ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلی‌زاد: برای قهرمانی تلاش می‌کنیم


دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگیم و هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم.

خبرگزاری فارس: مجتبی قلی‌زاد پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران برابر تایلند در مورد این مسابقه اظهار داشت: از امروز وارد فاز جدیدی از مسابقات شدیم که هر مسابقه‌ای می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد. امروز مقابل تایلند خیلی خوب بودیم و باید این روند را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: در ادامه راه‌مان تا کسب عنوان قهرمانی هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم از ابتدا هدف ما کسب عنوان قهرمانی بود و برای رسیدن به این هدف تا آخرین لحظه می‌جنگیم. از مردم علاقه‌مند به والیبال هم تشکر می‌کنم که امروز هم حامی ما بودند.

قلی‌زاد در مورد بازی فردا مقابل کره جنوبی خاطرنشان کرد: کره جنوبی از حریفان سنتی والیبال ایران است به خوبی می‌دانیم که کار سختی مقابل این تیم داریم اما کادر فنی به خوبی بازی‌های این تیم را آنالیز خواهد کرد تا کار برای ما راحت‌تر باشد. کره‌ایی‌ها دوست ندارند در این مسابقات ناکام باشند چرا که در سرنوشت آنها بسیار تأثیرگذار است.


ویدیو مرتبط :
تلاش جوجه قناری برای ببرون آمدن از تخم متعلق به سعید نیک زاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسی: بارسا باوجود توقف همچنان برای قهرمانی در لالیگا تلاش خواهد کرد



 

 

تیم فوتبال بارسلونا, لالیگا

 

مرد سال فوتبال اروپا و جهان معتقد است کاتالان‌ها حتی پس از توقف برابر ویارئال دست از تلاش برای کسب مجدد قهرمانی لالیگا برنخواهند داشت.

مسی: بارسا باوجود توقف همچنان برای قهرمانی در لالیگا تلاش خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت بارسلونا، لیونل مسی در بازی شنبه شب آبی و اناری پوشان در خانه ویارئال تلاش زیادی برای گلزنی کرد که موفق نبود. وی پس از تساوی بدون گل به خبرنگاران گفت: خیال همه راحت باشد بارسا دست از تلاش برنخواهد داشت. دور دوم مسابقات تازه شروع شده و هنوز خیلی مانده تا لالیگا قهرمانش را بشناسد.

در دیدار مذکور هم‌تیمی‌های او به تساوی بدون گل رسیدند و با ۴۵ امتیاز در رده دوم و در فاصله ۷ امتیازی رئال مادرید، پیشتاز مسابقات جای گرفتند.

او ادامه داد: براین اساس هنوز امتیازات بسیاری باقی‌مانده که باید بجنگیم و کسب کنیم. اکنون روی بازی کوپادل‌ری با والنسیا تمرکز می‌کنیم. امیدواریم با غلبه بر این حریف در نیمه‌نهایی بتوانیم راهی بازی نهایی شویم.

مسی که به خاطر درخشش بسیار دو عنوان بازیکن برتر قاره سبز و جهان را به خود اختصاص داد، افزود:‌ در این بازی موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. ولی توپ‌های ما تبدیل به گل نشد.

وی در مورد داوری تکسیرا ویتینس، داور بحث‌انگیز بازی ال‌کلاسیکو بامداد پنج‌شنبه گذشته که مورد انتقاد شدید رئالی‌ها قرار گرفت و متهم به جانبداری از یاران مسی شد، اظهار داشت: دوست ندارم در مورد مسائل داوری حرف بزنم.اما گاهی اوقات داوران عملکردشان شکل خاصی می‌گیرد و به خاطر یک خطای کوچک، به یکباره کارت زرد یا قرمز نشان می‌دهند.

یاران مسی چهارشنبه شب در بازی نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری در خانه والنسیا به میدان خواهند رفت.