ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌نویی کرار را تحویل نگرفت!


با وجود حضور جاسم کرار در تمرین امروز تیم استقلال، امیر قلعه‌نویی چندان این بازیکن را تحویل نگرفت.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل نفت تهران ‌آماده می‌کند از ساعت 16 امروز در هوایی کاملاً سرد تمرینات خود را در کمپ حجازی پیگیری کرد.

جاسم کرار هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال بعد از مدت‌ها غیبت حضور پیدا کرد و در همان ابتدا با کریم بوستانی و محمود فکری برای دقایقی به گفت‌وگو پرداخت همچنین میلاد فخرالدینی که بعد از دیدار با نفت مسجد سلیمان به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرینات شرکت نمی‌کرد امروز در کمپ حجازی حاضر شد و پا به پای دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت.
 ظاهراً کادر فنی تیم استقلال در تماس با کادر پزشکی استقلال خواستار حضور فخرالدینی در تمرینات شدند و به همین علت فخرالدینی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور پیدا کرد.

* بعد از مدت‌ها تمرین تیم فوتبال استقلال غایب نداشت و به جز بهنام برزای و مجید حسینی که در اردوی تیم ملی هستند بقیه با آبی‌پوشان تمرین کردند.

* فریدون زندی که مدتی با استقلالی‌ها تمرین می‌کرد به علت سرماخوردگی حدود 20 دقیقه دور زمین دوید و سرانجام ورزشگاه را ترک کرد.

* در ابتدای تمرین امروز امیر قلعه‌نویی بازیکنان را دور هم جمع کرد و حدود 10 دقیقه با آنها به گفت‌وگو پرداخت. قلعه‌نویی خطاب به استقلالی‌ها گفت پنج‌شنبه بازی سختی داریم و همه شما باید تمرکزتان روی این بازی باشد. مجدداً باید به شرایط مسابقه برگردیم و از شما می‌خواهم که دقت کنید. نکته جالب توجه اینجا بود که سرمربی استقلال اصلاً جاسم کرار هافبک عراقی این تیم را تحویل نگرفت و با او صحبت خصوصی انجام نداد.

این درحالی بود که جاسم کرار در ۱۵ دقیقه پایانی کمپ حجازی را ترک کرد و در تمرینات تاکتیکی تیمی اصلا حضور نداشت.

وی افزود: من فیلم بازی قبل را دیدم و متوجه شدم مدافعان و مهاجمان خیلی باز بازی می‌کنند و به حریف فضا می‌دهند شما نباید اینقدر به حریف فرصت عرض اندام بدهید و از همین مسابقه باید فضا را به روی بازیکنان تیم‌های مقابل ببندید.

* جاسم کرار هافبک عراقی آبی‌پوشان امروز به دویدن دور زمین و تمرینات اختصاصی با بدنساز استقلال پرداخت.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس از گروه‌های 5 و 6 نفره آقا وسط بازی کردند. در حین برگزاری تمرین نیز یک دوربین تلویزیونی از شبکه خبر به محل تمرین استقلال آمد و با قلعه‌نویی بازیکنان این تیم و تعدادی از هواداران مصاحبه‌هایی را انجام داد.

* در بخش پایانی که دور از چشم تماشاگران برگزار شد و قلعه‌نویی خواست تا ‌آنها بیرون بروند بازیکنان به ارسال از جناحین و استفاده از ضربات سوم روی آوردند و این آیتم را پشت‌سر گذاشتند.

* درگذشت یکی از هواداران میانسال تیم استقلال و مراسم چهلمین روز فوت این طرفدار که معمولاً در کمپ زنده‌یاد حجازی حضور پیدا می‌کرد باعث ناراحتی تماشاگران این تیم شد و آنها از اینکه بعد از گذشته 40 روز به یکباره خبر درگذشت این هوادار داده شده ناراحت بودند.

