ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌نویی و منوچهری در انقلاب وزنه زدند



قلعه‌نویی و منوچهری در انقلاب وزنه زدند

در تمرین صبح امروز استقلال این بود که بعد از پایان تمرین، امیر قلعه‌نویی و امین منوچهری به سالن وزنه رفتند تا تمرینات بدنسازی را در دستور کار قرار دهند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت گل- تیم فوتبال استقلال صبح امروز در مجموعه ورزشی انقلاب تمرینات خود را دنبال کرد تا آبی‌پوشان آماده ادامه بازی‌های لیگ برتر شود.

به گزارش سایت گل، استقلالی‌های در حالی صبح امروز در مجموعه ورزشی انقلاب تمرین کردند که قرار است بعدازظهر هم تمرینات خود را در کمپ باشگاه پیگیری کنند. نکته قابل توجه در تمرین صبح امروز استقلال این بود که بعد از پایان تمرین، امیر قلعه‌نویی و امین منوچهری به سالن وزنه رفتند تا تمرینات بدنسازی را در دستور کار قرار دهند. به نظر می‌رسد رابطه مهاجم بلندقامت استقلال با ژنرال خوب است و البته قلعه‌نویی هم به سبک بازی منوچهری اعتقاد دارد./گل


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی:اصالتم از قلعه نو نیشابور است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاتمی: جلوی قلعه نویی پشت سر من حرف زدند/ امیرخان می توانست بزند تو دهانشان



 

چند کلمه کلیدی

 فرزاد حاتمی مهاجم استقلال می گوید زیرآب او را پیش قلعه نویی زدند.

کریم اعظمی: وقتی فرزاد حاتمی به استقلال آمد در همان هفته های ابتدایی به قدری درخشید که خیلی ها تصور می کردند او می توانست تا چند سال در ترکیب ثابت استقلال بازی کند. فرزاد روزهای خوبی را پشت سر می گذاشت و گل های حساسی را به ثمر می رساند ولی به یکباره شرایط او تغییر کرد و دوران گل نزدن مهاجم بلندقامت استقلال شروع شد.

عملکرد او در نهایت با عصبانیت امیر قلعه نویی همراه شد و حتی سرمربی استقلال تصمیم گرفت که مهاجم تیمش را از تمرینات کنار بگذارد. با این حال حاتمی خیلی زود به تمرینات استقلال برگشت ولی آن زمان در مصاحبه ای گفت که خودش هم نمی داند دلیل کنار گذاشتنش از تمرینات چه بود. حاتمی از برخی مسائل ناراحت است ولی دوست دارد الان اتفاقاتی که در این چند هفته گذشت را باز کند. البته ناراحتی او به حدی است که شاید در پایان فصل از جمع آبی پوشان جدا شود. حاتمی در مورد شرایط استقلال و مسائل مختلف دیگر به سوالات ما پاسخ داد.

فکر می کنی قهرمانی استقلال در لیگ برتر قطعی شده است؟
به امید خدا اگر اتفاق خاصی نیفتد قهرمانی ما قطعی است. البته باید این 2 بازی را جدی بگیریم و در نهایت جام را بالای سر ببریم.

 فکر می کنی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بتواند به مراحل بالاتر صعود کرده و حتی قهرمان شود؟
تیم ما این پتانسیل را دارد ولی نتیجه گرفتن در آسیا سختی های خاص خودش را دارد. من معتقدم اگر استقلال تقویت شود مطمئنا می تواند قهرمانی در آسیا را هم تجربه کند.

این روزها حرف و حدیث های مختلفی در خصوص جدایی امیر قلعه نویی از استقلال شنیده می شود. آیا تو اطلاع داری که می خواهد بماند یا این که قصد جدایی دارد؟
من در جریان ماندن یا جدایی قلعه نویی نیستم. آقای فتح الله زاده در مصاحبه های خود گفته که قلعه نویی می ماند ولی من نمی دانم که چه اتفاقاتی در آینده خواهد افتاد.

راستی دلیل ناراحتی قلعه نویی از تو چه بود؟
او همیشه به من می گوید که یک بازیکن می تواند از آمادگی صددرصد به آمادگی 90 درصد برسد ولی نباید این 90 درصد تبدیل به 85 درصد شود. برای قلعه نویی این موضوع قابل قبول نیست که یک بازیکن به یکباره از صددرصد به 60 درصد برسد و این موضوع را قبلا به من گفته بود.

یعنی او معتقد بود که تو افت کردی؟
در این مورد خودش می تواند به عنوان سرمربی بهتر نظر بدهد ولی من قبل از عید دچار یک سرماخوردگی شدید شدم که تا چند وقت عفونت این سرماخوردگی در بدنم بود و خوابم را به هم ریخته بود. متاسفانه سرماخوردگی و بدخوابی دچار افت من شد ولی خیلی ها از من نپرسیدند که دلیل افت تو چیست.

