ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌نویی: منِ بچه نازی‌آباد تا حالا چنین فحش‌هایی نشنیدم



اخراج ساموئل اشتباه بود/ پنالتی ما را نگرفتند

قلعه‌نویی: منِ بچه نازی‌آباد تا حالا چنین فحش‌هایی نشنیدم/ قهرمانی نیم‌فصل نداریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: منی که بچه نازی آباد هستم تاکنون در زندگی‌ام چنین فحش‌هایی نشنیدم که در این بازی شنیدم.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش  فارس، امیرقلعه‌نویی پس از شکست تیم استقلال مقابل داماش اظهار داشت: مبارک داماشی‌ها باشد که بازی را بردند و اعتقاد دارم که بازی بدی نبود اما آقایان جو را خراب کردند و این مسابقه از لحاظ رفتاری فوق‌العاده بد بود.

وی افزود: اگر بگویید این فحش‌ها را نشنیده‌اید واقعا کم لطفی کرده‌اید. من بچه نازی آباد تاکنون چنین فحش‌هایی را در زندگی نشنیدم که در این مسابقه و در جایگاه سمت راست شنیدم. البته داخل زمین، مسابقه پاکی برگزار شد و خواست خدا بود که آنها بازی را ببرند و حتی دقایقی از بازی در اختیار ما بود ولی اخراج ساموئل باعث شد انرژی بیشتری مصرف کنیم و حملاتمان نتیجه ندهد.

سرمربی استقلال تصریح کرد: در قسمت چپ جایگاه تماشاگران فوق‌العاده باکلاسی نشسته بودند اما در این سمت حرف هایی زده می شد که جای تأسف دارد.

به گزارش فارس، خبرنگاری پرسید شاید آنها مال رشت نیستند که قلعه نویی گفت: نکند از ما بودند؟‌

یکی دیگر از خبرنگاران گفت: چرا فاصله هافبک ها و مدافعانتان کم بود که قلعه نویی گفت: وقتی 10 نفره شدیم این مسئله طبیعی است اما نیمه دوم در اختیار ما بود و روی یک حرکت انحرافی گل خوردیم.

وی در خصوص اینکه تجربه تمرین در زمین چمن را داشتید یا خیر گفت: یک جلسه تمرین کردیم و بیشتر از این نمی‌توان در چمن مصنوعی تمرین کرد.

سرمربی تیم استقلال در خصوص دلایل تعویض‌های کمش گفت: وقتی 10 نفره شدیم می‌خواستیم از آوراژ قد استفاده کنیم و دونده و قدرتی باشیم. در نیمه دوم آنها موقعیتی نداشتند ولی استنباط من این است که اخراج ساموئل اشتباه بود و پنالتی صد در صد ما را نگرفتند. از محسن ترکی تعجب می‌کنم که به چه دلیلی به منوچهری و حیدری کارت داد اما بازیکن آنها 3 بار خودش را به زمین زد اما به دلیل شبیه سازی کارت زردی به او داده نشد. در مجموع به تیم داوری خسته نباشی می گویم.

یکی از خبرنگاران گفت قهرمانی نیم فصل را از دست دادید و سرمربی استقلال پاسخ داد: چیزی به نام قهرمانی نیم فصل نداریم ولی از دیشب همه ایران بسیج شدند که این اتفاق بیفتد. جالب است ما در راه بودیم و داماش در حال استراحت اما همه به ما تاختند.

یکی دیگر از خبرنگاران گفت اما شما بازی را از سردار جنگل به عضدی انداختید و قلعه نویی پاسخ داد: مگر ما شورای تأمین بودیم. به ما چه ربطی دارد؟

به گزارش فارس، خبرنگاران گیلانی نسبت به  صحبت‌های قلعه نویی که گفته بود جو بدی راه افتاد واکنش نشان دادند و سرمربی تیم استقلال اینگونه پاسخ آنها را داد: به مردم اطلاعات درست بدهید. حالا که بردید جو خوب شد؟ همه اینها به این دلیل بود که وقتی داماش باخت جو منفی ادامه داشته باشد.

یکی دیگر از خبرنگاران گفت نتیجه بازی از قبل مشخص بود و شما امروز استرسی نداشتید که قلعه نویی پاسخ داد: برای شما متأسفم که چنین سؤالاتی را می پرسید، ما بعد از بازی با سپاهان باختیم اما حرفی نزدیم چهار سؤال کارشناسی بپرسید و به جوانها اطلاعات درست بدهید.

