ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه نوعی:فرهاد پنج شنبه قرار داد خود را با استقلال ثبت می کند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اختصاصی باشگاه خبرنگاران/نکونام و مجیدی استقلالی شدند

قلعه نوعی:فرهاد پنج شنبه قرار داد خود را با استقلال ثبت می کند

تمرین استقلال در كمپ باشگاه استقلال در حالی آغاز شد که حدود 200 نفر از هوادارا ن استقلال در كمپ استقلال حضور دارند.

در حال حاضر سیاوش اكبر پور، سید مهدی رحمتی و امیر حسین صادقی وارد زمین شده اند میلاد میداودی، میثم بائو، امین منوچهری و هاشم بیگ زاده دور زمین می دوند امیر قلعه نوعی در حال حاضر  به سر تمرین نیامده است.

یركویچ بازیكن فصل گذشته ی استقلال كه گفته می شد از استقلال جدا شده است سر تمرین استقلال حاضر شده است.

 

لحظاتی پیش امیر قلعه نوعی به همراه رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال به محل تمرین این تیم آمدند و سرمربی قلعه نوعی مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

امیر قلعه نوعی در تمرین امروز استقلال در گفتگوی اختصاصی با خبر نگار باشگاه خبرنگاران گفت:فرهاد مجیدی 5 شنبه این هفته قرار داد رسمی خود را با استقلال امضا می کند

وی ادامه داد: نکونام هم قرارداد داخلی خود را با استقلال امضا کرده است و بزودی بطور رسمی ثبت می کند.

 

قلعه نوعی در میان خبرنگاران گفت: با یک دروازه بان استقلالی به توافق رسیده ایم که وی ظرف روزهای آینده به این تیم می پیوندد.

شایان ذکر است، مجتبی جباری فقط به صورت انفرادی دور زمین مشغول دویدن بود و در ادامه بازیکنان به دو گروه هفت نفره تقسیم شدند و بازی گروهی را انجام دادند./باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
برد استقلال برابر فولاد و هت‌تریک قهرمانی استقلال با قلعه‌نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه نویی:پنالتی استقلال گرفته نشد/کرانچار: با تصمیمات داوری سرنوشت قهرمان در ابهام قرار گرفت



اخبار ورزشی,سپ

پنالتی استقلال گرفته نشد/حاتمی ظرفیت ندارد، برهانی در نمودار ما نیست

قلعه‌نویی: پرامتیازترین مربی آسیا هستم اما قلم‌های آلوده ذره‌ای برای من نمی‌جوشند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:پر امتیازترین مربی آسیا هستم اما قلم‌های آلوده ذره‌ای برای من نمی‌جوشند.

به گزارش  فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از تساوی مقابل سپاهان اظهار داشت: اول از هر چیز ایام فاطمیه را تسلیت می‌گویم.

من 32 است در فوتبال هستم. این ناعدالتی را ندیدم، این همه موقعیت داشته باشیم اما این اول ما بودیم که گل خوردیم. حریف موقعیت داشت و ما هم داشتیم. مالکیت توپ هم 70 به 30 بود اما این اتفاقات جزئی از فوتبال است. خدا را شکر می کنم که الان صدر جدول هستیم. می‌توانستیم الان دو امتیاز کمتر باشیم اما خدا کمک کرد.

وی افزود: هر توپی که می‌آمد و می‌رفت به صالح می‌گفتم مجید بترس الان یک توپ این طرفی می‌آید. در مجموع بازی خوبی بود و این بازی یک درس برای هواداران بود که تا لحظه آخر تشویق کردند و دیدید چه شد. اگر بازی با الهلال این‌طور بود، همین می‌شد. فرهاد بازیکن خوبی است اما اگر دقیقه 70 به بعد بود به خاطر درگیری‌ها بهتر بود.

