ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌نویی: شمشیر را از رو بسته‌اند / دیگر از کسی انتظار ندارم



سرمربی استقلال,باشگاه استقلال, فینال,قلعه نویی

قلعه‌نویی: شمشیر را از رو بسته‌اند / دیگر از کسی انتظار ندارم

سرمربی تیم فوتبال استقلال که تیمش دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به نماینده کره‌جنوبی واگذار کرده است، در آستانه دیدار برگشت که روز چهارشنبه در تهران برگزار خواهد شد به انتقاد از افرادی پرداخت که به گمان او نمی‌خواهند تیم قلعه‌نویی بالا برود.

وی همچنین از بازیکنان ملی‌پوش استقلال که در دیدار رفت به حرف او توجه نداشتند و این تیم گل دوم را خورد انتقاد کرد.


امیر قلعه نویی در گفت‌وگو با رادیو ورزش با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار با اف سی سئول کره جنوبی گفت: ما تا روز گذشته روی مسایل روحی و روانی کار می کردیم اما از دیروز بحث های تاکتیکی را مد نظر قرار دادیم تا بتوانیم آمادگی لازم را برای این دیدار به دست آوریم.


وی در ادامه عنوان کرد: آمدن خسرو حیدری توازن را در تیم ما برقرار می کند. در سئول هم دیدیم که جناح چپ تیم ما خیلی فعال بود اما جناح راست در نبود خسرو کارایی لازم را نداشت و حالا می خواهیم از هر دو جناح به تیم اف سی سئول فشار وارد کنیم.


سرمربی تیم استقلال تاکید کرد: ما باید ارتباط خط هافبک و مهاجمان حریف را قطع کنیم که این کار را تا دقیقه 35 بازی رفت به خوبی انجام دادیم اما آنها روی نخستین حمله 30 درصدی خود به گل رسیدند و متاسفانه بچه ها بعد از آن گل به بازی احساسی روی آوردند که این موضوع برای فوتبال ایران بسیار بد است.


قلعه نویی که صبح امروز دوشنبه با رادیو ورزش گفتگو می کرد در ادامه عنوان کرد: من در بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که از شما توقع دارم گل نخورید چرا که می توانیم به آنها گل بزنیم. توقع من از 7، 8 بازیکن تیم ملی این بود که به خوبی خواسته های مربی را اجرا کنند ولی وقتی در دقیقه 47 روی اشتباه بچه گانه گل خوردیم خیلی ناراحت شدم.


وی در پاسخ به این پرسش که برنامه شما برای این بازی چیست خاطر نشان کرد: هدف اول ما در این بازی گل نخوردن است و پس از آن باید ارتباط خط هافبک با حمله حریف را قطع کنیم. آنها از نظر نظم دفاعی آسیب پذیر هستند و می توانیم در تهران این تیم را شکست دهیم.


سرمربی تیم استقلال در خصوص انتظارات خود از جامعه فوتبال گفت: من فقط از مردم انتظار دارم و از فدراسیون و جاهای دیگر انتظاری نخواهم داشت. البته شخص کفاشیان را باید از مجموعه فدراسیون جدا کرد چرا که وی کارهای خوبی را انجام داده و تیم ملی را به جام جهانی برده است. ضمن این که همواره سعی کرده به ما کمک کند.


قلعه نویی در ادامه تاکید کرد: وقتی گزارشگر بازی می گوید چرا کره ای ها کاری نمی کنند این یعنی وی ناراحت است که چرا استقلال نبض بازی را در اختیار دارد. موضوع دیگر به برنامه 90 بر می گردد که برد استقلال را در پایان برنامه نشان می دهد و عنوان می کند چرا اف سی سئول بعد از بازی با الاهلی در لیگ داخلی به میدان رفت اما استقلال این کار را انجام نداد.


سرمربی استقلال در ادامه انتقادهایش از برنامه 90 گفت: کدام عقل سلیم می گوید ما بعد از بازی با بوریرام از شرق آسیا به غرب آسیا برگردیم و یک بازی انجام دهیم و دوباره به شرق آسیا سفر کنیم تا با اف سی سئول بازی کنیم. آقایان اگر حرفی می زنند کمی مطالعه کنند چرا که اف سی سئول بعد از بازی با الاهی هیچ بازی داخلی انجام نداده.


