ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌نویی: نمی‌دانم چند دقیقه به مجیدی بازی می‌دهم/ با آمدن جباری در وسط زمین بهتر شده‌ایم



اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

قلعه‌نویی: نمی‌دانم چند دقیقه به مجیدی بازی می‌دهم/ با آمدن جباری در وسط زمین بهتر شده‌ایم

به گزارش خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دربی در مورد بازی با پرسپولیس گفت: «این مسابقه مثل همیشه حساسیت خودش را دارد. نتیجه این بازی ارتباطی به جایگاه دو تیم ندارد.

هر تیمی كه آرامش و تمركز داشته باشد برنده می‌شود. ما تیم اول جدول هستیم و باید جایگاهمان را حفظ كنیم. هر تیمی كه وسط زمین را بگیرد شانس بیشتری برای برد دارد.آمدن جباری باعث شده ما در وسط زمین بهتر شویم.»

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال كه فرهاد مجیدی چند دقیقه در دربی بازی می‌كند هم گفت: «من اول از همه به این فكر می‌كنم كه كدام بازیكنان را از لیست 21 نفره خط بزنم تا لیست 18 نفره را بدهم. مجیدی هم سرمایه استقلال است.

او البته هنوز به آمادگی صد در صد نرسیده ولی خودم هم نمی‌دانم فردا چند دقیقه به او بازی می‌دهم.»/خبر انلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
گل جباری به قلعه نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی:شاید دانش گل‌محمدی بیشتر از من است/ مجیدی ۲۵ دقیقه می‌تواند بازی کند



شاید دانش گل‌محمدی بیشتر از من است/ روحیه کری ‌خواندن ندارم

قلعه‌نویی: تصمیم کی‌روش عجولانه بود/ مجیدی ۲۵ دقیقه می‌تواند بازی کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از کی‌روش تعجب می‌کنم که عجولانه در مورد رحمتی حرف زده است.

به گزارش  فارس، امیر قلعه‌نویی در ابتدای تمرین امروز استقلال در مورد دربی 76 و اینکه برای چندمین بار است به عنوان مربی و بازیکن به مصاف پرسپولیس می‌رود گفت: به یاد نمی‌آورم که چند بار با پرسپولیس روبرو شدم. اینکه می‌گویند این بازی 3 امتیاز دارد حقیقت است اما واقعیت این است که این مسابقه حساسیت فراوان دارد همین که شما بعد از هفته‌ها برای تهیه گزارش به تمرین استقلال آمدید و این تعداد هوادار در اینجا حاضر شدند نشان از حساسیت خاص این مسابقه دارد. از نظر ریاضی این بازی 3 امتیاز دارد اما از نظر‌های دیگر این مسابقه 100 امتیازی است.

وی در مورد اینکه گل‌محمدی اعلام کرده استقلال 2 بر صفر به پیروزی می‌رسد عنوان کرد: گل‌محمدی از افراد بااخلاق و بچه‌محل من است. شاید ایشان چیز‌هایی می‌دانند که ما از آن اطلاعی نداریم. بعد از 15 سال مربیگری یاد گرفتم کارها تکالیفم را به خوبی انجام دهم و نتیجه دیگر دست خداست. من علم ایشان را ندارم.

قلعه‌نویی در مورد خواب حمید استیلی که دیده بازی را پرسپولیس 4 بر یک می‌برد عنوان کرد: به هر حال خواب هم فلسفه خاص خودش را دارد و باید ببینیم ایشان این خواب را قبل از نماز صبح دیده و یا بعد از آن. باید ببینیم استیلی چه چیزی خورده بوده چرا که تمام این مسائل در تعبیر خواب مهم است.

قلعه‌نویی در مورد خداحافظی مهدی رحمتی عنوان کرد: از جهتی رحمتی کار بچه‌گانه‌ای را کرد این موضوع را از طریق مطبوعات متوجه شدم. از بابا‌زاده گله دارم و این مسئله را در وقت معینی به او اعلام می‌کنم. ما 3 بازیکن را که اول آنها رحمتی است به او سپردیم که باید از لحاظ روحی _ روانی به آنها نزدیک باشیم. از آقای کی روش هم گله‌ دارم. روزی که به استقلال آمدم با 2 _ 3 بازیکن به نوعی مشکل داشتیم. در جلساتی کنار یکدیگر نشستیم و پس از زدن حرفهایمان تمامی مسائل حل شد اما اینکه کی‌روش اینقدر راحت با این مسئله کنار آمد برای من سوال است.

وی تاکید کرد: شما باید اول صحبت‌های رحمتی را گوش دهید و سپس او را محاکمه کنید. شاید رحمتی مشکل خانوادگی و شخصی داشته. می‌توانستید پس از اینکه صحبت‌های او را شنیدید در مورد صلاح مملکت تصمیم بگیرید البته من مربی نیستم و چشمانم هم آبی‌رنگ نیست مثل برخی قلم‌ به دستانی که کشته چشمان آبی هستند نیستم.