مردم طوری رفتار کردند که بیک‌زاده می‌ترسد ارسال کند یا دریبل بزند. این همان استقلالی است که راحت بازیکنانش بازی می‌کردند و هر کاری دوست داشتند انجام می‌دادند.

قلعه‌نویی ادامه داد: من با این استقلال به فوتبال برگشتم و به دسته 3 هم رفتم، این همان استقلالی است که درونش مهندس و دکتر با فرهنگ است. تماشاگران استقلال امروز تا حدودی خوب بودند و خدا هم به خاطر تحمل درس خوبی به هوادار ما داد. خدا را شکر که هنوز هم در صدر جدول هستیم و همین یک امتیاز می‌تواند ما را قهرمان کند اما از ناعدالتی فوتبال ناراضی‌ام. این همه کارهای ترکیبی و تاکتیکی می‌کنیم اما توپ گل نمی‌شود. می‌توانستم امروز رحمتی را عوض کنم چون توپ روی دروازه ما نمی‌آمد.

قلعه‌نویی تصریح کرد: از مظفری‌زاده یک گله دارم. امیدوارم به جام جهانی برود. فیلمی که ما دیدیم نمی‌‌گویم صد درصد اما اصلا شبیه‌سازی نبود، می‌توانست پنالتی برای ما بگیرد چون مدافع حریف تعادل بازیکن استقلال را بر هم زد. به نظر من پنالتی بود.

امروز داوری خیلی خوب کار کرد اما می‌توانست بازیکن سپاهان را اخراج کند که نکرد اما از داوران تشکر می‌کنم. دو امتیاز از ما گرفته شد چون ما می‌توانستیم برنده باشیم. فیلمی که ما داریم نشان می‌دهد که صحنه دیگری که آفساید گرفت، آفساید نبود.

قلعه‌نویی در مورد اینکه انتظار از استقلال این است که با این فوتبال خوب گلزنی کند، گفت: این سوال را در چند بخش باید جواب بدهم. از اول بازی‌ها ناخودآگاه فشار زیادی روی مهاجمان ما بود. در این تاریخ 60 ساله استقلال هواداران این کار را نکردند. 30 سال آن را من یادم است که این‌طور نبوده است.

جلسه‌ای در یوفا بود با معینی به آنجا رفتم. یک کمیته فنی بود که می‌گفت به شاخص‌های اصلی یک تیم باید نمره دهیم. یک اینکه میزان موقعیت و دوم نظم دفاعی طوری باشد که موقعیت روی دروازه ایجاد نشود و امروز هر کاری خواستیم کردیم و بهترین بازی استقلال بود ولی شانس یارمان نبود.

نمی‌دانیم توپ حنیف کجا رفت. یادم است در بازی با الجزیره در لیگ قهرمانان آسیا علیزاده گل نزد و همیشه جلوی چشمم است. مقابل الهلال این‌طور نبودیم. اگر از اول بازی‌ها این نظم‌ها بود فشارها برداشته می‌شد. مجیدی امروز تلاش کرد اما دقیقه 60 به بعد می‌آمد بیشتر کمک می‌کرد. من تعجب می‌کنم، ما می‌بریم، در کنفرانس 3 نفر می‌آیند اما وقتی می‌بازیم اینجا یک لشگر می‌آیند.

وی در خصوص اینکه استقلال 90 دقیقه سر بود ولی به نظر می‌رسید، اشکالات فردی داشت گفت: این نظر را قبول ندارم. مقابل الهلال فیلم را دیدیم خیلی اشتباه داشتیم، بگذارید من هم ریکاوری کنم و بعد در این باره نظر بدهم و فولاد هم تیم خوبی است و باید به آن بازی برسیم تا حرف بزنیم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه به نظر می‌رسد تیم تمرکز کامل را ندارد، اظهار داشت: من قبول ندارم. اعتقاد دارم در دو گروه الکی صدر نیستیم. وقتی می‌بینیم که می‌بریم برای بازیکن است و می‌بازیم برای ما. ما در گروه مرگ صدرنشین هستیم و در لیگ هم همین‌طور. اینکه نمی‌شود بگوییم تمرکز نداریم. نیم‌فصل اول اصلا خوب نبودیم اما در نیم‌فصل دوم به نظرم خیلی خوب بودیم و سرآمدش هم بازی امروز بود.

