ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه نویی: نمی گویم لیدرهای پرسپولیس خط گرفته اند، اما من را که می بینند عذرخواهی می کنند!



علی دایی,قلعه نویی,لیدرهای پرسپولیس

قلعه نویی: نمی گویم لیدرهای پرسپولیس خط گرفته اند، اما من را که می بینند عذرخواهی می کنند!

امیر قلعه نویی می گوید شعارهای هواداران پرسپولیس علیه او خودجوش بوده.

به گزارش خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد گفت: «ما در مسابقه با فولاد، خسرو حیدری، حنیف‌عمران و محمد قاضی را در اختیار نداریم.

 

مدیرعامل فولاد زمان حضور من در استقلال اهواز، رئیس هیات فوتبال خوزستان بود. دهکردی از آن آدم هایی نیست که یک سال در فوتبال باشد و اندازه 10 سال مصاحبه کند. او از جنس چسبیده های به فوتبال نیست. ما مقابل فولاد بازی سختی داریم. ولی باید برای قهرمانی از همین مسابقه استارت بزنیم. ما اگر بازی های عقب افتاده مان را ببریم قطعا به صدر جدول می رسیم.»


او در مورد اعتراض های اخیر که در مورد داوری مطرح می شود گفت: «من یک سال و نیم است که به داوری ها اعتراض نکرده ام. همین امسال سه باخت روی اشتباهات داوری داشته ایم. ولی هیچ وقت در مورد این موضوع صحبت نکرده ایم. ما در کشورمان فضای بدی برای داوران درست کردیم که این فضا را باید از بین ببریم.»


هواداران پرسپولیس در روز بازی با پدیده، قلعه نویی را به مافیا بودن متهم کردند. او در این مورد گفت: «در بازی با نفت، هواداران استقلال زمان کمتری را علیه دایی شعار دادند. هواداران پرسپولیس سال هاست علیه من شعار می دهند. من صبور هستم و در این مورد چیزی نگفتم. نمی گویم به آن ها خط داده اند تا آقایان چسبیده به فوتبال از حرف های من سوء استفاده کنند. بگذارید هر چقدر که می خواهند شعار بدهند.

 

جالب است که لیدرهایشان وقتی من را می بینند، از من عذرخواهی می کنند که در ورزشگاه علیه من شعار داده اند. با این حال من نمی گویم خط دادند و به نظرم این شعارها خودجوش است. من خیلی وقت است که به رئیس مافیا بودن متهم هستم و رئیس مافیا هم هستم. زمان مشخص می کند چه اتفاقاتی می افتد. شخصیت دایی برای همه مشخص است اما من از اینکه رئیس مافیا باشم استقبال می کنم.»/خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
عذرخواهی امیر قلعه نویی از هواداران استقلال!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کیانی: آماده عذرخواهی از قلعه نویی هستم



 

کیانی: آماده عذرخواهی از قلعه نویی هستم

 

به باشگاه های دیگر زنگ می زنند تا مرا تعویض کنند

کیانی: آماده عذرخواهی از قلعه نویی هستم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: نگفتم از قلعه نویی عذرخواهی نمی‌کنم و آمادگی این کار را دارم.

مهدی کیانی در مورد اینکه چرا حاضر نشده از امیر قلعه نویی عذرخواهی کند، گفت: من به کسی نگفتم از قلعه نویی عذرخواهی نمی کنم. روزی که به باشگاه رفته بودم به من گفتند معذرت خواهی کن و گفتم به عنوان اینکه قلعه نویی بزرگتر از من است این کار را می کنم اما اکنون رویم نمی شود.

وی افزود: باشگاه از من خواست که به صورت انفرادی تمرین کنم و من هم آن را اجرا کردم. دوست دارم برای تراکتورسازی بازی کنم اما خود باشگاه به باشگاه های دیگر زنگ زده تا من را با بازیکن دیگری تعویض کند. برای من هم فرقی نمی کند.