ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قنبرزاده: احتمال جدایی امیری وجود دارد


مدیرعامل باشگاه نفت تهران با تشریح وضعیت تیمش گفت که به دلیل مشکلات مالی مجبور به فروختن بازیکنانی از جمله صادقیان شده است.

خبرگزاری ایسنا: منصور قنبرزاده در اظهاراتی راجع به وضعیت تیمش و تغییراتی که در نفت تهران در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر رخ داده گفت: در جریان هستید که با توجه به شرایط اقتصادی، شرایط ویژه‌ای ایجاد شد و از طرفی ما تعهداتی به بازیکنان هم داشتیم. نکته دیگر مربوط به بازیکنان خارجی بود که شرایط ویژه‌تری داشتند. چون مطالبات‌ این بازیکنان پرداخت نشده بود، ناچار شدیم تا برای جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر با جدایی آنها موافقت کنیم. ما چیزی حدود 7 بازیکن را از دست دادیم و در مقابل تنها ما از بازیکنان رده امید و جوانان خود استفاده کردیم؛ بازیکنانی که تجربه بازی در لیگ بزرگسالان را ندارند. به عبارت دیگر ما بازیکن خاصی را نتوانستیم به دلیل مسائل اقتصادی مملکت جذب کنیم.

او در ادامه با اشاره به وضعیت وحید امیری بیان کرد: احتمال ترانسفر شدن این بازیکن وجود دارد. شرایط ویژه‌ای برای او ایجاد شده و شاید این شرایط همیشگی نباشد به همین دلیل احتمال جدایی او وجود دارد. البته اگر قرار باشد امیری از جمع ما جدا شود، این اتفاق بعد از بازی با الجیش رخ می‌دهد.

مدیرعامل نفت تهران در ادامه به وضعیت تیمش برای رقابت‌های آسیایی اشاره کرد و گفت: اگر صادقانه بخواهم بگویم، غیرت و تعصب یک فاکتور و شاخص بسیار مهم است ولی دلخوش بودن به آنها به صورت تنها و توجه نکردن به برنامه ریزی و مسائل دیگر نتیجه‌اش می‌شود همان اتفاقی که برای تیم امید رخ داد. هیچ یک از تیم‌های ایرانی در آسیا شرایط ویژه‌ای ندارند. برای حضور در آسیا یک عزم ملی لازم است. این شرایط در فوتبال ما حاکم نیست و این جای نگرانی دارد. باید حقایق را به مردم بگوییم. ما برای تامین هزینه‌های اردو و تغذیه خود در اردو مجبور به فروختن بازیکنانمان بودیم. مثلا ما اگر پیام صادقیان و چند بازیکن دیگر را نمی فروختیم، کارهای روزمره باشگاه روی زمین می‌ماند. شاید برخی‌ها بگویند که باشگاه ما زیر نظر وزارت نفت است ولی باید بگویم که دستگاه‌های اجرایی نمی‌توانند به باشگاه‌ها کمک مالی کنند. در این راستا وزارت نفت دچار مشکل است و تا الان هم شرکت‌های خصوصی زیر نظر وزارت نفت به ما کمک می‌کردند که با توجه به شرایط فعلی مشکلاتی برای آنها ایجاد شده است. از طرفی دیگر سازمان لیگ قراردادی 100 میلیاردی با اسپانسر داشت که آن هم عملیاتی نشد و این مسائل دست به دست هم داد تا وضعیت ما به این شکل شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیست که با رفتن وحید امیری تیمش در رقابت‌های آسیایی که از اهمیت زیادی برخوردار است، دچار مشکل شود، گفت: قطعا ما باید با شکست تیم‌های عربی به خصوص اماراتی و عربستانی به یاوه گویی‌های آنها جواب دهیم ولی این مسئله یک عزم ملی می‌خواهد. این عزم ملی متاسفانه در کشور ما برای حمایت از تیم‌های حاضر در آسیا وجود ندارد. اگر مشکل مالی نباشد چه کسی بازیکنانش را می‌فروشد؟ من نمی‌خواستم بدهی سنگینی برای مدیران بعدی بگذارم. ما مجبور شدیم در نیم فصل چیزی حدود 3 میلیارد و 700 میلیون تومان از هزینه‌های خود را با فروش بازیکن پوشش دهیم و راه دیگری هم نداشتیم چرا که منابعی که روی آنها حساب کرده بودیم تامین نشد، از جمله اسپانسر 100 میلیاردی سازمان و حق پخش صدا و سیما. این مسائل به ما ضربه زد. وقتی قراردادی منعقد شده و عوایدش برای فوتبال است و عملی نمی‌شود و از آن طرف هم طبق قانون دستگاه‌های دولتی نمی‌توانند به ما کمک مالی کنند، نمی‌دانم که دیگر از کجا می‌شود هزینه‌ها را تامین کرد؟ در حال حاضر نه تنها نفت بلکه سایر نمایندگان ایران در آسیا شرایط خوبی ندارند ولی ما بازهم توکلمان به خداست. من یاد زمان جنگ می‌افتم که گاهی اوقات تجهیزات نداشتیم ولی با غیرت و تعصب می‌رفتیم.

قنبرزاده در پاسخ به این پرسش که شاید اگر بیرانوند را هم می‌فروخت وضعیت مالی تیمش بهتر می‌شد، گفت: شرایط بیرانود فرق داشت. باشگاهی که او را می‌خواست، قرضی به دنبالش بود و این باشگاه هم مشکلات مالی داشت و می‌خواست چکی را به ما بدهد که مثل چک‌های قبلی باشد و پاس نشود.

وی در پایان گفت‌وگو با رادیو ایران در پاسخ به این سوال که وحید امیری از چه تیمی پیشنهاد دارد ، گفت: این بازیکن از یک تیم قطری و یک تیم چینی پیشنهاد دارد. البته این مسئله در حد یک مذاکره است و نامه رسمی این تیم‌ها به باشگاه نیامده ولی اگرهم نامه بیاید قطعا جدایی او بعد از مصاف با الجیش خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
آهنگ جدایی احسان خواجه امیری | اگه دستم به جدایی برسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر اطلاعات: احتمال ارتباط هواپیماربای مسیر تهران- دمشق با خارجیان وجود دارد



 

 وزیر اطلاعات: احتمال ارتباط هواپیماربای مسیر تهران- دمشق با خارجیان وجود دارد

 

 وزیر اطلاعات احتمال داد، فردی كه قصد داشت در مسیر تهران - دمشق دست به هواپیماربایی بزند، با سرویس های امنیتی خارجی ارتباط دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به ایرنا اظهار داشت: این فرد در موضوعات مختلف سرخورده بوده و دچار مشكلات متعددی است.

وی افزود: نیت این فرد در ربودن هواپیما، هدایت آن به سمت رژیم صهیونیستی بوده است.

وزیر اطلاعات همچنین در خصوص انفجارهای تروریستی اخیر در غرب كشور گفت: عاملان این جنایت ها شناسایی و شماری از این افراد هنگام عملیات برای دستگیری به هلاكت رسیده و تعدادی دیگر نیز دستگیر شده‌اند.