ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه نویی: از بازی استقلال راضی نیستم/ سرمربی بوریرام: استقلال را در تایلند شکست می‌دهیم



استقلال تهران,نتایج استقلال تهران درلیگ قهرمانان آسیا


می‌باختیم سالن پر از خبرنگار بود/برهانی ضعیف بازی کرد
قلعه نویی: از بازی استقلال راضی نیستم/ چرا اسم قاضی را می‌آورید، در کل خوب نبودیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:از بازی استقلال راضی نیستم.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل بوریرام تایلند ضمن تسلیت به خانواده امید دربندی بازیکن جوانی که به تازگی به قتل رسیده، گفت: اگر می‌باختیم الان سالن نشست خبری پر از خبرنگار بود. تشکر می‌کنم از مردم و رویانیان امروز به ورزشگاه آزادی آمدند. کفاشیان و تاج هم ظهر به اردوی ما آمدند و از نظر روحی و روانی کمک کردند. شروع خوبی بود البته بی تجربه بودیم. اگر مجیدی دقت می‌کرد و گل دوم را می‌زد شرایط بهتر بود. باید در این هوا بهتر بازی می‌کردیم راضی نیستم. اگر موقعیت برای یک تیم به دست بیاید مربی خیالش راحت است.

وی ادامه داد: می‌خواستیم بازی را هجومی کنیم ولی بازی سازی انجام نشد و برهانی هم ضعیف بازی کرد. رحمتی در دو سه صحنه خوب بازی کرد و خدا را شکر کنیم که بردیم و باید ببینیم بازی برگشت چه می‌شود.

قلعه‌نویی در مورد اینکه با حضور تماشاگر استقلال بد بازی می‌کند گفت: مقابل سپاهان و الهلال بازی خوبی انجام دادیم. کاش مثل بازی با سپاهان بازی می‌کردیم. استرس نداریم. مثل نیمه دوم بازی با صبا بودیم و خیلی خوب نبودیم. جناح چپ ما بعد از سه هفته بازی کرد. جناح راست را به چپ بردیم اما جواب نداد شاید جمشیدیان بیاید بهتر شویم با این حال جای شکرش باقی است که بردیم. این بازی خوب نبودیم و مجیدی هم خوب نبود. مقابل داماش خوب بازی کرد. امشب به غیر از فردین بقیه تعویض ها خوب نبودند.

قلعه‌نویی در مورد نبود مجتبی جباری گفت: باید در مورد این استقلال حرف بزنیم و به تیم ما کمک کنید بالا برویم.  تا روز 27 شهریور بهتر بازی خواهیم کرد شاید از نظر بدنی مشکل داشتیم.

وی در مورد گوران لاوره گفت: او شناسنامه بازی خوبی دارد بازیکن باشعوری است اما یک هفته به خاطر مسایل مالی نیامد و یک جلسه با ما تمرین کرد و با یک جلسه نمی‌توانم در ترکیب قرارش بدهم از نظر بدنی و روانی اگر گوران آماده باشد می تواند به ما کمک کند و از فردا که ما ریکاوری می‌کنیم به فکر بازی با راه آهن هستم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه در نیمه دوم فقط با یک مهاجم بازی می‌کردید، گفت: ما با یک مهاجم نبودیم و سه مهاجم داشتیم 4-4-2 لوزی بازی می‌کردیم و در نیمه دوم هم مهاجم زیاد کردیم تا بازی‌سازهایشان را ببندیم. شاید اشتباهم این بود که چهار هافبک سه هافبک شد. قاضی در ذوب آهن در این پست بازی کرده است. چرا اسم قاضی را می‌آورید در کل خوب نبودیم.

وی در مورد اینکه مجیدی بازیکن 90 دقیقه نیست، گفت: بازی‌های آسیایی در آزادی فرهاد می‌تواند به ما کمک کند اما در لیگ به خاطر زمین خراب در نیمه دوم از او استفاده می‌کنیم. مجیدی باید از تجربه اش استفاده می‌کرد تا به گل می رسیدیم. یک زمان مجیدی در زاویه بسته گلزنی می‌کند امروز مهاجمان ما خوب تغذیه نشدند و در مجموع از بازی راضی نبودم و در کل خوب نبودیم و نباید اسم قاضی بیاوریم که چرا در این پست یا آن پست بازی کرده است.

