ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه نویی در استقلال ماندنی شد



اخبار,اخبارورزشی,امیر قلعه نویی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید نظر اعضای هیات مدیره باشگاه بر ماندن قلعه نویی است

به گزارش جام نیوز، رضا صادق‌پور پس از جلسه روز دوشنبه هیات مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه نیز مانند سایر جلسات باشگاه است و در آن مباحث مختلفی از جمله خصوصی سازی باشگاه و نتایج تیم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است.

او در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا در این جلسه درباره ماندن یا رفتن قلعه‌نویی نیز صحبتی شده است، گفت: بعید می‌دانم فردی در هیات مدیره استقلال باشد که موافق رفتن قلعه‌نویی باشد. ما می‌خواهیم قلعه‌نویی به فعالیتش در تیم فوتبال استقلال ادامه دهد و به توانایی‌هایی این سرمربی معتقد هستیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد جلسه افشار زاده و قلعه‌نویی نیز گفت: در این جلسه نکاتی از سوی مدیریت باشکاه مطرح شد که قلعه نویی نیز این موارد را با روی باز قبول کرد.

صادق پور در پاسخ به سوالی در مورد حضور صاحب پناه در باشگاه استقلال نیز گفت: باید فضای باشگاه را به سمت آرامش پیش ببریم و یکی از موارد مورد بحث در جلسه نیز این امر است.
 
اخبار ورزشی  -  جام  نیوز 


ویدیو مرتبط :
برد استقلال برابر فولاد و هت‌تریک قهرمانی استقلال با قلعه‌نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: استقلال زمانی برای من است که در بحران باشد



 

قلعه‌نویی: استقلال زمانی برای من است که در بحران باشد

 

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: «استقلال هر وقت دچار بحران شد و هر وقت در رده‌های سیزدهم یا نهم بود سراغ من می‌آید. چه دلیلی دارد استقلال الان سراغ من بیاید.»

به گزارش جام نیوز به نقل از سایت گل، امیرقلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی در حال تدارک برنامه‌هایش برای نیم فصل دوم است و این در حالی است که شایعاتی در مورد بازگشتش به استقلال در روزنامه‌ها مطرح شد. این موضوع به شدت او را عصبانی کرده و قلعه‌نویی واکنش نشان می‌دهد.

* تا حالا حضور چند بازیکن در تراکتور قطعی شده؟

- فقط قاسم حدادی‌فر.

* ولی می‌گویند عقیل اعتمادی و میلاد فخرالدینی هم به تیم شما آمده‌اند؟

- هر وقت با بازیکنی قرارداد امضاکردیم باشگاه به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

* از جایگاه تیم در نیم فصل اول راضی هستید؟

- خیر، ما می‌توانستیم بهتر از این ظاهر شویم ولی کمبود بازیکن داشتیم که فردین عابدینی مصدوم شد و کیانی را هم یک مدت کنار گذاشتیم. این مسائل از لحاظ تاکتیکی به ما ضربه زد و در چند بازی از اشتباه داوری هم ضربه خوردیم. با این حال من خودم را مقصر اصلی می‌دانم و نمی‌خواهم بهانه بیاورم. تیم ما باید تقویت شود، مشکلات مالی حل شود در ضمن مشکل ورزشگاه یادگار امام هم که به ما لطمه زده باید حل شود. تراکتور برای ماندن در کورس باید بازیکن جذب کند و احتیاج به پنج، شش بازیکن جدید داریم. در ضمن برای جذب بازیک خارجی فقط می‌توانیم سهمیه آسیایی بگیریم.

* شما دو، سه روز پیش در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها در مورد آنهایی که بعضی از مطالب را می‌نویسند از کلمه بدی استفاده کردید و گفتید که باید به نطفه برخی از افراد شک کرد. قبول دارید استفاده از این کلمه به هیچ عنوان درست نبود؟

- اولا که من اسم نبردم در ضمن چطور آقایان هر چه دلشان می‌خواهد می‌نویسند و اسم مرا هم می‌آورند ولی من نباید ناراحت شوم؟ این آقایان نباید برای قلم خود ارزش قائل شوند و هر چه دلشان می‌خواهد باید بنویسند.

* در مورد این شایعه که شما قصد بازگشت به استقلال را دارید صحبت کنید؟

- چه دلیلی دارد که می‌نویسند قلعه‌نویی می‌خواهد به استقلال برگردد. بنده تیم دارم در ضمن استقلال الان جایگاه خوبی دارد. این تیم هر وقت دچار بحران شد و هر وقت در رده‌های سیزدهم یا نهم بود سراغ من می‌آید. چه دلیلی دارد استقلال الان سراغ من بیاید. این تیم یک کادرفنی قوی دارد و آقای پورحیدری در کارش خبره است. در ضمن هیئت مدیره استقلال قوی است و بین مسئولان باشگاه از جمله آقای فتح‌الله‌زاده، نظری‌جویباری و امیری همدلی برقرار است.