وی نوک پیکان انتقادهایش را به سمت کمیته انضباطی برد و عنوان کرد: یک ساعت بعد از بازی با اف سی سئول مرا محروم کردند. آقایان بهتر است گزارش داور و ناظر بازی با ذوب آهن را به مردم نشان دهند. در این حکم جریمه نقدی و محرومیت در نظر گرفته شده در حالی که من به کمک داور گفتم که شما کمک اول هستید چرا به داور نمی گویید که آن صحنه در داخل محوطه جریمه حریف اتفاق افتاده است.


قلعه نویی همچنین گفت: روز بازی استقلال در آسیا حکم محرومیت من را اعلام می کنند بنابراین دیگر غیر از مردم از هیچ کسی توقعی ندارم زیرا آن ها شمشیر را از رو بسته اند. از سازمان لیگ خواسته بودیم به خاطر فشار بازی ها برنامه ما را تغییر دهد که آقای بهروان عنوان کرد بروید بدنسازی کنید. آقای بهروان وقتی خود کی روش می گوید ملی پوشان باید 20 روز استراحت کنند پس کدام وقت را برای بدنسازی داشتیم.


وی ادامه داد: آنها دلشان نمی خواست تیم قلعه نویی بالا برود و موفق باشد اما مردم ولی نعمت ما هستند و در شرایط سخت به ما کمک کردند. من از آنها می خواهم در بازی برگشت تحمل داشته باشند و تا دقیقه 90 ما را تشویق کنند مطمئن هستم روز چهارشنبه 100 هزار نفر به ورزشگاه می آیند و به لطف خدا می توانیم جشن ملی بیاییم.


سرمربی استقلال در پایان ضمن تقدیر از بازیکنان و مسئولان باشگاه استقلال گفت: همه آنها تلاش کردند تا با وجود شرایط سختی که داشتیم به اینجا رسیدیم. من مطمئن هستم با حمایت مردم و تلاش بازیکنان می توانیم به فینال برسیم و دل هواداران خود را خوشحال کنیم.
43


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی حیا کن...... استقلال رو رها کن!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه نویی شمشیر را از رو بست/ از فوتبال هم بروم پیگیر این پرونده‌ام



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم فوتبال استقلال

 

اخبار ورزشی - قلعه نویی شمشیر را از رو بست/ از فوتبال هم بروم پیگیر این پرونده‌ام

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به بازیکنانم گفته‌ام که در 7 هفته اخیر لیگ برتر، سخت‌ترین بازی ما مقابل همین تیم نفت مسجد سلیمان است.

 امیر قلعه‌نویی پیش از شروع نشست خبری از چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی بازدید کرد و سپس در نشست خبری قبل از مسابقه با نفت مسجد سلیمان حاضر شد و اظهار داشت: خوشحالم که در شهر اولین‌های خاورمیانه هستم و می‌گویند این شهر در 76 مورد اولین‌های خاورمیانه بوده است و انشالله که دولتمردان ما هم به این شهر توجه بیشتری داشته باشند.

 

اولین چاه نفت، اولین بیمارستان، اولین زمین گلف و ... در این شهر بوده است و آن‌طور که شایسته مردم میهمان نواز این شهر است امکانات برایش فراهم کنند. این عشق و علاقه مردم را نشان می‌دهد زیرا میهمان‌نوازی خوبی کردند و محبت کردند. معاون فرماندار آمد و این ها زیبایی فوتبال است و مردم از فوتبال می‌خواهند لذت ببرند. قهرمانی‌ها تمام می شود  و اکنون دیگر تب جام جهانی تمام شده است و زیبایی‌ها فوتبال همین مسایل است.

وی  درباره شناخت از تیم مسجد سلیمان خاطر نشان کرد: دو سه بازی این تیم را دیدم،تیم با برنامه و خوبی است. تیمی که موقعیت خلق می‌کند، خطرناک است و معتقدم جایگاهش در انتهای جدول نیست و به بازیکنانم گفته‌ام سخت‌ترین بازی ما در 7 هفته اول همین مسابقه با نفت است و مربی مثل باقری نیا دارد که هر تیمی بوده هدفش خدمت است و امیدوارم بازی خوب و تاکتیکی شود. زمین ورزشگاه هم جز زمین های خوب است و می‌توان فوتبال بازی کرد.