خانم رویِ نیمکت، نایب‌رئیس باشگاه بود
سرمربی بوریرام: یادتان نرود کل بازی دست ما بود/ استقلال را در تایلند شکست می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال بوریرام گفت: در بازی برگشت استقلال را در تایلند شکست می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، اسکات کوپر بعد از شکست تیمش گفت: ما با تیم بزرگی بازی داشتیم ولی یادتان نرود که تمام بازی در اختیار ما بود.

وی افزود: از تمام مردم میهمان‌نواز ایران تشکر می‌کنم که میهمان‌نوازی خوبی از ما انجام دادند اما در بازی برگشت این شکست را جبران کرده و استقلال را می‌بریم.

وی در  خصوص خانمی که روی نیمکت تیمش نشسته بود، گفت: او نایب رئیس باشگاه بوریرام است./فارس


ویدیو مرتبط :
آیا قلعه نویی سرمربی استقلال می ماند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: کار بوریرامی‌‌ها غیر حرفه‌ای و بر خلاف شعار فیفا بود/ سرمربی بوریرام: آماده شکست استقلال هستیم اما نباید گل بخوریم



لیگ برتر ایران ,انتقادسرمربی تیم فوتبال استقلال از رفتار مسئولان بوریرام


به ذوب‌آهن باختیم چون آنها بهتر از استقلال بودند/برای کل بوریرام برنامه داریم نه یک بازیکن
قلعه‌نویی: کار بوریرامی‌‌ها غیر حرفه‌ای و بر خلاف شعار فیفا بود/ فردا اولین هدفمان گل زدن است

سرمربی تیم فوتبال استقلال از رفتار مسئولان بوریرام به خاطر فیلمبرداری از تمرین تیمش انتقاد کرد.

 امیر قلعه‌نویی در نشست خبری صبح امروز پیش از دیدار مقابل بوریرام در ابتدای صحبت‌هایش اظهار داشت:‌ من دو انتقاد دارم اول اینکه هنگامی که آمدیم تا بازی بوریرام را تماشا کنیم یک ساعت ما را معطل کردند و بعد از آن هم گفتند که پول بلیت را هم باید بدهیم. اگر از ابتدا هم این حرف را می‌زدند ما پول بلیت را می‌دادیم تا بازی را کامل ببینیم.

وی افزود: انتقاد دوم من به اتفاقات دیروز برمی‌گردد. متاسفانه دو نفر از مربیان بوریرام آمدند و در محل تمرین ما حضور پیدا کردند. از آنها خواهش کردیم که آنجا را ترک کنند ولی به اتاق شیشه‌ای رفتند و فیلمبرداری کردند که این رفتار آنها برخلاف شعار فیرپلی فیفا است.

سرمربی تیم استقلال در ادامه نشست خبری ضمن تشکر از مسئولان باشگاه بوریرام گفت: جا دارد از مالک این باشگاه تشکر کنم که با سرمایه‌گذاری یک نشان خاص در این شهر به وجود آورده است.

قلعه‌نویی در خصوص بازی فردا گفت: بازی رفت و برگشت دو نیمه است نیمه اول آن در تهران بوده که ما بازی را برده‌ایم و نیمه دوم راه باقی مانده است. بوریرام تیم خوبی است هر چند مربی‌اش عوض شده اما خط هافبک و فوروارد آنها خوب کار می‌کند که اگر ارتباط این دو خط را قطع کنیم به یکی از اهداف‌مان رسیده‌ایم.

وی تاکید کرد: ما در تهران هدف‌مان این بود که گل نخوریم ولی در تایلند هدف‌مان این است که گل بزنیم.

