس گفت: با صحبت‌هایی که برای وضعیت مالی پرسپولیس انجام داده‌ایم مطمئن باشید پرسپولیس دیگر مشکل مالی نخواهد داشت.

محمدحسین نژادفلاح در گفت‌وگو با فارس در خصوص انتخابش به عنوان قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس گفت: از فردا صبح و با حضور در باشگاه کارم را آغاز می‌‌کنم و البته در ابتدا باید همه چیز را زیر نظر داشته باشم تا اشراف کاملی نسبت به مسائل داشته باشم.

وی ادامه داد:‌ در همین رابطه فردا جلسه‌ای با حمید درخشان برگزار خواهم کرد.

قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره اینکه گفته می‌شود برانکو ایوانکوویچ قرار است سرمربی پرسپولیس شود، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید با خود حمید درخشان جلسه بگذارم و با او درباره مسائل فنی تیم صحبت کنم و سپس می‌توانم به این سؤال پاسخ دهم.

وی درباره اینکه نقش حسین هدایتی در آینده پرسپولیس چه خواهد بود، اظهار داشت: ما با چند نفر برای مسائل مالی پرسپولیس صحبت کرده‌ایم و شما مطمئن باشید پرسپولیس دیگر مشکل مالی نخواهد داشت.
اخبار ورزشی - فارس