ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌‌نویی: 90 دقیقه موقعیت ساختیم اما گلزن نبودیم/ تراکتور شانس اول صعود است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

به پاختاکور تبریک می‌گویم
قلعه‌‌نویی: 90 دقیقه موقعیت ساختیم اما گلزن نبودیم/ تراکتور شانس اول صعود است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: از شانس‌هایمان مقابل پاختاکور ازبکستان استفاده نکردیم و متحمل شکست شدیم.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان در نشست خبری اظهار داشت: به تیم پاختاکور بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. قبل از این دیدار یکی از بازیکنان ما ویزایش آماده نبود و به همین دلیل تغییراتی در تیم داشتیم و این تغییرات به ما ضربه زد.

وی ادامه داد: فوتبال خوبی مقابل تیم ازبکستانی بازی کردیم و در نیمه دوم عملا بازی یکطرفه بود و از شانس‌های خودمان استفاده نکردیم. یک قانونی نانوشته در فوتبال است که اگر توپ‌هایتان را به گل تبدیل نکنید بازی را واگذار خواهید کرد.

سرمربی تراکتورسازی در واکنش به این سؤال که بازیکنان تیم شما توانایی زیادی برای نزدیک شدن به دروازه تیم‌های حریف دارند، چرا در این دیدار اینگونه نبود، گفت: ما به دروازه حریف نزدیک شدیم و 7-8 موقعیت گل ایجاد کردیم اما در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که تراکتور در 6 بازی آخر خود باختی نداشته و در 8 بازی اخیر گل زده است، اما در این دیدار ناکام بود، عنوان کرد: امروز روز خوب ما نبود و توپ‌های ما به گل تبدیل نشد. از ابتدا تا دقیقه 90 موقعیت داشتیم اما استفاده نکردیم. در ضمن بچه‌های ما خسته بودند و بازی‌های سنگینی را در لیگ پشت سر گذاشته بودند.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که چقدر شانس صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را دارید، گفت: تراکتور شانس اول صعود است اما ما نباید زیاد هم خوشبین باشیم. شانس خوبی داریم. دو بازی خارج از خانه داشتیم و در دیدار برگشت باید هوشمندانه در سه بازی بعدی‌مان ظاهر شویم.

وی خاطرنشان کرد: تراکتور در بازی اول خود مقابل الجزیره 4 گل به ثمر رساند اما باید بگویم در این دیدار شانس گلزنی‌مان از دیدار مقابل الجزیره بیشتر بود.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
شعار هواداران تراکتور علیه مدیریت و قلعه نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه نویی: 90 درصد راه صعود را رفته‌ایم


سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: 90 درصد راه صعود را رفته‌ایم و امیدوارم در دو بازی بعدی هم موفق باشیم تا برای اولین بار به مرحله بعد راه یابیم.

خبرگزاری فارس: امیر قلعه نویی بعد از پیروزی دو بر صفر تراکتورسازی در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور، گفت: خدا را شکر می‌کنم از هواداران خوبمان تشکر می‌کنیم. یاد قدیم‌ها افتادیم ورزشگاه کمی حال و هوای پرشورها را داشت. وضعیت خوب فوتبالی را با تشویق ‌هواداران به دست آوردیم.

وی ادامه داد: با آمدن سروش در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم. در دفاع عالی بودیم و حریف کوچکترین موقعیتی نداشت. خدا را شکر تا به امروز 9 امتیاز گرفتیم و 90 درصد راه صعود را طی کردیم امیدوارم در دو بازی بعدی هم موفق باشیم تا برای اولین بار به مرحله بعد صعود کنیم. بازیکنان خوب بازی کردند و بهترین عملکرد را داشتند.

قلعه نویی در مورد اینکه در نیمه اول تیمش یک مقدار ساکن بازی می‌کرد اما در نیمه دوم بازی روان‌تری انجام داد، عنوان کرد: اینطور نیست ما در نیمه اول هم فرصت‌های خوبی داشتیم امروز اگر سروش را در نیمه اول بازی ندادیم به این خاطر بود می‌خواست از او در ادامه لیگ استفاده کنیم تا مصدومیتش تشدید نشود. جا دارد از تلاش‌های کادر پزشکی که مصدومان را در کمترین زمان به ما می‌رسانند تشکر کنیم. وقتی بازی گره خورد مجبور شدم سروش را به زمین بیاوریم و از توانایی‌های فنی او استفاده کنیم خودم می‌دانم مشکل زانو بسیار حساس است چرا که هفت هشت عمل در آن انجام داده‌ام. اگر بازی مساوی می‌شد کارمان به اما و اگر می‌کشید برای همین تصمیم گرفتیم سروش را به زمین بیاوریم.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه تأکید کرد: تا فردا می‌توانیم خوشحالی کنیم بعداز آن باید به فکر بازی مقابل ذوب‌آهن باشیم. ای کاش سازمان لیگ در برنامه جایی برای نفس کشیدن می‌گذاشت. اکنون تیم‌های آسیایی خسته هستند و ما اصلاً فرصتی برای فکر کردن نداریم امروز در رختکن ریکاوری کردیم. خوشبختانه بازیکنان شرایط را درک کرده‌اند و به خوبی تمرین می‌کنند. یکی از دوستان خوب‌مان هم که قبلاً به تیم پاداش داده بود قرار است فردا بار دیگر پاداش بدهد که جا دارد از او تشکر کنیم.

