ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌نویی: هم کرار و هم فردوسی پور باید حد و مرز خود را بدانند



اخبار,اخبار ورزشی ,امیر قلعه‌نویی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: جاسم کرار حق ندارد به فدراسیون فوتبال، باشگاه و فوتبال ایران بی‌احترامی کند.

امیر قلعه‌نویی پس از پایان تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که سازمان لیگ نهایت همکاری را با نمایندگان فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا دارد.

وی افزود: سال گذشته به یاد دارم که می‌خواستیم با بوریرام تایلند بازی کنیم و درخواست کردیم دیدارمان با ذوب‌آهن به تعویق بیفتد اما این اتفاق رخ نداد. اکنون باید از مهدی تاج تشکر کرد که توجه ویژه‌ را به نمایندگان ایران دارد، اتفاقی که سال قبل برای ما رخ نداد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به شرایط تیمش خاطر نشان کرد: اکنون باید دو هفته یک بار بازی کنیم و به این دلیل مجبور هستیم شرایط مسابقه را حفظ کنیم. این کار سخت است اما مجبوریم با تمرین و بازی تدارکاتی در شرایط خوبی قرار بگیریم.

وی ادامه داد: موضوع بعدی به دیدار ما در تبریز مقابل گسترش فولاد باز می‌گردد که نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم. دور از شرایط مسابقه بودن و دیگر مسائل باعث این اتفاق شد اما خوشبختانه اکنون تیم خوبی داریم. فقط داستان کرار جاسم برای ما بسیار جالب شده است.

قلعه‌نویی درباره اینکه چه اتفاقی افتاده که کمیته انضباطی یک روز حکم کرار جاسم را تعلیق می‌کند و روز دیگر او سه جلسه محروم می‌شود، گفت: در مورد این مسائل مردم بهترین قاضی هستند. بارها گفته‌ام قلم‌ها و میکروفن‌های آلوده با جو‌سازی‌های‌شان به دنبال ضربه زدن تیم امیر قلعه‌نویی هستند و در واقع دوست ندارند استقلال با قلعه‌نویی نتیجه بگیرد. این موضوع هم بر می‌گردد به این مسئله. بدون توجه به این مسائل تأکید می‌کنم که برای من فقط مردم مهم هستند و مسائل دیگر اهمیتی ندارند.

وی تأکید کرد: آن دسته از بازیکنانی که از تیم رفتند و آن همه جوسازی کردند و این حکم اخیر نیز در راستای همین است. قانون می‌گوید حکمی که تعلیق می‌شود باید کمتر شده یا اینکه لغو شود نه اینکه جریمه را بیشتر کنند. ببینید چه رفتارهایی با تیم قلعه‌نویی می‌شود. مردم بهترین قاضی هستند و خوب می‌دانند که هدف از این کارها چیست. آنها مشکل‌شان امیر قلعه‌نویی است و قبلاً گفته‌ام اگر مربی دیگری جای من بود این حکم‌ها صادر نمی‌شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که «آیا جاسم کرار حق دارد به آن شکل مصاحبه کرده و فوتبال ایران و فدراسیون آن را زیر سؤال ببرد؟»، گفت: نه، من با حرف‌های کرار موافق نیستم و او باید حد و حدود خودش را بداند. کرار حق ندارد به فدراسیون، باشگاه و فوتبال ایران بی‌احترامی کند. 12 سال است مشکل من با قلم‌ به دستان و میکروفن به دستان عمر و عاصی این است که ایران و ایرانی را باور داشته باشند. اگر قرار باشد کرار این مسئله را رعایت نکند خودمان با او برخورد می‌کنیم. به این بازیکن اجازه نمی‌دهم که بخواهد به فوتبال ایران توهین کند. باید در صحبت‌هایش حد و حدود خود را رعایت کرده و در اندازه یک بازیکن صحبت کند.

قلعه‌نویی درباره غیبت هاشم بیک‌زاده در تمرین استقلال که گفته می‌شود به خاطر مسائل مالی است، تصریح کرد: ما مشکلات مالی داریم که به هر حال این مشکلات خانوادگی است و باید بین خودمان حل شود. استقلال هم مثل خیلی از تیم‌های دیگر با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند اما نمی‌خواهیم این مشکلات به بیرون از خانه درز پیدا کند. به همین خاطر به آقای نظری هم گفتم با هاشم تماس گرفته و پیگیر مشکلش باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیگیر شکایتش از عادل فردوسی‌پور است، خاطر نشان کرد: وکیلم پیگیر این قضیه است و اگر لازم باشد خودم هم در دادگاه حاضر می‌شوم. به هر حال هرکس باید حد و حدود خود را بداند.
اخبار ورزشی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
حمله قلعه نویی به فردوسی پور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیر قلعه نویی: فردوسی پور از من خوشش نمی آید



 

 

 

 

امیر قلعه نویی می گوید به رغم اینکه می داند عادل از او خوشش نمی آید اما مشکلش با عادل شخصی نیست.

امیر قلعه نویی ، سرمربی سپاهان درباره تحریم برنامه نود می گوید:«اینجا اصلا بحثم با فردوسی پور نیست. همه می دانند که ما دو نفر بارها با هم اختلاف پیدا کردیم . او از من خوشش نمی آید ، من هم مشکلی با این مسئله ندارم .

قبلا هم گفتم ، معتقدم 90 از مسیر اصلی خود خارج شده و دارد به مسائلی می پردازد که خوب نیست. من از این برنامه و گفت و گو با آنها پرهیز می کنم چون تصویری غیر واقعی از سپاهان ساخته اند که توهینی است به طرفداران خونگرم و مدیریت محترم باشگاه سپاهان.

شما طور دیگری فکر می کنید؟ سال قبل هر کاری کرد که قهرمانی ما زیر سئوال برود. یک روز داوری ، یک روز شرایط بازی ها ، یک روز روی خرید های تیم و این روند امسال هم ادامه دارد. این برنامه کاری کرده که این فصل همه داورها از گرفتن پنالتی برای ما هراس دارند. این ها مسائلی است که باعث شده تا من برای دفاع از حق سپاهان تصمیم بگیرم با 90 مصاحبه نکنم. موضوع را هم اصلا شخصی نمی بینم.

او خودش می داند که چه می گویم. یادش هست که زنگ زد به من و گفت به خاطر اتفاقاتی که در برنامه افتاد از تو عذر می خواهم.ما این فصل ضربه زیادی را از داوری ها خوردیم و این ناشی از جریانی است که 90 سال قبل به راه انداخت.»...../تحلیل:عصرایران