یک تیم نتوانسته در ایران سپاهان را تحت فشار بگذارد. رحمتی یک‌بار هم زمین نخورد اما گردان چند بار زمین خورد. اگر همه بازی‌ها این‌طور بودیم دو هفته دیگر برایمان عادی بود و با اختلاف فاحش می‌بردیم. سعی می‌کنیم برای این بازی دکتر روانشناس بیاید و ببیند.

سرمربی استقلال در ارتباط با اینکه این بازی یک نکته منفی داشت و اینکه وقتی عباس محمدرضایی آمد نظم دفاعی خراب شد، گفت: اشجاری را آوردیم کمک کند که شب عیدی تصادف کرد و همه چیز به هم خورد. صادقی را عوض کردیم تا بلای خسرو سرش نیاید. بیک‌زاده مصدوم شد.

وی در مورد اینکه تحت تاثیر هوادار ترکیب را می‌چیند، گفت: اینها که 20 میلیون نفر هستند، اگر 200 میلیون نفر هم باشند کار خودم را می‌کنم. به خاطر بازی دادن مجیدی به کسی باج نمی‌دهم. فرزاد حاتمی شرایط بدی دارد ولی هیچ‌وقت بازیکنم را زیر سوال نمی‌برم.

سیاوش و آرش برهانی هم شرایط خوبی ندارند. آدم از موجودی خود استفاده می‌کند. مگر با این تشویق‌ها من فرهاد را می‌گذاشتم؟ جعفری که اندازه من است روی سر حاتمی سر می‌زد. خدا به هر کسی که هر چه می‌دهد باید ظرفیت هم بدهد و حاتمی این ظرفیت را ندارد و روزهای اول خوب تمرین می‌کرد اما اکنون نه.

مهاجمان ما اکنون شرایط آرمانی ندارند چون تمرکز ندارند، از اول فصل هواداران ما داستانی را راه انداختند که به ما و خودشان ضربه زدند و سنت غلطی را گذاشتند. چند روز دیگر بخواهیم بازیکن بیاوریم و ببینند شرایط این است، می‌گوید نمی‌آیم. برخی روزنامه‌ها از من خوششان نمی‌آید و می‌دانم قلم آنها چیست. قلم اینها ایرانی نیست اما شعارم این است یک دقیقه با عزت بهتر از 10 سال بی‌عزت است. برخی آدم‌ها قلم‌شان آلوده است و می‌سوزند. اگر مهاجمان ما آن شرایط را داشتند خوب می‌شد. مجیدی بازیکنی است که می‌تواند نیم ساعت بازی کند. به لیگ تبریک می‌گویم که هر دو تیم خوب کار کردند و افکارشان را خوب پیاده کردند.

وی در مورد ساموئل گفت: من یک چیزهایی در لورکوزن یاد گرفتم، وقتی بازیکن مصدوم می‌شود در اختیار پزشک است و تا اجازه ندهد نمی‌گذارد به تمرین بیاید. روند تمرین ساموئل را پیگیری کردیم و گفتند دیروز تکلیفش روشن می‌شود. برای من سلامت بازیکن مهم است.

وقتی می‌بینیم به خطر می‌افتد از لیست او را خارج کردیم و او را آماده می‌کنیم برای بازی‌های بعدی. البته با برهانی قطعا برخورد می‌کنیم. یکسری یادداشت‌ها داریم و با سعه صدر همه چیز مشخص می‌شود. بازیکنی که تلاش کرده مشخص است و بازیکنی که این‌طور اشتباه کرده باید مشکلش را ببیند. آرش بازیکن خوبی است اما قدر خودش را نمی‌داند و در نمودار ما جایی ندارد.