قلعه نویی در مصاحبه ای گفته بود که بعضی از بازیکنان استقلال ظرفیت پیشرفت ندارند، آیا منظور او تو بودی؟
نمی دانم منظورش چه کسی بود ولی او همیشه به من می گفت که بزرگ فکر کنم و به جایگاه بالاتری برسم. با این حال باز هم تاکید می کنم که دلیل افت من بخاطر سرماخوردگی و بدخوابی بود.

مثل این که سال بعد هم در استقلال می مانی؟
من یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم ولی راستش را بخواهید برای خودم جای سوال دارد که بمانم یا بروم. به هرحال مسائلی وجود دارد که باید آنها را بررسی کنم.

یعنی احتمال جدایی ات وجود دارد؟
به هر حال این یک احتمال است و شاید جدا شدم. البته شاید هم ماندم ولی هنوز چیزی معلوم نیست.

مثل این که دلخور هستی ولی دوست نداری حرف بزنی؟
من وقتی به استقلال آمدم دست یا علی دادم و تا همین چند هفته پیش یک ریال هم پول نگرفته بودم. این درست است که وقتی سرماخورده بودم کادرپزشکی حواسش به من بود ولی بعد از چند روز فهمیدم که واقعا پهلوان زنده را عشق است. هیچ کس از من نپرسید که چرا افت کردی و اصلا چه اتفاقاتی افتاده است. حتی وقتی اخراج شدم فقط چند نفر به من زنگ زدند و مرا دلداری دادند. حالا بماند که بعضی ها پشت من حرف های نامربوط زده بودند.

منظورت چیست، چه کسی پشت سر تو حرف زده است؟
بعضی ها در داخل و بیرون از استقلال جلوی قلعه نویی پشت سر من حرف زده بودند و چرت و پرت گفته بودند. من قبلا هم در مصاحبه با روزنامه شما گفتم که با پدر و مادرم زندگی می کنم و حواسم به همه چیز است ولی نمی دانم چرا بعضی ها پشت سرم حرف زدند. باز هم می گویم که پهلوان زنده را عشق است، البته من که عددی نیستم و خیلی ها در گذشته برای استقلال کارهای بزرگی انجام دادند اما از یادها رفته اند.

مثل این که در استقلال انتظار حمایت داشتی؟
باز هم می گویم که هیچ کس از من نپرسید چرا افت کردی. حمایت کردن فقط مربوط به بازی کردن نیست و فقط این نیست که من داخل زمین باشم و برای استقلال بازی کنم. من در محله جوادیه بزرگ شدم که همیشه مرام و معرفت حرف اول را می زدند و وقتی هم تیمی من مصدوم می شود یا اتفاقی برایش می افتد، سعی می کنم زنگ بزنم و حالش را بپرسم. من دوست ندارم دیگر در مورد این مسائل صحبت کنم و الان موفقیت استقلال از همه چیز مهمتر است.

وقتی پشت سر تو حرف زده بودند قلعه نویی چه واکنشی نشان داده بود؟
او در مورد این مسائل با من صحبت نکرد ولی حمایت یعنی این که وقتی در مورد من حرف های بی ارزشی می زنند، سرمربی باید تو دهانشان بزند.باز هم می گویم که حمایت کردن فقط به بازی کردت نیست و من هیچ وقت توقع ندارم که بالاتر از حقم را به من بدهند در ضمن همه می دانند که قلعه نویی به هر بازیکنی که آماده باشد بازی می دهد.

حضور در استقلال در مجموع برایت راضی کننده بود؟
من تلاشم را انجام دادم که بازیکن موثری باشم و فرقی نداشت که در چه شرایطی قرار گرفتم. من حتی اگر بازی هم نمی کردم دلم می خواست که استقلال موفق باشد و در مجموع حضور در استقلال تجربه بدی نبود.

راستی چرا حنیف عمران زاده گل نمی زند؟
نمی دانم چه اتفاقی افتاده ولی من هم مثل حنیف گل نمی زنم. هر وقت خودم یاد گرفتم چطوری گل بزنم، شیوه گل زدن را به حنیف هم یاد می دهم. راستی یک چیزی یادم رفت.

چه چیزی؟
10 اردیبهشت تولد عمران زاده است و می خواهم برایش کادوی تولد بگیرم. من می خواستم مجسمه عمران زاده را بسازم و به او هدیه بدهم ولی کله اش خیلی گنده است. با این حال یک ماکت شماره 5 به او هدیه خواهم داد..... /  khabaronline.ir