وی در مورد برگزاری دیدارهای تیمش مقابل الهلال در کشور ثالث اظهار داشت: امیدوارم ایرانی‌های حاضر در امارات در بازی که در امارات برگزار می‌شود از ما حمایت کنند و می‌دانید که هواداران آذری هم در امارات و هم در عمان به حمایت تیم‌مان می‌آیند باید خودمان را با این وضعیت وفق دهیم به هر حال این هم شرایط خاصی است که به وجود آمده ما هواداران پرشوری داریم امیدواریم آنها از ما حمایت کنند تا دغدغه مالی تیم هم کمتر شود. می‌دانید هزینه‌های دو بازی خارج از خانه بیش از 500 میلیون تومان هزینه بیشتر به تیم تحمیل کرده است.

قلعه‌نویی در رابطه با وضعیت سزار و اینکه او به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، گفت: سزار با توجه به شرایط سنی که دارد می‌تواند در ایران یا خارج از ایران به عنوان بازیکن بزرگی به فوتبال خودش ادامه دهد. او قبلاً یک مدل بازی می‌کرد و الان شرایط دیگری دارد من بازیکنی را می‌پسندم که درگیرشونده بازی کند شما الان می‌بینید سروش رفیعی چقدر دوندگی می‌کند فرزاد حاتمی هم به خواسته‌های ما عمل می‌کند و با فشار روی حریف توپ را نگه می‌دارد. سینا عشوری و مهدی کیانی هم شاید بازی‌شان به چشم نیاید اما مثل دو سرباز در تیم تلاش می‌کنند.

وی یادآور شد: بحثی در مربی‌گری داریم به نام کوچینگ حین بازی، امروز شاهین ثاقبی خوب بازی می‌کرد اما تصمیم گرفتیم جابه‌جایی به وجود آوریم چرا که در نیمه اول شرایط تاکتیک حریف را فهمیدم ما در نیمه اول هم خوب بازی کردیم و خدا را شاکریم 3 امتیاز نصیب ما شد.

سرمربی تراکتورسازی در مورد وضعیت خالد شفیعی گفت: ما باید گاهی حکم برادر بزرگتر و پدر را داشته باشیم یک زمان بچه به سمت بخاری می‌رود و دو بار به او می‌‌گویی آن طرف نرو وقتی او گوش نکرد باید بچه را از آن منطقه دور کرد. حتی به قیمت اینکه او گریه کند. ایوب ذوالفقاری در کنار ما نقش برادر را دارد و خیلی از مواقع کمک می‌کند در بحثی به شفیعی گفتم از این فضاها بیرون بیاید و فلان کار را نکند اما وقتی دیدم او گوش نمی‌کند مجبور شدیم تنبیهی برایش در نظر بگیریم که این مسئله هم انجام شد.

وی گفت: در روزهایی که می‌باختیم اعلام می‌کردم مسئولیت با من است و حالا که پیروز می‌شویم می‌گویم کمترین نقش را بنده دارم. هیأت مدیره و به خصوص مدیریت باشگاه در بدترین شرایط یار و یاورمان بودند تراکتورسازی هنوز با تیم ایده‌آل مدنظرم فاصله درد اما در همین زمان کم این تیم خوب را ساخته‌ایم که مردم راضی شوند.

سرمربی تراکتورسازی در پایان گفت: وقتی به من پیشنهاد حضور در تراکتورسازی شد قصد نداشتم آن را بپذیریم اما همسرم گفت شاید این مسئله آزمون الهی باشد در دو سه هفته اول که وضعیت خیلی سخت بود می‌گفتم این چه آزمون الهی است؟! اکنون آنهایی که به ما توهین می‌کردند می‌دانند این مسئله ناحق بوده است از افراد توهین‌کننده ناراحت نیستم اما این کار مسببانی داشت همانطور که بارها گفتم بدون اذن خدا برگی از درختی نمی‌افتد و عزت و ذلت دست خداست امیدوارم در آخر فصل موفق باشیم.