* هوای سرد و برفی تهران یکی از سوژه‌های اصلی کادر فنی و بازیکنان استقلال بود و آنها سؤال می‌کردند که آیا در روز بازی هم هوا چنین شرایطی دارد یا خیر؟

* قرار است با موافقت امیر قلعه‌نویی بازیکنان تیم فوتبال صبای قم روز پنج‌شنبه در کمپ زنده‌یاد حجازی یک ساعت تمرین کنند.

تیم فوتبال استقلال روز پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف نفت تهران خواهد رفت.


ویدیو مرتبط :
گلایه قلعه‎نویی از برخورد با کرار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: داور عربستانی پنالتی ما را نگرفت!/فتح‌الله‌زاده: یک جام می‌گیرم و بعد می‌روم



تیم فوتبال استقلال ,حذف استقلال ار آسیا

عدالت فوتبال رعایت نشد/یکی از شب‌های بد زندگی‌ام بود
قلعه‌نویی: داور عربستانی پنالتی ما را نگرفت/ لیاقت‌مان حضور در فینال بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: کاش داور عربستانی نبود و پنالتی را برای ما نگرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی پس از تساوی دو بر دو در دیدار رفت و نرسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری اظهار داشت: در ابتدا از طرفداران استقلال تشکر می‌کنم که ما را شرمنده کردند چه در حین بازی و چه در زمانی که از حریف عقب بودیم. یک خسته نباشید هم به بازیکنانم می‌گویم یکی از بهترین بازی‌هایمان را انجام دادیم اما عدالت فوتبال رعایت نشد. در فوتبال به ندرت امثال گل اول حریف اتفاق می‌افتد از هیئت مدیره و مدیرعامل هم تشکر می‌کنم آنها و بازیکنانم خیلی سختی کشیدند و لیاقتمان این بود که فینالیست شویم. ای کاش برای این بازی داور صعودی نمی‌گذاشتند پنالتی صددرصد روی نوری را نگرفتند. اگر این داور به جام جهانی برود حق بازیکنان ما ضایع می‌شود و در این بازی خیلی ضعیف سوت زد.

وی ادامه داد: شاید امشب یکی از شب‌های بد زندگی‌ام بود اگرچه ما حذف شدیم اما لیاقت‌مان حضور در فینال بود.

قلعه‌نویی در مورد اینکه بد زمانی گل خورد، گفت:قبول دارم بد زمانی گل خوردیم اما باید به این تیم افتخار کرد و بعد از گل جمع و جور شد و در لیگ هم تغییراتی خواهیم داشت تا مثل فصل گذشته سازمان دفاعی ما خوب کار کند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه  همه او را بعد از مسابقه تشویق کردند، گفت: من که از آنها تشکر کردم و یاد سال اولی افتادم که به استقلال آمدم ودوم شدیم و خیلی دوست داشتم آنها امشب خوشحال به خانه بروند.

قلعه‌نویی در مورد علت استفاده نکردن از محمد قاضی از ابتدا، گفت: قاضی و حیدری هر دو مصدوم بودند و حضور خسرو حیدری در ترکیب استقلال امروز ظهر مشخص شد و باید از او تشکر کنم که قبول کرد بخاطر مردم بازی کند.

قلعه نویی در مورد تاثیر شکست دو بر صفر استقلال در بازی رفت گفت: آن یک نیمه از بازی بود و شاید اگر آن گل آن مدلی را نمی‌خوردیم سه چهار گل می‌زدیم و بازیکنانم فداکارانه بازی کردند و شانس هم می‌تواند تاثیرگذار باشد و ما نسبت به بازی رفت از نظر نظم دفاعی بهتر بودیم ولی باید ایرادهایمان را برطرف کنیم.

وی در مورد تعویض‌هایش گفت: محمد قاضی خیلی خوب کار کرد.