امیر قلعه‌نویی در ادامه نشست خبری در مورد مشکلات فنی استقلال در گلزنی، گفت: تیم استقلال در 50 متر روبه جلو خیلی خوب است.ما ضعف‌های فصل قبل را پوشش داده‌ایم و بیشترین گل زده را در لیگ این فصل داریم ولی اگر نیاز باشد در نیم فصل این مسئله را پوشش می‌دهیم. اگر نیاز باشد مهاجم می‌گیریم. برهانی، قاضی و شهبازاده گلزنی می‌کنند و از همه مهم‌تر پاسی بود که سجاد به قاضی داد.خودش هم می‌توانست گلزنی کند، اما او پاس گل داد. مشکلات ما در خط دفاع هم حل می‌شود.

وی در مورد استفاده از بازیکنان تیمش در پُست‌های غیر تخصصی، گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.با توجه به بازیکنانی که در اختیار نداریم باید جابه جایی انجام بدهیم. مثلا خرسندنیا از بازیکنان خوب هافبک دفاعی است اما به دلیل مشکلاتی که داشتیم نتوانستیم در پست تخصصی‌اش از او بازی بگیریم.

قلعه‌نویی  در مورد وضعیت آب و هوایی مسجد سلیمان، گفت: اگر اشتباه نکنم این شهر در شمال خوزستان است و خوش آب و هواست و دما هم کم شده است و شرایط دمایی هم خوب است.

سرمربی استقلال در مورد رای کمیته اخلاق و تبرئه شدن خودش، گفت: وقتی توکلت به خدا باشد نباید از چیزی هراس داشته باشی و این مسئله یک بازی بود. من ناراحت ایمان موسوی هستم، او یکی از بازیکنان خوب ایران است، در بازی قرار گرفت که نباید قرار می‌گرفت. اصل کار ما در دادسراست و تا انتها این مسئله را پیگیری می‌‌کنیم. قداست فوتبال ما زمانی شکسته شد که بازیکن را مقابل مدیرعامل قرار دادند، این اتفاق مربوط به 12-13 سال پیش است که یک بازیکن را مقابل امیر عابدینی قرار دادند و این مسئله فوتبال ما را به بیراهه می‌برد. حتی به قیمت کنار رفتن امیر قلعه‌نویی از فوتبال تا انتها پیش می‌روم.اگر خوب هستی ، مرد هستی یا هرچه... باید تا آخر بروم. کمیته اخلاق یک حکمی داده البته زمانی که آبروی افراد مطرح است باید محکم‌تر برخورد شود و ما در دادسرا این مسئله را پیگیری می‌کنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که هدف‌تان در دیدار با نفت مسجد سلیمان چیست، گفت: شروع و ادامه بازی یک بحث است و هدف اول ما این است که گل نخوریم و بعد به گل برسیم. نفت تیم جوان و تکنیکی است که باید فضا را از بازیکنان تکنیکی این تیم بگیریم و در مورد نقاط ضعفش هم اجازه بدهید صحبت نکنیم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه گفته بود امیدوار رضایی و راننده‌اش در تیم استقلال نقش دارند، گفت: من چه چنین حرفی زده‌ام؟!  امیدوار رضایی انسان بسیار بزرگواری است و نگاهش رنگی نبود. در حوزه انتخابیه‌اش آدم موفقی بود که نماینده شد و نیتش خدمت بود. وقتی می‌گویند همه ایران سرای من است یعنی همین او در بیمارستان لقمان من دیده‌ام که چطور خدمت می‌کند. همین که بازی‌ها در شهر مسجد سلیمان برگزار می‌شود کار کمی نیست و زحمت زیادی کشیده شده است.


سرمربی استقلال در مورد اینکه تیمش شانس اول قهرمانی است، گفت: زود است در مورد این مسایل حرف بزنیم اما شرایطمان از فصل گذشته بهتر است. ما فصل گذشته در جناح چپ حرکت لازم را نداشتیم و بحث هافبک دفاعی و مهاجمان مسایلی داشتیم اما فوتبال همین است. چه کسی فکر می کرد که منچستر یونایتد با مویس خوب نتیجه نگیرد و الان هم با فان خال هم خوب نتیجه نگرفته است، در حالی که منچستر همان است و بودجه و ساختارش عوض نشده اما نتوانسته خوب نتیجه بگیرد واکنون در رده پنجم و ششم جدول است.
اخبار ورزشی - فارس