ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌ نویی به افشار زاده لیست داد


سرمربی تیم فوتبال استقلال لیست بازیکنان فصل آینده را به مدیرعامل باشگاه داد.

خبرگزاری تسنیم: امیر قلعه‌نویی که روز گذشته برای جلسه با بهرام افشارزاده به ساختمان باشگاه استقلال در سعادت‌آباد رفته بود، لیست بازیکنان فصل آینده خود را به افشارزاده تحویل داد.

رضا نثاری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: قرار بود افشارزاده از قلعه‌نویی لیست بازیکنان فصل آینده را بگیرد که این کار انجام شده و قرار است در جلسه بعدی هیئت مدیره روی این موضوع تصمیم‌گیری شود.


ویدیو مرتبط :
فحش قلعه نویی به هاشم بیک زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشار زاده: قلعه‌ نویی به من لیست نداده


مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:امیر قلعه نویی لیستی به من نداده است و قرار شد او خودش صحبت های لازم را با بازیکنان انجام دهد.

خبرگزاری فارس: بهرام افشارزاده در مورد لیست استقلال برای فصل آینده اظهار داشت: امیر قلعه نویی لیستی به من نداده است. قرار شد که خودش صحبت های لازم را با بازیکنان انجام دهد. او کار خودش را می کند. با عجله در این خصوص نباید جلو رفت.باید با آگاهی دست به انتخاب بزنیم. نباید افرادی انتخاب شوند که مثل نیم فصل گذشته استقلال شود.

وی در مورد اینکه آیا مذاکره مستقیم قلعه نویی با بازیکنان می تواند درست باشد یا خیر عنوان کرد: ما گروهی را مامور این کار می کنیم ولی فعلا اسم افراد را نمی توانم بگویم.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه آیا مباشری و علی نظری جویباری گزینه های معاونت استقلال هستند، گفت: آقای مباشری مد نظر من نیست ولی با نظری جویباری صحبت هایی انجام دادم‏، در کل یکشنبه در این خصوص تصمیم گیری می شود.

مدیرعامل استقلال در خصوص ماجدی به عنوان سرپرست و اینکه باقی می ماند در این پست یا خیر گفت: فکر نمی کنم تغییری در این پست داشته باشیم اما همان طور که گفتم روز یکشنبه همه چیز مشخص می شود.

افشارزاده در خصوص اینکه آیا بازیکنان برای مذاکره به باشگاه می آیند یا خیر عنوان کرد: هنوز چیزی معلوم نیست. مذاکره باید جایی باشد که آرامش باشد.

وی با اشاره به اینکه اسپانسر استقلال 3 میلیارد تومان به حساب این باشگاه واریز کرده و در مورد تخصیص چند درصدی از قرارداد اعضای باشگاه به صندوق حمایت از پیشکسوتان باشگاه گفت: این تصمیم را گرفته ایم اما هنوز درصد آن را مشخص نکرده‌ایم. فعلا باید تیم را ببندیم و سپس روی این موضوع تمرکز کنیم.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که چه زمانی قرارداد با امیر قلعه نویی رسمی می شود، گفت: حرف ما همان امضا است با او برای ماندن مشکلی نداریم.

وی در ارتباط با اینکه در این چند روز کاری که در استقلال بوده چه چیزی برایش عجیب بوده گفت: شما خبرنگاران عجیب و غریب هستید اما این تلاش ستودنی است.

افشارزاده در پایان در مورد اظهارات هادی طباطبایی گفت: نمی دانم او از چه چیزی ناراحت است. ما حرف خاصی به هم نزدیم. او مثل پسرم است و فقط به او می گویم که زود قضاوت نکند.