ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌نویی: فوق‌العاده کار کردیم!


قلعه‌نویی می‌گوید تیمش نیاز به زمان دارد.

خبر آنلاین: امیر قلعه نویی پس از برد تیمش مقابل پیكان گفت: «ما فرصت‌های زیادی داشتیم. بازی خوبی هم انجام دادیم. خوشحالم از این جهت كه گل نخوردیم و سه گل زدیم. می‌توانستیم بیشتر از این هم گل بزنیم. من گفته بودم كه هفته به هفته بهتر می‌شویم. بهتر از این هم خواهیم شد. امیدوارم كیفیت چمن ورزشگاه تختی بهتر شود تا شاهد بازی‌های زیباتری باشیم.»

او ادامه داد: «پیكان سه گل خورد ولی من مطمئن هستم كه ابراهیم‌زاده مشكلات این تیم را حل خواهد كرد. او یكی از بهترین مربیان ایران است.»

قلعه‌نویی در پایان گفت: «ما فوق‌العاده كار كردیم. یك موقعیت هم به حریف ندادیم. تیم من احتیاج به زمان دارد. مردم از عملكرد ما لذت می‌برند. این همان استقلال سال‌های 83 و 84 است. البته ما برد امروز را فراموش می‌كنیم. حرف‌های زیادی برای گفتن دارم كه اكنون وقتش نیست.»


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی:اصالتم از قلعه نو نیشابور است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه نویی: نیمه اول باید کار را تمام می‌کردیم


سرمربی تراکتورسازی معتقد است اگر اقبال بلندی داشت در همان نیمه اول بازی را به سود خود می‌کرد.

ورزش سه: سرمربی تراکتورسازی معتقد است اگر اقبال بلندی داشت در همان نیمه اول بازی را به سود خود می‌کرد.

امیر قلعه‌نویی پس از بازی تیمش در برابر ذوب آهن به خبرنگار گفت: بازی فینال‌گونه امروز برگزار کردیم، دیدار سنگینی که هر دو تیم آن مدعی بودند و به نظر من تاکتیکی‌ترین تیم‌های ایران در این بازی به میدان رفتند. البته می‌توانستیم با وجود خستگی زیاد برتری تاکتیکی خودمان را به حریف دیکته کنیم.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: ما در این بازی 8 موقعیت گل داشتیم در حالی که دروازه‌مان یک بار هم تهدید نشد به جز آن پنالتی که من اعتقادی ندارم آن خطا می‌توانست پنالتی باشد. به هرحال علیرغم حضور در بازی‌های آسیایی و خستگی ناشی از آن به خوبی توانستیم نقشه‌های تاکتیکی خود را در زمین پیاده کنیم.

قلعه‌نویی در ادامه گفت: به دلایل مختلف مجبور شدیم برای این بازی چند جابجایی داشته باشیم و مهره‌هایی که جابجا شدند، جواب دادند و تغییرات ایجاد شده موثر بود. ما اگر اقبال بلندی داشتیم در همان نیمه اول می‌توانستیم کار را یکسره کنیم. در حالی که تیرک دروازه و دروازه‌بان حریف موقعیت‌های خوبی را از ما گرفتند. به هر صورت خداوند را شاکرم که توانستیم نتیجه عملکرد خوبمان را بگیریم.

سرمربی تراکتورسازی در رابطه با تعویض‌های طلایی‌اش در این دیدار گفت: من اصولا با لفظ تعویض طلایی موافق نیستم. گاهی اوقات جابجایی‌ها جواب می‌دهد و در بعضی از بازی‌ها نیز جواب نمی‌دهد. امروز بازیکنانی که به میدان آمدند موفق شدند تاثیر خود را در بازی بگذارند اما ما یک مجموعه همدل هستیم که تمام اعضای آن در تغییر نتیجه و کسب پیروزی موثر است.