سرمربی تیم استقلال در خصوص دلایل تأخیر در بازی گفت: از ساعت 3 در فرودگاه مهرآباد معطل بودیم و سپس به منزل رفتیم و با هواپیما به رامسر. برخی آقایان برای گرفتن 3 امتیاز هر کاری می‌کنند. میرشاد ماجدی وقتی دید پروازمان به رشت کنسل شده با راننده اتوبوس در رشت تماس گرفت و آن را کنسل کرد اما آقای عابدینی می‌گوید مخصوصا این کار را انجام دادیم. ما هم دوست داشتیم دیروز بازی کنیم اما این کارها درست نیست جا دارد از مدیریت هواپیمایی آسمان تشکر کنم که بلیت 40 نفر را درست کرد اما کسی این مسائل را نمی‌بیند. فوتبال در زمین است امروز داماش محکم بود و بازی را برد اما این جو راه افتاد که اگر آنها باختند همه چیز را به گردن این مسائل بیندازند.

وی در خصوص اینکه آیا به نظر شما تعویق بازی درست بود گفت: دو هفته پیش به ما گفتند به جای بازی با پیکان با گهر بازی کنید. آیا ما حرفی زدیم؟ یا باید اگر به پیکان می باختیم این مسائل را درست می‌کردیم؟

قلعه نویی در ادامه در پاسخ به یکی از خبرنگاران که می‌گفت با اتوبوس می‌توانستید مسیر 4 ساعته را بیایید گفت: از تهران تا رشت با اتوبوس 4 ساعت است؟ آقای صدیقی با سواری 4 ساعت و نیم آمدند و شما چه طور می‌گویید که با اتوبوس می‌شود 4 ساعته آمد.

وی در پایان در خصوص دو باخت متوالی استقلال گفت: ممنون که یک سؤال فنی پرسیدید دو باخت برای ما سخت است اما باتوجه به اینکه مشکلات را می‌دانستیم لیستمان را به فتح الله ارائه کردیم و اگر بتوانیم دو بازیکن را جا به جا می‌کنیم و دو خارجی هم به تیم می آوریم./فارس

 


ویدیو مرتبط :
فحش قلعه نویی به هاشم بیک زاده!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: بچه نازی آبادم و کم نمی آورم!


سرمربی استقلال تهران گفت: به خاطر نبود مدیریت و برنامه‌ریزی لیگ برتر و جام حذفی فرسایشی شده است.

ایسنا: سرمربی استقلال تهران گفت: به خاطر نبود مدیریت و برنامه‌ریزی لیگ برتر و جام حذفی فرسایشی شده است.

 امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین روز یکشنبه عصر استقلال گفت: لیگ برتر و جام حذفی فرسایشی شده و این مساله به خاطر نبود مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب است. آقایان اردوی آفریقای جنوبی را در نظر گرفته بودند و به همین دلیل فشار زیادی روی تیم‌ها آورده بودند. پس حالا که این اردو لغو شده بهتر است کمی برنامه‌ریزی‌ها را تغییر دهند تا فشار روی تیم‌ها کم شود.

سرمربی استقلال ادامه داد: در نیمه نهایی جام حذفی باید با مس بازی کنیم که با آمدن لوکا با برنامه کار می‌کند. ما با هدف پیروزی به مصاف مس می‌رویم، اما می‌دانیم که کار سختی داریم. لوکا مربی صاحب سبکی است و هر چند حرف و حدیث‌های راجع به او هست اما مربی باهوشی است.

وی درباره بازگشت بازیکنان محروم و مصدوم تیمش نیز گفت: همان‌هایی که بودند هستند و کبه به نیمکت ما اضافه می‌شود و آندو و اولادی نیز به تیم باز می‌گردند.

در ادامه خبرنگاری به گفته کی‌روش مبنی بر این که فشردگی بازی‌ها به خاطر این است که لیگ بنا به خواسته قلعه‌نویی و استقلال پنج هفته‌ با تاخیر آغاز شد، گفت: روزی که تیم ملی بازیکنان ما را تحویل گرفت، سوم خرداد بود و اگر اشتباه نکنم چهارده خرداد با قطر مسابقه داشتند و شش بازیکن استقلال در زمین بودند.

وی ادامه داد: روزی که بازی ایران با کره تمام شد تا شروع لیگ چند روز فاصله داشت؟ 35 روز. پس به من بگویید که آن پنج هفته‌ ای که کی‌روش می‌گوید کجاست؟ ضمن این که در آن 35 روز کی‌روش دستور داده بود که ملی‌پوشان 20 روز استراحت کنند. با این حساب به چه تیمی فشار آمد؟ استقلال.

