ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه نوعی : محمدی جوانمردی كرد خودش را از لیست خارج كرد/سپاهانی ها دنبال گروكشی نباشند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قلعه نوعی : محمدی جوانمردی كرد خودش را از لیست خارج كرد/سپاهانی ها دنبال گروكشی نباشند

سرمربی تیم استقلال تهران گفت: در مورد جایگزینی جانواریو در لیست خودمحمدی تصمیم گیرنده بود.

امیر قلعه نوعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ، در جلسه ای كه با محمدی داشتم وی عنوان كرد كه از راه آهن پیشنهاد دارم و من هم موافقت كردم كه وی به راه آهن برود.

وی ادامه داد: من دوست نداشتم محمدی را عوض كنم چرا كه شاید محمدی احساس می كرد كه راه آهن شرایط بهتری دارد .

وی در مورد سپاهان نیز گفت: خواهش می كنم آقایان در سپاهان به این مسئله توجه داشته باشند كه وقتی بازیكنی مثل جانواریو را نخواستند باید تسویه حساب و رضایت نامه وی را صادر كنند و متاسفانه این مسئله در فوتبال ما بدعت شده و امیدوارم فتح الله زاده و رحیمی با تعامل این مسئله را حل كنند.

وی در مورد كاپیتانی هم گفت: منتظری امسال جوانمردی به خرج داد واز شرایط بهتر و پول گذشت و این جای تقدیر دارد كه خیی از بازیكنان از پول نمی گذرند و دیگری بحث كاپیتانی بودكه به خاطر تیم ملی وشرایط ویژه جام جهانی و شرایط روحی رحمتی كاپیتانی را به وی داد و این نشان از بزرگی منتظری است./باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
جوانمردی قلعه نوعی و استقلال((بزنش دیگه))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جانواریو از اول فصل بازی می‌کند/هنوز تصمیم نگرفته‌ایم چه کسی از لیست خارج شود



جانواریو از اول فصل بازی می‌کند/هنوز تصمیم نگرفته‌ایم چه کسی از لیست خارج شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه استقلال پس از جذب جانواریو گفت: هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم که چه کسی از فهرست خارج شود اما جانواریو قطعا از اول فصل برای ما بازی می‌کند.

 

باشگاه استقلال, مدیرعامل باشگاه استقلال, علی فتح‌الله‌زاده

 

خبرگزاری فارس: جانواریو از اول فصل بازی می‌کند/هنوز تصمیم نگرفته‌ایم چه کسی از لیست خارج شود

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین اتفاقات این باشگاه صحبت‌های زیر را انجام داد:

 

با جانواریو هم که قرارداد بستید؟

گفته بودم که اگر بازیکنی به دفترم بیاید بدون عقد قرارداد بیرون نمی‌رود. یا باید از این طبقه خودش را پایین بیندازد یا قرارداد امضا کند و برود. صبح امروز پس از بازگشت از ترکیه مستقیما از فرودگاه به دفتر باشگاه رفتم و قرارداد این بازیکن را به امضا رساندم. با پیوستن جانواریو تیم ما تقریبا کامل شد. استقلال در ترکیه تمرینات خوب و سنگینی را پشت سر گذاشت و توانست یکی از تیم‌های لیگ برتری ترکیه‌ای را شکست دهد. با این پیروزی همه به دنبال آن هستند که استقلال را بشناسند، چون در ترکیه اسم و رسمی پیدا کرده‌ایم و 2 سال پیش هم گونیا اسپور را هم 2 بر صفر شکست داده بودیم.

 

با پیوستن جانواریو و با توجه به اینکه 7 سهمیه لیگ برتری‌تان را گرفته‌اید باید یک نفر را از فهرست خارج کنید، درست است؟

هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم که چه کسی از فهرست خارج شود اما جانواریو قطعا از اول فصل برای ما بازی می‌کند. باید قلعه‌نویی برگردد و در جلسه با او همه چیز را مشخص کنیم. این مسئله به کادر فنی بستگی دارد و همانطور که می‌دانید من در کار فنی دخالت نمی‌‌کنم چون هنوز هیچ کاری را انجام نداده‌ایم می‌گویند قلعه‌نویی مدیرعامل است. این افتخار من است که در کاری که به من مربوط نمی‌شود، نظارت می‌کنم و دخالتی انجام نمی‌دهم.

 

 جباری چه شد؟

همانطور که گفتم این قضیه را به قلعه‌نویی و امیری سپردم و آنها پیگیر این مسئله هستند. البته باید از جانواریو تشکر کنم که با پیشنهاداتی که داشت، خیلی به ما تخفیف داد و نشان داد که بی‌دلیل در بین هواداران محبوب نیست.

 

مشکلات مالی حل نشد؟

هنوز پول وزارتخانه نرسیده و شرایط همانگونه است.

 

 می‌گویند کارمندان وزارت ورزش هم چند ماه حقوق نگرفته‌اند؟

من نشنیدم اما وزیر ورزش می‌داند موقعیت من چقدر حساس است و اگر پولی برسد سریع‌تر اقدام می‌کند. البته اسپانسر ما دیر شده و آقای صلاحی نیز تصادف کرده اما قول می‌دهم از آن طرف وقتی پول رسید برای بازیکنان جبران کنم. سابقه ندارد بازیکنان بدون یک ریال پول اینگونه قرارداد ببندند و در این بین قلعه‌نویی و امیری خیلی زحمت کشیدند.

 

صحبت خاصی ندارید؟

به هواداران اطمینان می‌دهم تیم خوبی را بسته‌ایم و بازیکنانمان را حفظ کرده‌ایم و با روندی که قلعه‌نویی دارد، شاهد یک استقلال هجومی خواهیم بود.../فارس