سرمربی استقلال در مورد اینکه چرا زودتر تعویض نکردید، گفت: شما بازی را دیدید؟ ما که بلافاصله بعد از گل خوردن که نمی‌توانستیم تعویض کنیم. پنالتی ما هم دیده نشد و در شش قدم خطای پنالتی شد و دیده نشد به این چه می‌گویید؟ شما کم لطفی می‌کنید. تعویض اینگونه نیست که تا گل بخوریم بازیکن را از روی نیمکت بلند کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از مسئولان اسبق استقلال که در جمع خبرنگاران نشسته بود از قلعه نویی دفاع کرد، سرمربی استقلال گفت: سردار سعادتی همه حرف‌ها را گفت و تیمی که باید به آسیا بیاید باید همه شرایط را داشته باشد ما به جمع 4 تیم برتر آسیا رفتیم و نفری 500 دلار پاداش گرفتند نمی‌خواهم خیلی مسایل را باز کنم  البته آنها در لیگ و آسیا راهشان را ادامه می‌دهند. این تیم 10 تا 15 میلیارد تومان پول می‌خواهد تا مشکلاتش حل شود. دو بازیکن کلیدی را از دست دادیم و جمشیدیان را گرفتیم اما اگر در مورد بازی امروز بخواهم بگویم هافبک ما سرعت زیادی داشت ولی شانس با ما یار نبود. از فرهاد مجیدی ممنون هستم و دوست داشتم مجیدی امسال جام قهرمانی را بالا می‌برد اما او هم چهار پنج موقعیت خراب کرد با همه این مشکلات هم در لیگ و هم در آسیا بهتر کار خواهیم کرد. این را هم بگویم که هئیت مدیره و مدیرعامل تلاش خود را انجام دادند اما باید قبول کنیم برای حضور پرقدرت در این مراحل هزینه‌ةای بیشتری صرف شود.

خجالت‌زده هواداران شدیم
فتح‌الله‌زاده: یک جام می‌گیرم و بعد می‌روم/ سومی آسیا هم افتخار است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:‌ یک جام برای استقلال در این فصل می‌گیرم و پس از آن می‌روم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی‌ فتح‌الله‌زاده پس از عدم صعود استقلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: ابتدا باید از جامعه مطبوعاتی و روزنامه‌ها تشکر کنم که در این هفته به بازیکنان روحیه دادند و همین امر باعث شد تا تیم بازی خوبی انجام دهد.

وی ادامه داد: طبیعی بود که پس از دریافت گل زیر فشار برویم زیرا زدن 4 گل کار را سخت می‌کند من از بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم که تمام تلاش خود را انجام دادند. سومی در آسیا مقام کمی نیست. خیلی از تیم‌ها حذف شدند ما تنها نماینده غرب آسیا بودیم تیم‌هایی چون الاهلی با امکانات زیاد نتوانستند به این مرحله برسند.

مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: با توجه به این مسائل کارنامه استقلال تا اینجا بد نبوده ایران سه نماینده دیگر داشت که آنها حذف شدند اما استقلال تا این مرحله بالا آمد و می‌توانستیم به فینال هم برسیم اما بدشانس بودیم اگر ما در کره جنوبی یک گل می زدیم و یا یک بر صفر می‌باختیم هم‌اکنون ما می‌توانستیم صعود کنیم. به هر حال این موضوع را تجربه‌ای برای بازیکنان شد.

فتح‌الله‌زاده با اشاره به اینکه استقلال در نیم‌فصل دوم تقویت خواهد شد، تصریح کرد:  ما در نیم‌فصل دوم تیم را تقویت می‌کنیم زیرا یک ماه پس از آن بار دیگر لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌شود و ما هم در آن حضور داریم .باید تیم را تقویت کنیم تا هواداران را بتوانیم خوشحال کنیم موضوعی که یادم رفت بگویم این است که ما شرمنده هواداران شدیم با وجود اینکه ما در این دیدار به نتیجه تساوی دست یافتیم و از رسیدن به فینال باز ماندیم اما آنها ما را تشویق کردند و از این موضوع ما خجالت می‌کشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا ماندگار خواهد بود، گفت: من قول داده‌ام که یک جام برای استقلال بگیرم پس از آن می‌روم ما در لیگ جزء مدعیان اصلی هستیم تاکنون در سه جام می‌جنگیدیم و فشار روی تیم بود اما حتما پس از این شرایط فرق می‌کند. ما ثابت می‌کنیم که این موضوع می‌‌شود.

