ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌نویی پس از شکست استقلال مقابل پیکان:در مورد اخراج ژوزه سوال نکنید/ مجیدی برگردد و آخر فصل خداحافظی کند



در دیداری تدارکاتی

استقلال بدون رحمتی از پیکان شکست خورد

تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی و در روز نیمکت نشینی کاپیتانش از پیکان شکست خورد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش فارس، تیم استقلال از ساعت 15 امروز در ورزشگاه پیکانشهر در دیداری دوستانه به مصاف تیم پیکان رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پیکان به پایان رسید.

از نکات قابل توجه حضور مجتبی جباری و کیانوش رحمتی دو بازیکن مصدوم استقلال در این بازی بود. 

حنیف عمران‌زاده در این بازی یک گل با ضربه سر زد که داور آن را نپذیرفت.

در نیمه دوم استقلال شماری از بازیکنان اصلی خود مثل آرش برهانی، جواد نکونام ، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری و مجتبی جباری را به میدان فرستاد. در این بازی جواد نکونام در غیاب مهدی رحمتی بازو بند کاپیتانی را بر بازو بست.

در تعطیلات نیم فصل لیگ هستیم و تیم‌ها برای آمادگی بیشتر برای بازی در جام حذفی بازی‌های تدارکاتی انجام می‌دهند.

ترکیب اولیه استقلال:

سیدحسین حسینی، فرزاد حاتمی، حسن اشجاری، عباس محمدرضایی، مهدی شیری، کیانوش رحمتی، حنیف عمران‌زاده، هاشم بیک‌زاده، مهران قاسمی، میثم حسینی و حجت چهارمحالی

ترکیب اولیه پیکان:

حسین آشنا، محمدرضا طهماسبی، دیگو ماکسیمو، فریرا، جلال کاملی‌مفرد، احمد مهد‌ی‌زاده، داود حقی، رضا معقولی، حکیم نثاری، چراغی و دیوسالار

قلعه‌نویی پس از شکست استقلال مقابل پیکان:در مورد اخراج ژوزه سوال نکنید/ مجیدی برگردد و آخر فصل خداحافظی کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجیدی می‌تواند به استقلال برگردد و آخر فصل هم خداحافطی کند.

امیر قلعه‌نویی پس از شکست یک بر صفر برابر پیکان در دیداری تدارکاتی در جمع خبرنگاران گفت: بیشتر به دنبال آزمایش بازیکنان جوان بودیم زیرا یکسری تغییرات داشتیم و می‌خواستیم بازیکنان جدید هم هماهنگ شوند. خوشبختانه مجتبی جباری هم 45دقیقه بازی کرد.

وی در مورد اینکه بازیکنان استقلال موقعیت گل‌زنی زیادی از دست می‌دهند، خندید و گفت: خوب بود، بد نبود، هافبک‌های ما باید ایجاد موقعیت کنند که این اتفاق می‌افتد.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا این تیم قهرمان لیگ می‌شود، گفت: ما توانایی و پتانسیل کافی را داریم و باید تلاش کنیم که به هدفمان برسیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که از خرید بازیکنان جدیدتان راضی هستید یا نه گفت: خوب بودند، ما به دنبال هماهنگی بازیکنان جدید در این بازی بودیم و تغییراتی هم داشتیم. راضی‌کننده است.

قلعه‌نویی در مورد اخراج ژوزه از پرسپولیس گفت: فقط در مورد باشگاه استقلال که در آن مسئولیت دارم حرف می‌زنم.

,وی در مورد بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال گفت: ما موضع خودمان را در خصوص مجیدی اعلام کردیم و او اگر توانست به استقلال بیاید و به ما کمک کند و سپس در پایان فصل خداحافظی کند./فارس

 


ویدیو مرتبط :
مصاحبه امیر قلعه نویی بعد از شکست استقلال برابر اف سی سئول ک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: شکست استقلال در آخرین دربی ربطی به امسال ندارد/از بازگشت مجیدی بی‌خبرم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

باید با اختلاف 4 گل ملوان را می‌بردیم

قلعه‌نویی: شکست استقلال در آخرین دربی ربطی به امسال ندارد/از بازگشت مجیدی بی‌خبرم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شکست در آخرین دربی ربطی به دربی امسال ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی پس از کسب تساوی یک بر یک برابر ملوان در کنفرانس مطبوعاتی ضمن تبریک عید فطر و تسلیت به جان‌باختگان زلزله آذربایجان در مورد این مسابقه گفت: بازی خیلی خوبی بود، خدا وکیلی ما بازی خوبی از خود ارائه کردیم. در 5 بازی گذشته این بهترین نمایش ما بود، بدشانس بودیم و نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم. متاسفانه یک موقعیت 30 درصدی وارد دروازه ما شد. به 70 ، 80 درصد از اهداف تاکتیکی خود دست یافتیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم اما عدالت فوتبال رعایت نشد و در حالی که می‌توانستیم بازی با اختلاف 3 یا 4 گل ببریم در نهایت به تساوی یک بر یک رسید، امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم.