سرمربی استقلال در مورد اینکه مربی خارجی هم بود این نظر شما را داشت، گفت: متاسفانه برخی‌ها بیگانه‌ها را دوست دارند. چون امیر قلعه‌نویی بوده همیشه عادت داریم که بزنیمش.

البته ما در بازی امروز طراوت داشتیم. یک چیزی در تئوری است و یک چیزی در کار عملی تیم. قلم‌های اجنبی‌پرست بمانند اما ما همیشه در نیمه مربیان با تغییرات خوب بودیم. من همیشه دوست دارم تیم از دقیقه یک با وجود اینکه حواسمان به کارهای دفاعی است، حمله کند. هرکاری کنیم نوشته می‌شود. سه تیم در آسیا هستند و من مربی آنها بودم، حالا شاید یک خارجی جای من بود ببینید چه کار می‌کردند.

پر امتیازترین مربی آسیا هستم، اما یک ذره برای من نمی‌جوشند اما اگر مربی خارجی بود چه؟ دانش مربیان ما بالاست. کلاوس روته مولر می‌گفت «ایرانی‌ها در آسیا سطح بالایی دارند» و آنها ایرانی‌ها را قبول داشتند اما بعضی قبول ندارند. آنها دوست داشتند عزت داشته باشیم. یک‌سری برنامه‌های تلویزیونی هم این‌طور است. اگر امکاناتی که در خلیج‌فارس بود را داشتیم می‌گفتم دانش مربی ما چقدر بود.

وی ادامه داد: به غیر از آزادی بدترین زمین‌ها را داریم اما ببینید با مربی ایرانی چه فوتبال زیبایی نمایش داده می‌شود. برخی ایرانی‌ها را در فوتبال قبول ندارند و برخی‌ها این مدلی هستند. خارجی‌ها را دوست دارند. البته عصر، عصر ارتباطات است. اگر با پزشک متخصص دو ماه ارتباط نداشته باشی همه چیز عوض می‌شود. گفته‌اند که امیر گفته دو رگه‌ها بد هستند اما اولین نفر من و ناظمی با دژاگه حرف زدیم، پدرش گفت چون زندی تجربه تلخی دارد اجازه دهیم فکر کنند.

هر کسی پرچم ایران را به عنوان فرزند ایران زمین بالا برد دستش را باید ماچ کرد اما چون من از جنس قلمشان نیستم می‌زنند. حالا اگر مربی چشم آبی کار من، جلالی و فرکی را می‌کرد می‌دیدید چه می‌کردند. ایرانی را باور کنید و دانشمندان هسته‌ای داریم که بسیار مخلص هستند و 23 سال دارند. مخلصانه خدمت می‌کردند و جدیدا می‌بینید که چه کارهایی را بهره‌برداری کردند. در بحث کشاورزی و مسائل دیگر. اما خیلی‌ها قلمشان برای چشم آبی‌هاست. ما بازی سختی در اهواز داریم و امیدواریم زمین آنجا خوب باشد. خاطرات خوبی در اهواز دارم و امیدوارم ادامه‌دار باشد.

سرمربی استقلال در مورد اینکه نیمه اول آبی‌پوشان خوب بودند اما بی‌دقت بودند ولی در نیمه دوم تعویض مجیدی باعث شد تیم احساسی بازی کند، گفت: وقتی بیک‌زاده مصدوم شد تشخیص دادیم محمدرضایی را دفاع چپ بگذاریم چون کسی نبود. رضایی در گل هم موثر بود. بلافاصله برای اینکه گل دوم را نخوریم تغییر تاکتیک دادیم و سیاوش را عقب آوردیم و عباس را جلو بردیم و برخلاف بازی گل خوردیم. از زمین استفاده کردیم و آنها گل به خودی زدند اما روی فشار ما بود. یک بازی احساسی بود اما به نفع ما شد.