وی در مورد اینکه چرا ما مقابل تیم‌های کره‌ای و ژاپنی شکست می‌خوریم و آنها سرتر از ما هستند، اظهار داشت: متاسفانه این دیدگاه غلطی است که باید اصلاح شود و تا زمانی که اینگونه باشد کاری پیش نمی‌رود شما یک بازیکن این تیم را ببینید که 25 میلیارد می‌ارزد و هزینه مجموع باشگاه استقلال در همه رشته‌هاست. ما در مقابل آنها اصلاً هزینه نمی‌کنیم با این وجود به جمع 4 تیم صعود ‌کردیم. این موضوع را به فال نیک می‌گیریم و آن هم به خاطر غیرت بازیکنان و فهیم بودن کادر فنی است تا زمانی که جنابعالی حرفه‌ای فکر نکنید و نگویید که امکانات ما نسبت به آنها کمتر است. چندین سال پیش که زمانی که به ژاپن رفتیم آنها 16 زمین تمرینی داشتند.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: به من هم پول بدهند تا یک بازیکن خارجی 5 میلیاردی بیاورم. ما چقدر از حق پخش تلویزیونی می‌گیریم همین تیم اف‌سی‌سئول 40 میلیون از این بابت گرفته البته من نمی‌گویم مسئولان تلویزیونی مقصر هستند قانون باید اصلاح شود ما هم مظلومیم اگر نتیجه نگرفتیم تیم‌هایی مانند الهلال و لخویا و یا یکی از حریفان‌‌مان که 2 بازیکن 45 میلیاردی داشته چه می‌گویند این یک واقعیت است کسب مقام سومی افتخار است.

وی در مورد اینکه در لیگ قهرمانان آسیا مقام سوم و چهارمی وجود ندارد، گفت: بازی رده‌بندی انجام نمی‌شود اما ما با توجه به اینکه یک امتیاز از اف‌سی‌سئول گرفته‌ایم و نماینده چین هر دو بازی با مقابل نماینده ژاپن به برتری دست یافته ما سوم شده‌ایم.

فتح‌الله‌زاده در مورد غیبتش در جلسه مسئولان هیئت رئیسه فدراسیون با نمایندگان مجلس تصریح کرد: همان روزی که جلسه قرار بود برگزار شود به من نامه‌ای ارسال کردند من مهمان هم داشتم اما برای حضور مدیرعامل یک باشگاه باید حداقل یک هفته قبل از جلسه نامه ارسال کنند. من کلی حرف داشتم که به نمایندگان بگویم چرا فوتبال ما اینگونه شده است حق ما پایمال شده من به عنوان یک مدیرعامل و کارشناس باید حاضر شوم از من انتظار می رود که 4 طرح بدهم باید زودتر به من اطلاع بدهند نه اینکه در همان روز این مسئله را به من بگویند.

وی در مورد اینکه فدراسیون فوتبال امارات نامه‌ای به فیفا ارسال کرده که اعتراض خودش را به رسمیت نشناختن نام مجعول خلیج ع‌ر‌ب‌ی اعلام کرده است و گفته می‌شود اگر کشور قطر هم زیر این نامه را امضا کرده باشد تلاش می‌شود تا مجتبی جباری از این کشور بازگردد، گفت:‌نگاه من فراتر از این مسئله است حقیقتی وجود دارد که همیشه و همه جا خلیج فارس است تا زنده هم هستیم خلیج فارس وجود دارد و هیچ چیز از این موضوع کم نخواهد شد.