قلعه‌نویی افزود: پیش از فصل با 12 بازیکن به اردوی اوکراین رفتیم، چون ملی‌پوشانمان به دستور کی‌روش استراحت می‌کردند. همین طور کی‌روش گفته است که پول تیم ملی را به یک باشگاه داده‌اند. من همین جا از کی‌روش می‌خواهم که مساله این پول و آن پنج هفته‌ای را که گفته،‌ شفاف بیان کند.

سرمربی آبی پوشان تهرانی در ادامه گفت: ببینید سازمان لیگ چقدر استقلال را دوست دارد! ما به جمع هشت تیم آسیا راه پیدا کرده بودیم، ولی سازمان لیگ با درخواستمان برای تعویق بازیمان با ذوب آهن موافقت نکرد. ما در اصفهان بازی کردیم و بلافاصله پس از بازگشت به تهران به تایلند رفتیم.

قلعه‌نویی در ادامه گفت: پیش از آن که فصل تمام شود یعنی پنج ماه قبل از آن گفتم که باید باشگاه‌ها بازیکنانشان را به تیم ملی بدهند بهتر بود این حرف را پس از پایان لیگ مطرح می‌کردند. اگر همان وقت موافقت می‌کردم بازیکنانم دیگر انگیزه‌ای برای بازی در باشگاه نداشتند، چون فکر می‌کردند که من مربی برای بازی آنها در باشگاه ارزشی قائل نیستم. اگر هم مخالفت می‌کردم که همین حرف‌های امروز را می‌زدند. بنابراین گفتم که بهتر است در جلسه‌ای این مساله را با هم بررسی کنیم.

قلعه‌نویی ادامه داد: تا اینجای کار همه چیز خوب بود. تا چند هفته‌ پیش که عزیزی خادم از فدراسیون به من زنگ زد و از من خواست تا به تیم ملی کمک کنم. من هم گفتم که هر کاری که از دستم بر می‌آید برای ایران عزیز انجام می‌دهم و به کی‌روش کاری ندارم، چون معتقدم که سرمربی تیم ملی هر کسی که باشد باید به او کمک کرد. او هم گفت که جلسه‌ای می‌گذارد تا مسائل را با هم بررسی کنیم. همه چیز عادی بود تا این که این حرف‌ها علیه من زده شد و من شوکه شدم و نمی‌دانم که این حرف‌ها از کجا در می‌آید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: می‌گویند که قلعه‌نویی به دنبال منافع شخصی است. چطور است که کی‌روش به دنبال منافع ملی ما است و من به دنبال منافع شخصی‌ام هستم. حالا خیلی حرف‌ها است که می‌شود گفت مثلا این که شب بازی با ازبکستان چه اتفاقاتی افتاد و از کجا دلار خریدند که اگر نیاز باشد همه را می‌گویم.

وی افزود: من که بدون قرارداد تیم ملی را به مالزی بردم و به عشق مردم در آن کار کردم به دنبال منافع شخصی‌ام هستم و آقایان دنبال منافع ملی هستند؟ کی‌روش چندین بار گفت که باید مربیان در یک اتاق با هم صحبت کنند نه در تلویزیون، اما اخلاق او نسبت به قبل از صعود به جام جهانی 2014 برزیل خیلی فرق کرده است.

وی ادامه داد: روزی که تیم ملی به لبنان باخت به کفاشیان زنگ زدم و به او گفتم که یا مصاحبه نکند یا از کی‌روش حمایت کند. برای او مثال زدم که زمان ریاست دادگان تیم ملی در یک بازی باخت، اما دادگان از برانکو حمایت کرد و تیم ملی به جام‌جهانی رسید. همان وقت کی‌روش، نمازی را به تمرین ما فرستاد و به واسطه او گفت که تنها کسی که اخلاق مربیگری را رعایت کرد من بودم! من هم گفتم که این وظیفه هر همکار است که وقتی تیم ملی نتیجه‌ نمی گیرد به آن کمک کند و از آن حمایت کند.

قلعه‌نویی افزود: همه چیز خوب بود، تا این که ناگهان مواضع کی‌روش 180 درجه عوض شد. اگر اکنون بازیکنی بخواهد به اردوی تیم ملی برود از 72 ساعتی که قانونا تیم ملی می‌تواند پیش از هر بازی رسمی بازیکنان را در اختیار بگیرد، بیش از 30 ساعتش در راه می گذرد و در بهترین حالت بازیکن فقط 40 ساعت در خدمت تیم ملی است و این یعنی فقط یک جلسه تمرین پیش از بازی، بنابراین برگزاری اردو به این شکل منسوخ شده است.