 خبرنگار تایلندی از قلعه‌نویی پرسید نظرتان در خصوص شماره 2 بوریرام چیست، که سرمربی استقلال پاسخ داد: بوریرام کلا تیم خوبی است و شماره 2 هم یکی از بازیکنان خوب این تیم محسوب می‌شود. وی رو به جلو بازی می‌کند ولی ما برای کل آنها برنامه داریم هر چند بازیکنی که شما اشاره کردید یکی از چپ‌پاهای خوب آسیا است.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که چگونه با شرایط آب و هوایی کنار آمده‌اید، گفت: در اینجا دو مسئله وجود دارد در بحث اختلاف ساعت بابت هر یک ساعت یک روز زودتر به این جا آمده‌ایم و در بحث دوم که بعد مسافت بود زودتر آمدیم و فکر می‌کنم از امروز بدن‌های ما تطبیق‌پذیری و شادابی لازم را پیدا کند.

خبرنگار دیگر تایلندی از سرمربی استقلال در خصوص شکست این تیم در لیگ برتر ایران سؤال کرد که قلعه‌نویی گفت: ما نمی‌خواهیم باخت‌مان را توجیه کنیم. تیمی که مقابل ما بازی کرد بهتر بود و البته همه بازیکنان‌مان را در آن بازی در اختیار نداشتیم ولی در بازی فردا بیشتر بازیکنان‌مان را در اختیار داریم. سعی کردیم در این 3-4 روز از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را ریکاوری کنیم چون اهداف بزرگ‌تری داریم.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: جا دارد از مردم خوب شهر بوریرام تشکر کنم که در این مدت 3-4 روزه نهایت احترام را به ما گذاشتند.

 

گل زدن برایمان راحت نیست اما باید دو گل بزنیم
سرمربی بوریرام: آماده شکست استقلال هستیم اما نباید گل بخوریم/ در آینده ترکیب تیمم را تغییر می‌دهم

سرمربی تیم فوتبال بوریرام گفت: می‌دانیم که نباید گل بخوریم و توانایی زدن دو گل به استقلال را داریم و آماده شکست این تیم هستیم.

 پدرو خیمنتس گارسیا سرمربی جدید تیم فوتبال بوریرام در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که می‌توانیم مقابل تیمی قرار بگیریم که نامش استقلال است و آماده شکست آنها هستیم.


وی افزود: می‌دانم که تیمم باید در این بازی گل بزند و هر چند این مسئله برای ما راحت نیست ولی با امیدواری وارد بازی می‌شویم که بتوانیم دو گل به استقلال بزنیم.

سرمربی بوریرام افزود: تمام سعی و تلاش ما این است که بازی را کنترل کنیم و مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و سعی می‌کنیم یک بازی هجومی انجام دهیم اما نباید فراموش کنیم که به دفاع هم نیاز داریم و تیم ما به هیچ عنوان نباید گلی دریافت کند.

خیمنتس گارسیا در پاسخ به سؤال خبرنگار تایلندی که آیا شما توانایی صعود به مرحله بعد را دارید گفت: تا همین جا هم وقتی قابلیت صعود داشتیم در مرحله بعد نیز می‌توانیم این کار را انجام دهیم، برای این هدف خودمان را خوب آماده کرده‌ایم هر چند طی هفته‌های اخیر مشکلاتی برایمان به وجود آمده اما به عنوان مسئول تیم وضعیت بوریرام را خوب می‌دانم و سعی کردم در این مدت خیلی تیم را عوض نکنم البته بازیکنان من یکسری خصوصیات دارند که می‌توانیم با اتکاء به آنها نتایج لازم را بگیریم.

 در ادامه نشست خبری وی در خصوص تغییرات در آینده بوریرام خبر داد و گفت: فقط می‌توانم فکر کنم که در آینده تغییرات بیشتری در تیم ایجاد کنم چرا که برخی از بازیکنان ما خسته هستند اولا به خاطر شرایط سنی و سپس به خاطر برگزاری مسابقات ولی این چیزی نیست که بتواند جلوی کار ما را بگیرد و به آینده تیمم خوشبین هستم./فارس