وی در مورد مصدومیت خسرو حیدری اظهار داشت: مشخص نیست که مصدومیت خسرو به چه شکلی است. باید فردا ام آر آی بگیرد، اما این‌طور که پزشکان گفتند مشکل خاصی نیست. به هر حال این هم استفاده تیم ملی برای ما بود.

قلعه نویی در مورد اینکه آیا کسب تساوی در دو بازی گذشته نگران‌کننده نیست و هواداران از تیم او در دربی برد می‌خواهند عنوان کرد: چرا نگران باشیم، آنها می‌بازند نگران نیستند و ما که مساوی کردیم نگران باشیم. مگر تماشاگران پرسپولیس برد نمی‌خواهند؟ تماشاگران ملوان هم برد می‌خواهند. همه از تیم‌های خود توقع پیروزی دارند و تماشاگران ما هم برد می‌خواهند.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال با توجه به شکست در دربی سال قبل هوادارانش نگرانی بیشتری دارند عنوان کرد: آن شکست برای سال قبل بود و ربطی به امسال ندارد.

قلعه‌نویی افزود: همه دیدید که امروز تیم ما چه کیفیت بالایی از خود نشان داد؛ از هواداران تشکر می‌کنم که تا پایان بازی از تیم حمایت کردند. در این بازی دیدید که ما هم ارسال‌های فراوانی انجام دادیم و هم در عمق خطرهایی ایجاد کردیم و چندین شوت به سمت دروازه داشتیم، بیشتر از 6 موقعیت خیلی خوب بدست آوردیم؛ اگر همین روند را ادامه دهیم روزبروز بهتر می‌شویم هر چند که ایرادهایی هم وجود دارد و باید آنها را نیز رفع کنیم. همین که یک موقعیتی که 30 درصد خطر دارد تبدیل به گل می‌شود نشان می‌دهد که ایرادهایی وجود دارد و باید آنها را رفع کرد. فیلم‌ بازی را می‌بینیم و روی ایرادهایمان کار می‌کنیم.

قلعه نویی در مورد قضاوت در این مسابقه گفت:‌ قضاوت خیلی خوب بود و مشکل خاصی نداشت.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه هاشم بیک‌زاده در ابتدا به عنوان مدافع چپ به میدان فرستادید و سپس به عنوان هافبک چپ و در پایان به عنوان دفاع میانی استفاده کردید اظهار داشت:‌ اصلا همچین چیزی نبود، هاشم را ما ابتدا به عنوان هافبک چپ و در پایان بازی به عنوان دفاع چپ استفاده کردیم. ما دراین دیدار با سیستم 2-4-4 لوزی به میدان رفتیم و بعد از اینکه گل اول را دریافت کردیم سیستم خود را به 3-4-4 تغییر دادیم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه همه از تیم های او انتظار ارائه یک بازی حمله‌ای و پرشور را دارند عنوان کرد: دراین بازی استقلال همانی بود که می‌خواستیم؛‌به همین مرحله‌ای که شما اشاره می‌کنید رسیدیم. شما ببینید سیاوش اکبرپور در دقیقه 93 یک توپ بسیار خوب را نتوانست تبدیل به گل کند همه اینها نشانه این است که ما شرایط خوبی داریم و روزبه روز به اهداف مورد نظرمان نزدیک‌تر می‌شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اتحاد و همدلی در بیرون از تیم و با کادر مدیریتی وجود دارد اظهار داشت: این مربوط به کار مدیریت است و من دوست ندارم در مورد این مسائل صحبت کنم از فتح‌الله زاده تشکر می‌کنم که یک تنه ایستاده و کارهای تیم را انجام می‌دهد؛‌

از یک طرف هم آقای امیدوار هستند، در حال حاضر فتح‌الله زاده تلاش زیادی می‌کند، ‌قرار بود یک گروه برای تیم اسپانسر بگیرد و تبلیغات زیادی هم انجام دادند اما نه خودشان توانستند اسپانسر بگیرند و نه گذاشتند مثل همیشه فتح‌الله زاده کار خودش را بکند. الان دوباره باز فتح‌الله زاده به دنبال اسپانسر است و تا جایی که من اطلاع دارم می‌دانم دارند کار می‌کنند و این مسئله نیز به زودی درست می‌شود.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه یکی از روزنامه‌ها اعلام کرده بود باشگاه استقلال به فرهاد مجیدی گفته تا نیم‌فصل خودش را آماده کند تا به استقلال برگردد گفت:‌ من در مورد این مسئله خبر ندارم.

امیر قلعه‌نویی در ابتدای کنفرانس مطبوعاتی با توجه به اینکه دوربین‌های صدا و سیما حضور نداشتند از حاضران دلیل این مسئله را پرسید./فارس