ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه نویی بیشتر «اختیارات» دارد یا کی‌روش؟


امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در تازه ترین گفت و گوی خود، منتقدان برنامه هایش را لمپن خوانده و به انتقاد دوباره از کی‌روش پرداخته است.

خبر آنلاین: سرمربی استقلال در اواخر دومین سال از برنامه سه ساله اش در استقلال که قرار بود به موفقیت در آسیا ختم شود، در لیگ ششم است و در آسیا هم که حضور ندارد! با این حال، موافقان قلعه نویی او را مربی برنامه محوری می دانند که هم در تیم ملی برنامه داشت و هم استقلال. سرمربی آبی ها با همین حمایت ها، در گفت و گوی امروز خود با روزنامه گل گفت: «شما ببیند قرارداد کی‌روش چقدر است و چه کاری انجام داده است؟ چون برنامه نداشته و از او نخواسته اند. کاپلو با انگلیس از آرژانتین 4 گل می خورد اما چون برنامه اش را داشتند و او را برکنار نکردند. کاپلو برنامه محور بود. ما که در این 4 سال برنامه ای از کی‌روش ندیدیم!»

او سپس درباره برنامه محور بودن خود توضیح داد: «من روزی که به تیم ملی آمدم برنامه دادم و گفتند کار بلد نیستم. خوشحالم که این آدم ها علیه من حرف می زنند. این آدم ها نوکر پول هستند.»

قلعه نویی همچنین گفت: «اگر کفاشیان از روز اول می گفت کی‌روش برنامه 4 ساله دارد و قرار است هر سال به چه جایگاهی برسیم، دیگر این مشکلات به وجود نمی آمد. من می گویم اگر از روز اول کار کردن، کی‌روش در فوتبال ما چارچوب داشت می توانست به فوتبال ما کمک کند. هر چند در آمار و ارقام پیشرفت نداشتیم و در جام جهانی موفق نبودیم. در جام ملت ها هم که ششم شدیم.»

امیر قلعه نویی در حالی از اختیارات کی‌روش حرف می زند که منتقدانش می گویند اختیارات او در استقلال و همینطور تیم ملی، کمتر از مربی پرتغالی نبوده است. نگاهی به کادر فنی و مدیریتی تیم ملی در دوران حضور او، به خوبی گویای این مسئله است. در آن دوران انتخاب سرپرست، مدیر داخلی تیم و ... در اختیار قلعه نویی بود تا چهره هایی مثل میرشاد ماجدی، مهدی مناجاتی و... به تیم ملی ملحق شوند. از سویی، در سفرها تنها اعضای کادر فنی و بازیکنان دیده نمی شدند و افراد دیگری هم در اردو حضور داشتند که بعدها، بازیکنانی چون کعبی، کاظمیان و.... در رسانه ها به حضور آنها انتقاد کردند. حتی یکی از بازیکنان تیم ملی گفت در جریان یکی از جلسات تمرینی ایران در مالزی، پس از دیدن آشپز تیم در پشت دروازه که مشغول تمرین بوده، شوکه شدند!

در استقلال هم اختیارات قلعه نویی مشخص است و بارها رسانه های منتقد او، درباره حوزه اختیارات او در استقلال فصل گذشته و فصل جاری، نوشتند. با این حال سرمربی آبی ها به نقد کی‌روش پرداخت و گفت: «اختیاراتی را که نباید، به کی‌روش داده اند. الان هم به خاطر همین اختیارات با او به مشکل خورده اند.»


ویدیو مرتبط :
سخنان جنجالی کی روش در خصوص قلعه نویی!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کی روش به رکورد قلعه نویی نزدیک شد



 

 

کی روش به رکورد قلعه نویی نزدیک شد

 

کی روش برای شکستن رکورد قلعه نویی باید حداقل 3 بازی آینده تیم ملی را بدون باخت پشت سر بگذارد.

به گزارش جام نیوز به نقل از سایت گل، کارلوس کی روش در نهمین بازی متوالی که هدایت تیم ملی را بر عهده داشت، بهترین نتیجه خود را با تیم ملی در خارج از خانه به دست آورد و نهمین بازی بدون باخت را پشت سر گذاشت. تیم ملی با کی روش در 9 بازی اخیر صاحب 7 برد و 2 تساوی شده است.

بهترین رکورد بازی های متوالی بدون باخت در اختیار حسن حبیبی است که در سال های 1358 تا 59 سرمربی تیم ملی بود و 12 بازی متوالی بدون باخت را در مقدماتی المپیک و جام ملت های آسیا پشت سر گذاشت. امیر قلعه نوعی نیز در سال های 1385 تا 86 هدایت تیم ملی را بر عهده داشت و در 11 بازی متوالی بدون باخت بود. البته منظور ما رکورد یک مربی از شروع مربیگری اش در تیم ملی است.