ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قنبرپور: برانکو عاشق کارش است


مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس تلاش‌های خوبی برای جذب بازیکن انجام می‌دهند و همه سعی ارکان باشگاه بر این است که خبرهای خوبی به هواداران بدهیم.

خبگرزاری فارس: مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس تلاش‌های خوبی برای جذب بازیکن انجام می‌دهند و همه سعی ارکان باشگاه بر این است که خبرهای خوبی به هواداران بدهیم.

مصطفی قنبرپور در خصوص انتخاب برانکو توسط مخاطبان یکی از برنامه‌های تلویزیونی به عنوان بهترین مربی فصل گفت: به هر حال بررسی‌ها همیشه طبق آمارهایی که وجود دارد انجام می‌شود. برانکو دانش کار مربیگری را دارد و از همه مهم‌تر عاشق کارش است که این مسئله از هر چیزی مهم‌تر است. برانکو براساس فلسفه مربیگری‌اش پیش می‌رود و شناخت خوبی هم از ایران و مردم آن دارد. همه این موارد دست به دست هم داده است تا او به این عنوان برسد. از طرفی برانکو کاری به حرف و حدیث‌ها ندارد و راه خودش را می‌رود که شاید یکی از دلایل موفقیت او همین باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد در نظرسنجی انجام شده برانکو بتواند چنین رای قاطعی بیاورد، افزود: به هر حال پرسپولیس در چند سال اخیر روند خوبی نداشت و حتی جام هم از دست داده بود اما امسال با هدایت برانکو امتیازهای خوبی کسب شد و از طرفی پرسپولیس به نایب‌قهرمانی رسید. هواداران هم اهمیت زیادی به پرسپولیس دادند و از طرف دیگر برانکو تعامل خوبی با همکارانش در کادر فنی، باشگاه و همچنین با اصحاب رسانه داشت. این موضوع باعث شد تا برانکو رای خوبی در این نظرسنجی بیاورد.

مربی تیم پرسپولیس در خصوص اینکه اگر قرار بود در این نظرسنجی رای بدهد رای او چه کسی بود؟ اظهار داشت: همه مربیانی که در این نظرسنجی بودند از بهترین مربیان فوتبال کشورمان بودند و قطعا اینقدر عملکرد خوبی داشتند که توانستند جزو گزینه‌های بهترین مربی قرار بگیرند. همه این مربیان شایسته و کاربلد هستند و هرکدام از آنها می‌توانستند رای خوبی در این نظرسنجی بیاورند.

قنبرپور درباره سرمربیگری علیرضا منصوریان در استقلال هم تصریح کرد: قبل از هر چیز باید به مربیان قبلی استقلال به خصوص پرویز مظلومی خسته نباشید بگویم که زحمت زیادی برای تیمش کشید. به هر حال این یک امر طبیعی در فوتبال دنیا است که ساک یک مربی همیشه روی دوش اوست و در همه جای دنیا شرایط به همین گونه است که مربیان هر لحظه ممکن است تغییر کنند. منصوریان به عنوان فردی که بیشتر از 10 سال جوانی‌اش را برای استقلال گذاشته می‌تواند یک مربی خوب برای این تیم باشد. او کاپیتان استقلال بوده و انگیزه لازم را برای هدایت این تیم دارد. این را هم باید اضافه کنم که منصوریان فردی اخلاق‌مدار و بامرام است.

مربی تیم پرسپولیس درباره عملکرد احتمالی این تیم در فصل آینده با توجه به اینکه سرخپوشان عملکرد خوبی در فصل گذشته داشتند و این موضوع طبیعتا انتظارات را از این تیم بیشتر کرده است، گفت: با حرف شما موافقم ما باید بازیکنانی که فصل گذشته تاثیرگذاری زیادی در تیم داشتند را حفظ کنیم و بازیکنانی جذب شوند که نقاط ضعف تیم را پوشش دهند. ما فصل آینده در سه جام حضور خواهیم داشت و باید دو تیم آماده داشته باشیم.

 از طرفی می‌بینیم که تیم‌های دیگر در فصل نقل‌ و انتقالات فعالیت‌های خوبی دارند و باشگاه پرسپولیس هم بیکار ننشسته است. باشگاه با بازیکنان شاخص و خوبی صحبت کرده و سعی بر این است که با آنها به توافق برسد. سعی همه ارکان باشگاه این است که خبرهای خوبی به هواداران بدهیم چراکه ما امسال مسئولیت سنگینی خواهیم داشت چون باید به گونه‌ای عمل کنیم که هواداران از ما راضی باشند.


