ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قنبرزاده: منصوریان گفت به نفت متعهدم


مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: چهارشنبه هفته گذشته رسماً با منصوریان صحبت کردم که او گفت به باشگاه نفت متعهدم و دوست دارم بمانم.

خبرگزاری تسنیم: منصور قنبرزاده در خصوص اتفاقات اخیر بین باشگاه نفت تهران و علیرضا منصوریان مبنی بر جدایی طرفین و حضور این مربی در استقلال، اظهار داشت: او با ما قرارداد دارد و این قرارداد هم معتبر است. در آخرین جلسه‌ای هم که با هیئت مدیره داشتیم با انتقال منصوریان به استقلال موافقت نشد و این موضوع را در نامه رسمی به بهرام افشارزاده انتقال دادیم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران درباره اینکه اگر منصوریان به زودی با استقلالی‌ها توافق کند و قراردادی بین طرفین امضا شود باشگاه نفت چه عکس‌العملی نشان خواهد داد و فکر برای جانشین او کرده یا نه، گفت: هیچ عکس‌العمل خاصی نداریم و اگر منصوریان رفت در همان مقطع تصمیم می‌گیریم.

«شاید منصوریان دلش با نفت نیست و اگر این شرایط وجود داشته باشد این مسئله به ضرر تیم هم خواهد شد»، وی در واکنش به این مسئله گفت: اگر واقعاً قراردادها کاغذ پاره باشند، شما درست می‌گویید اما ما قرارداد داریم و این تعهد اخلاقی بین طرفین است.

قنبرزاده با بیان اینکه چون صحبت‌های اخیر فقط نقل قول بوده و با منصوریان صحبت رو در رو نداشته است، خاطرنشان کرد: صحبت‌های اخیر در خصوص حضور منصوریان در استقلال برای من قابل پذیرش نیست. من چهارشنبه هفته گذشته رسماً با منصوریان صحبت کردم که او گفت به باشگاه نفت متعهدم و دوست دارم در این تیم بمانم. بعد از این جلسه  صحبتی با هم نداشتیم و منصوریان لیست بازیکنان مدنظرش را داد و ما هم مذاکرات را آغاز کردیم. دیگر مسئله دیگری را نمی‌پذیریم و حتی منصوریان اعلام کرد خانواده‌اش تأکید کرده‌اند از نفت جدا نشود.

وی ادامه داد: این چند روز فقط نقل قول بوده و صحبت رودررویی با منصوریان نداشته‌ام. شاید خود او مصاحبه کند و همه این نقل قول‌ها نیز تکذیب شود. من هم دوست ندارم درباره مربی با اخلاقی مثل منصوریان صحبت کنم و صحبت‌های ما رودررو انجام می‌شود.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در واکنش به این موضوع که همین سکوت منصوریان باعث شده بیشتر به شایعات دامن زده شود، به تسنیم گفت: شاید او می‌خواهد آرامش داشته باشد و شاید حتی خود من هم در مقطعی ترجیح دهم کمتر صحبت کنم. شما یک بار دیگر نامه باشگاه استقلال را مرور کنید که آنها درخواست ترخیص یا رضایت‌نامه منصوریان را نداشته‌اند بلکه برای مذاکره ابتدایی با او اجازه خواستند. این مسئله هم طبیعی است و وقتی کسی با تیمی قرارداد دارد، نمی‌شود با او مذاکره کرد. پاسخ ما هم به تقاضای استقلالی‌ها منفی بود.

قنبرزاده با اشاره به اینکه گفته می‌شود منصوریان دلش با نفت نیست، خاطرنشان کرد: بگذارید در خصوص یک بازیکن بزرگ صحبت کنم. فرض کنید رونالدو با یک تیم دو سال قرارداد دارد اما برای این فصل به او پیشنهاد چهار برابری می‌دهند، آیا او می‌گوید دلم با تیم نیست و می‌رود؟ اگر اینگونه باشد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای حضور منصوریان در استقلال از سوی باشگاه نفت پیشنهادی شده بود تا وی با سه بازیکن آبی‌پوش معاوضه شود، اظهار داشت: از نظر ما همه چیز منتفی است و پیشنهادی هم در این خصوص وجود نداشت.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران تأکید کرد: چون متولی دو باشگاه وزارت ورزش و جوانان است و با شناختی که از آنها دارم، می‌دانم وزارتخانه نگاهی پدرانه دارد و بر باور ما نیست آنها بخواهند تصمیماتی خارج از عرف فوتبال، اخلاق و مقرارات داشته باشد. آخرین صحبتی که با افشارزاده داشتم و مصاحبه‌ای که او و سبک‌دست انجام داده بودند، اعلام شد که تابع قوانین هستند. به زور هم نمی‌شود چیزی را به کسی تحمیل کرد و از نظر ما حضور منصوریان در استقلال کاملاً منتفی است.

قنبرزاده درباره مذاکره کمیته نقل‌وانتقالات این باشگاه با پنج بازیکن مدنظر منصوریان و توافق ابتدایی به سه نفر از آنها که گفته می‌شود بین این بازیکنان نام مهدی رحمتی و آندارنیک تیموریان هم دیده می‌شود، گفت: از بازیکنی اسم نمی‌آورم، چون سیاست باشگاه نفت این است که بعد از امضای قرارداد نام بازیکنان را از سایت باشگاه اعلام کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا تیم نفت برای قهرمانی در آسیا بسته خواهد شد یا هدف این تیم چیز دیگری است، اظهار داشت: قطعاً همینطور است و توصیه منصوریان این بوده که تیمی بسته شود تا بتوانیم حضوری قدرتمند در آسیا داشته باشم. هدف ما هم در 4 تیم برتر آسیا و قهرمانی در این رقابت‌هاست.


ویدیو مرتبط :
نشست مطبوعاتی منصوریان و مکوندی (نفت - نفت مسجدسلیمان)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قنبرزاده :منصوریان سرمربی نفت است


مدیر‌عامل باشگاه نفت تهران تاکید کرد که علیرضا منصوریان هم‌چنان با این باشگاه قرارداد دارد و از نظر باشگاه، منصوریان فصل آینده 100 درصد سرمربی نفت است.

ایسنا: مدیر‌عامل باشگاه نفت تهران تاکید کرد که علیرضا منصوریان هم‌چنان با این باشگاه قرارداد دارد و از نظر باشگاه، منصوریان فصل آینده 100 درصد سرمربی نفت است.

منصور قنبرزاده درباره آخرین وضعیت ادامه همکاری علیرضا منصوریان با باشگاه نفت، اظها‌ر کرد: در مساله ماندن منصوریان در نفت بحث توافق مطرح نیست چون او هنوز یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارد. قرارداد فصل بعد منصوریان قطعی است و از نظر باشگاه او سرمربی نفت در فصل پانزدهم لیگ برتر است.

وی همچنین گفت: قرارداد چهار بازیکن ما تمام شده که تمایل داریم بیشترشان را نگه داریم. فعلا بازیکنان به مسافرت رفته‌اند و منتظریم که بازگرداند.

قنبرزاده در ادامه از قطع همکاری باشگاه نفت با یکی از بازیکنان خارجی این تیم خبر داد: خروج دکمن از تیم قطعی شده است. این بازیکن کارایی زیادی برای ما نداشت و در بازی‌های کمی توانست به میدان برود.

مدیر‌عامل باشگاه نفت تهران همچنین گفت که هنوز هیچ باشگاهی به صورت کتبی یا شفاهی خواهان جذب بازیکن از نفت نشده است.