ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌نویی: گل صحیح و یک پنالتی ما را نگرفتند



شعاردادن علیه قاسم‌پور درست نیست؛
قلعه‌نویی: گل صحیح و یک پنالتی ما را نگرفتند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: گل صحیح ما پذیرفته نشد و یک پنالتی هم برای ما نگرفتند.
    [قلعه‌نویی: گل صحیح و یک پنالتی ما را نگرفتند]

اخبار سیاسی



 امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل برابر مس کرمان با تبریک روز خبرنگار گفت: خیلی خوب بازی کردیم و نقطه قوت مس کرمان که خط هافبک آن بود را تا حدودی کنترل کردیم اما بدشانسی آوردیم و دو سه توپ ما به تیم دروازه خورد. گل صحیح استقلال را مردود اعلام کردند و یک پنالتی صد درصد روی حنیف عمران‌زاده را هم نگرفتند. با همه احترامی که برای داور قائلم و نمی‌خواهم از داوران انتقاد کنم اما این اتفاقات افتاد.

وی ادامه داد: هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند و هم ما و هم مس می‌توانستند برنده شوند که شانس ما بیشتر بود و باید برنده می‌شدیم.

سرمربی استقلال در مورد تاکتیک حریف گفت: مس بازی مستقیم انجام می‌داد و توپ‌ها را برای عنایتی می‌فرستاد که ما حنیف عمران‌زاده را آوردیم تا او و صادقی با عنایتی بپرند و پژمان منتظری و هاشم‌ بیک‌زاده پوشش بدهند. با این کار، بازی مستقیم مس را از کار انداختیم.

قلعه‌نویی تاکید کرد: استقلال خیلی ایراد دارد و هنوز نمی‌توانیم توپ را در خط هافبک به خوبی در گردش درآوریم. آرش برهانی دوندگی خوبی داشت با این حال در خط حمله و هافبک ایراد داریم و جنگندگی لازم را نداریم.

وی در مورد بازی جواد نکونام گفت: نکونام جزء خوب‌های این بازی بود.

قلعه‌نویی در مورد تعویض جانواریو گفت: می‌خواستم زندی را تعویض کنم اما جانواریو گفت که از نظر بدنی تخلیه شده و مجبور شدم او را تعویض کنم.

سرمربی استقلال در مورد دلخوری آرش برهانی از نیمکت‌نشینی و رفتنش به رختکن تیم گفت: برهانی به دستشویی رفته بود. وقتی خبرنگاران به قلعه‌نویی گفتند دستشویی او طولانی بود سرمربی استقلال پاسخی نداد.

سرمربی پیشین مس کرمان در مورد علت اینکه این تیم چرا نمی‌تواند تیم رویایی چند سال گذشته باشد گفت: اجازه بدهید من دخالت نکنم اما مس تیمی است که سابقه آسیایی شدن و مدیران بسیار خوبی در استان دارد. باید ثبات مدیریت وجود داشته باشد و بین همه استان همدلی به وجود بیاید. با وجود مدیری مثل سعد محمدی در صورت ایجاد هماهنگی و یکدلی مس می‌تواند موفق شود اما باید همدل بود. شعار دادن در هفته دوم و سوم علیه قاسم‌پور کار درستی نیست و از هر تیمی آرامشش را بگیرند توانایی و پتانسیلش نصف می‌شود. مس می‌تواند تیم خوبی باشد به شرط آنکه همدل و هماهنگ عمل شود.


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی و تمرین پنالتی با پرشان نوری !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: طبق عدالت باید با اختلاف ۳ گل می‌بردیم/ پنالتی الریان درست نبود



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

مدافعان‌مان باهوش‌تر بازی می‌کردند پیروز می‌شدیم

قلعه‌نویی: طبق عدالت باید با اختلاف ۳ گل می‌بردیم/ پنالتی الریان درست نبود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر قرار بود عدالت اجرا شود، باید با اختلاف سه گل الریان را شکست می‌دادیم.

خبرگزاری فارس: قلعه‌نویی: طبق عدالت باید با اختلاف ۳ گل می‌بردیم/ پنالتی الریان درست نبود

امیر قلعه‌نویی پس از تساوی 3 بر 3 برابر الریان قطر در نشست خبری اظهار داشت: بازی زیبایی بود من به لیگ قهرمانان آسیا تبریک می‌گویم. دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند اما یک قانون نانوشته وجود دارد و آن اینکه وقتی گل نزنی، گل می‌خوری.

الریان 5 توپ روی دروازه ما آورد که سه تا از آنها گل شد. ما باید با اختلاف سه‌ ـ چهار گل این بازی را می‌بردیم. خیلی خوب و رو به جلو بازی کردیم و طبق آنالیزی که از حریف کرده بودیم توانستیم از نقاط ضعفشان به آنها ضربه بزنیم اما در ساختار دفاعی خودمان اشتباهاتی داشتیم.

وی ادامه داد: از کیفیت بازی راضی‌ام اما از نتیجه اصلاً راضی نیستم. ما توپ‌های زیادی را روی دروازه حریف آوردیم و چند بار توپ را به تیر زدیم و موقعیت‌های زیادی را خراب کردیم. توپ‌های ما یا به تیر دروازه می‌خورد یا با اختلاف کمی از کنار دروازه رد می‌شد. اگر عدالت فوتبال اجرا می‌شد باید با اختلاف سه گل پیروز می‌شدیم.

قلعه‌نویی در مورد وضعیت تیم الریان گفت:‌ الریان تیمی چندملیتی است. بازیکنان زیادی خریده اما کنترل بازی دست ما بود اگر بدشانس نبودیم باید با اختلاف سه گل می‌بردیم. با این حال با توجه به کیفیت حریف یک امتیاز هم بد نیست هر چند سه امتیاز حق ما بود حریف بازیکنان خارجی زیادی داشت ولی کنترل بازی دست ما بود و اگر مدافعان ما باهوش‌تر بازی می‌کردند می‌توانستیم پیروز شویم.

سرمربی استقلال در مورد نحوه قضاوت داور استرالیایی گفت: اجازه بدهید در مورد داوری حرفی نزنم. من معتقدم داور به سرعت بازی کمک کرد. شاید هم اشتباهاتی داشت اما بهتر است اکنون احساسی حرف نزنیم و پس از آنکه فیلم بازی را بازبینی کردیم در مورد قضاوتش اظهار نظر کنیم هرچند معتقدم گل عمران‌زاده درست بود و پنالتی حریف درست نبود. با این حال اجازه بدهید فیلم بازی را بازبینی کنیم و بعد در این مورد به طور قطعی حرف بزنیم./خبرگزاری فارس