ویدیو مرتبط :
امیرعلی قنبرپور فرزند محمدحسین قنبرپور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برانکو ایوانکویچ: مردم ایران عاشق فوتبال هستند/ 5 سال طلایی در تهران داشتم



برانکو ایوانکویچ: مردم ایران عاشق فوتبال هستند/ 5 سال طلایی در تهران داشتم

برانکو ایوانکویچ سرمربی سابق تیم ملی ایران در گفت‌وگو با سایتی اماراتی بار دیگر به دوران خوبش در فوتبال ایران اشاره کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ایوانکویچ درباره آرزویش برای ورود به عرصه مربی‌گری گفت: از بچگی آرزویم این بود که وارد حرفه‌ی مربی‌گری شوم. به همین خاطر خیلی زود فوتبال را رها کردم در حالی که چندین پیشنهاد خارجی نیز داشتم. خیلی سریع به دانشگاه رفتم و تحصیلات آکادمیکم را در رشته تربیت بدنی به پایان رساندم. 5 سال نیز در در دانشگاه در همین رشته به تدریس پرداختم.

ایوانکویچ در سال 1983 به عنوان مربی به تیم وارتکس کرواسی پیوست و در سال 85 به عنوان سرمربی تیم برگزیده شد؛ پستی که 10 سال در آن باقی ماند. سپس هدایت دو تیم دیگر کرواسی، سگستا برای یک فصل و رجیکا برای دو فصل بر عهده داشت. او از سال 1994 تا 2000 به عنوان دستیار میروسلاو بلاژویچ در تیم ملی کرواسی به انجام وظیفه پرداخت. در این مدت او در 60 بازی رسمی با کروات‌ها همراه بود که شامل صعود به یک چهارم نهایی یورو 96 در انگلیس و کسب مقام سومی در جام جهانی 1998 فرانسه بوده است.

او در سال 2000 کرواسی را به مقصد هانوفر آلمان ترک کرد تا هدایت این تیم بوندسلیگایی را بر عهده بگیرد و در سال 2001 مجددا به عنوان دستیار به یار قدیمی‌اش میروسلاو بلاژویچ در تیم ملی ایران پیوست. در ادامه یک سال بعد ایوانکویچ جانشین بلاژویچ در تیم ملی ایران شد و او با تیم زیر 23 ایران توانست در بازی‌های آسیایی بوسان به عنوان قهرمانی در کره جنوبی دست یابد.

او سپس با تیم ملی بزرگسالان ایران توانست عنوان سومی جام ملت‌های آسیا را کسب کند و به آسانی به جام جهانی 2006 آلمان صعود کرد و در آنجا دو شکست برابر مکزیک و پرتغال و یک تساوی برابر آنگولا کسب کرد.

ایوانکویچ درباره این دوران خصوصا حضور در تیم ملی ایران گفت: من سال‌های درخشانی در ایران، چین و عربستان داشتم. 5 سال طلایی در ایران پشت سر گذاشتم. آنجا مردم عاشق فوتبال هستند و بیش از 100 هزار نفر برای بیشتر بازی‌ها به ورزشگاه می‌روند. من خاطرات خوب و دوستان زیادی در ایران دارم.

ایوانکویچ در دوران هدایتش در تیم ملی ایران بارها به امارات عزیمت کرد و زمانی که تابستان امسال برای هدایت الوحده به امارات آمد با جو فوتبال امارات بیگانه نبود.

ایوانکویچ در این خصوص گفت: زمانی که هدایت الاتفاق عربستان را بر عهده داشتم فوتبال امارات را دنبال می‌کردم و دیدگاه خوبی از تیم‌های اماراتی داریم. امیدوارم بتوانم در تیم الوحده دوران خوبی نیز داشته باشم. البته هدفم مثل همه جا پیروزی در همه بازی‌ها و کسب قهرمانی است.

برانکو ایوانکویچ با یک قرارداد دو ساله هدایت تیم الوحده را در تابستان سال جاری بر عهده گرفت./ایسنا