وی ادامه داد: کی‌روش که گفته است در تدوین قوانین فیفا نقش داشته باید بگوید که در کجای قوانین فیفا گفته شده که بازیکنان در طول مسابقات لیگ باید به اردوی تیم ملی بروند؟ باشگاه‌ها 72 ساعت پیش از روزهای فیفا موظف هستند که بازیکنانشان را در اختیار تیم‌های ملی قرار دهند. ضمن این که مگر بازیکنانی که غیبت شان باعث لغو اردوی آفریقای جنوبی شد در استقلال بودند که من اجازه پیوستنشان را به تیم ملی نداده باشم؟

قلعه‌نویی ادامه داد: برگزاری اردو در طول مسابقات منسوخ شده است. این فقط ما نیستیم که این مشکلات را داریم، بلکه در هنگام برگزاری مسابقات علاوه بر کشورهای اروپایی، کشورهای عربی هم بازیکنانشان را در اختیار تیم ملی قرار نمی‌دهند. لغو اردوی آفریقای جنوبی چه ربطی به قلعه‌نویی دارد؟!

سرمربی تیم استقلال با بیان این که مگر تیم ایران تا به حال به جام جهانی نرفته است؟ اظهار کرد: ما پیش از این سه بار به جام جهانی صعود ‌کرده‌ایم. مگر ما بازیکن در اروپا نداشته‌ایم؟ مگر ما مدال المپیکی نداشتیم؟ ایران حتی در مدال‌های المپیک نیز از پرتغال جلوتر بوده است، همه می دانند که کسب هر مدال المپیک چقدر هزینه بر است. این که این آقا ایران را این طور تخریب می‌کنند به هیچ عنوان درست نیست. اگر او این مطالب را یک و نیم سال است که مطرح می‌کند من 10 سال است که این موارد را عنوان می‌کنم که اگر از نظر سخت‌افزاری و امکانات مهیا باشیم می‌توانیم جزو 20 کشور برتر جهان در فوتبال باشیم.

او افزود: ما در عرصه های مختلف پیشتاز هستیم. مگر ما در پزشکی پیشرفت‌های قابل توجهی نکرده‌ایم، مگر در هنر اصغر فرهادی را نداریم، مگر دانشمندان ما در عرصه هسته ای پیشرفت نکرده‌اند؟ بسیاری از چهره‌های ایرانی در دنیا همواره افتخارآفرین بوده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این که عدم مدیریت و برنامه‌ریزی نباید سبب شود که کارلوس کی‌روش هر حرفی را که می‌خواهد بزند، گفت: ایران جزو بهترین‌های دنیا است. البته در این میان بودند کسانی که قلم می‌زدند تا ایران و ایرانی را تخریب کنند.

قلعه‌نویی ادامه داد: احترام باید دو طرفه باشد، آقای کی‌روش مربی بزرگی است. ما هم به خاطر رفتن به جام جهانی خوشحال هستیم. اما آیا این داستان‌ها تقصیر قلعه‌نویی است؟

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با مطرح کردن این سوال که آیا استقلال طرفدار ندارد؟ اظهار کرد: منافع استقلال فقط متعلق به امیر قلعه‌نویی است؟ رتبه‌هایی که کسب می‌کنند فقط متعلق به امیر قلعه‌نویی است؟

او در مورد برخی مطالب مطرح شده در مورد فتح‌الله‌زاده نیز گفت: آقای فتح‌الله‌زاده زحمات زیادی را برای باشگاه کشیده است و این درست نیست که به او حمله کنیم. اگر به امیر قلعه‌نویی حمله کنند مشکلی ندارد، چون من جواب آنها را می‌دهم. "من بچه نازی آبادم. ما نازی‌آبادی‌ها عادت نداریم کم بیاوریم."

سرمربی تیم استقلال پاسخ به سوالی در مورد این که آیا بازی ایران و کره جنوبی را تماشا کرده است یا خیر؟ گفت: من همیشه ساعت 11 شب می‌خوابم و شش صبح بیدار می شوم. هنگام بازی تیم ملی با کره جنوبی من در آمریکا بودم و این بازی حدودا ساعت سه و نیم یا چهار و نیم به وقت آمریکا بود و من با آن که سحرخیز هستم، ولی عادت به شب زنده داری ندارم.