قلعه‌نویی یادآور شد: زمانی که در تمرینات لورکوزن حضور می‌یافتم آن موقع یکی از بازیکنان مطرح این تیم دچار مشکل شد و پس از اعتراضی که به مربی کرد تمرین را ترک کرد. روز بعدش دیدم که او در تمرینات حاضر شده است. آن زمان هر پنجشنبه پیش کریستوف دام می‌رفتم و با او صحبت می‌کردم. آن روز اولین سوالم در مورد همین مسئله بود. ایشان به من نکته مهمی را گفتند او اعلام کرد در آن شرایط بهتر بود آن بازیکن تمرین را ترک کند تا اتفاقات بدتری نیفتد. بعد از اینکه لحظاتی گذشت در رختکن با او صحبت داشتم و او از کار خودش پشیمان بود و عذرخواهی کرد.

قلعه‌نویی افزود: تعجب من از این است که چرا آنقدر زود با این موضوع کنار آمدم شنیده‌ام در برنامه 90 رحمتی برایش همین ذهنیت به وجود آمده است. ما با چند نفری که در تیم به نظر می‌رسید مشکل داریم صحبت کردیم و به خوبی و خوشی تمامی مسائلمان حل شد. حداقل می‌توانستم حرفهای رحمتی را گوش می‌کردم و مثل یک پدر با او برخورد می‌کردم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: پدر با فرزندش رابطه خاصی دارد و هیچ وقت خودش را مقابل او قرار نمی‌دهد. همین موضوعات است که می‌گویم فردوسی‌پور قداست‌شکنی می‌کند و در برنامه‌ام مربی را با بازیکن، مربی را با مدیرعامل و غیره روبروی یکدیگر قرار می‌دهند.

زمان من هم در تیم ملی برخی مشکلات به وجود آمد اما برادرانه همه چیز را حل می‌کرد. رسول خطیبی سر بحث خارج رفتن مشکلی داشت که با صحبت آن را حل کرد البته یک زمان هم لازم بود و 11 بازیکن را کنار گذاشتم. پارسال مهدی کیانی را مدتی از تیم کنار گذاشتم اما در این ارتباط باید با رحمتی صحبت شود.

سرمربی استقلال در مورد غیبت علی کریمی در دربی اظهار داشت: ای کاش کریمی در دربی حضور داشت تا همه مردم ستاره‌هایشان را ببینند. یک سالی که در تیم ملی خدمت علی کریمی حضور داشتم هیچ مشکلی وجود نداشت چه در هتل و چه در تمرینات همیشه رفتار مناسبی داشت. حتی در بازی با چین وقتی تعویض شد خیلی راحت روی نیمکت نشست و نشان داد بازیکنی فنی و اخلاقی است. او یکی از سفرای طلایی بهزیستی نیز شده و کارهای بزرگی انجام می‌دهد که خیلی‌ها از آن خبر ندارند.

قلعه‌نویی عنوان کرد: در دربی دنبال مساوی نیستیم و می‌خواهیم به پیروزی برسیم اما نتیجه دست خداست. به عنوان بازیکن کاپیتان و مربی بارها با پرسپولیس بازی کردم و اصلا چنین حرفهایی که می‌گویند جوری عمل نکنید که نتیجه خاصی اتفاق نیفتد وجود نداشت. شاید جلساتی تشکیل می‌شد و به ما می‌گفتند طوری برخورد نکنید که تماشاگران تحریک شوند اما در مورد نتیجه هیچ وقت صحبت نمی‌کرد.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا مجیدی در دربی به میدان می‌رود گفت: مجیدی هم مثل کریمی است. الان من از کریمی تعریف کردم و شاید فردا علیه من اطلاعیه‌ بدهند آنها که هویت ورزشی ندارند نمی‌دانند داستان چیست و فردا صحبت‌هایی را انجام خواهند داد.

مجیدی هم بازیکن بسیار خوبی است اما او از لحاظ بدنی با شرایط خوبش فاصله دارد. خودش هم این موضوع را می‌داند. باید کاری کنیم که مردم روز خوب مجیدی را ببینند. او اکنون تنها 20 _ 25 دقیقه می‌تواند بازی کند و نمی‌خواهیم مردم روز بد او را مشاهده کنند. در ورزش اعتبار را ذره ذره جمع می‌کنیم و نباید کاری کنیم که آن کیلو کیلو از دست برود.

قلعه‌نویی درباره کیفیت بازی خاطرنشان کرد: در برخی از بازی‌ها ما 3 بر 2 بردیم و پرسپولیس هم با همین نتیجه در گذشته ما را برده است در یک بازی هم ما 2 بر 1 بردیم. تعدادی از بازی ها نیز کیفیتی نداشته است بنابراین نمی‌توانم بگویم دربی با کیفیت می‌شود یا بی‌کیفیت.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که بهتری کری‌ای که شنیدید چه بوده است اظهار داشت: خودم روحیه کری خواندن ندارم و توجه نکردم که چه کری‌هایی خوانده شده است. خدا را شکر می‌کنم که بچه‌ها در نهایت آمادگی هستند و همه بازیکنان حضور دارند و مصدومی هم نداریم./فارس