مذاکره با پرسپولیس حدس و گمان است

کرانچار: با تصمیمات داوری سرنوشت قهرمان در ابهام قرار گرفت

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با کسب این تساوی سرنوشت قهرمان در ابهام قرار گرفت.

به گزارش فارس، زلاتکو کرانچار در صحبت با دوربین‌های تلویزیونی در مورد داوری دیدار استقلال و سپاهان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، گفت: نحوه داوری به شکلی بود که سرنوشت قهرمان لیگ را در ابهام قرار داد.

در کنفرانس مطبوعاتی نیز اعلام کردم از عملکرد داوری راضی نیستم، دو کارت زردی که به طالبی داده شد مقدار زیادی سختگیرانه بود. در صحنه گل استقلال قبل از اینکه بازیکن این تیم صاحب توپ شود و بخواهد سانتر کند او در موقعیت آفساید قرار داشت. این تصمیمات باعث شد در ابهام به سر ببریم و تیم‌ها ندانند که سرنوشتشان به چه شکلی است. دوست داشتیم امروز تکلیف قهرمان مشخص شود.

وی در مورد مکان نامعلوم فینال جام حذفی گفت: در همه جای دنیا مکان فینال قبل از سر رسیدن این مسابقه مشخص می‌شود اما اکنون تیم‌های فینالیست معلوم شدند اما هنوز جایی که قرار است در آن بازی برگزار شود معلوم نیست، این اتفاق غیر منطقی است، فکر می‌کنم برای اینکه نفع دو باشگاه در نظر گرفته شود نام شهرهایی که می‌توانند میزبان باشند در یک جام قرار داده شود و از بین آن یک شهر انتخاب شود.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه خوروش سرپرست تیم‌شان اعلام کرده برنامه‌ریزی‌ها به شکلی رقم می‌خورد که سپاهان قهرمان نشود، عنوان کرد: هر 4 روز و در برخی اوقات هر دو روز یک‌بار به میدان رفتیم، 4 بازی پیاپی و سنگین را پشت سر گذاشتیم که یکی از این دیدارها نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل استقلال بود که هر دو تیم در آن دیدار پرفشار و پرنوسان متضرر شدند.

وی افزود: سپس در دو روز بعد در خانه با الاهلی بازی کردیم که دیدید به چه شکلی شکست خوردیم. 4 روز بعد با نفت تهران روبرو شدیم و پس از آن به مصاف الاهلی عربستان رفتیم. امروز هم با استقلال بازی داشتیم که شرایط این مسابقه به صورت مبهمی شکل گرفت.

کرانچار خاطرنشان کرد: به عنوان مربی و بازیکن تجربه حضور در لیگ‌های مختلفی را داشته‌ام، معمولاً برنامه لیگ را با در نظر گرفتن تعطیلات برنامه تیم ملی و ... در ابتدای فصل مشخص می‌کنند نه اینکه اکنون هرچند وقت یک‌بار به صورت اتفاقی بازی را در نظر بگیرند و اصلاً معلوم نباشد که آیا جام حذفی برگزار می‌شود یا نه، فکر می‌کنم تعطیلی‌های زیادی که برای تیم ملی بود سازمان لیگ را دچار مشکل کرد.

کرانچار در مورد شایعه حضورش در پرسپولیس عنوان کرد: صحبت‌هایی که مطرح می‌شود حدس و گمان رسانه‌ها و شاید مسئولان پرسپولیس است که من اطلاعی از آن ندارم، به عنوان یک مربی که دارای سابقه حرفه‌ای هستم تمام فکر و ذهنم معطوف به باشگاه سپاهان است و نه افکارم و نه زمان اجازه می‌دهد که اکنون به چنین موضوع‌هایی فکر کنم./فارس