ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌نویی: دیگر به داوری‌ها اعتراض نمی‌کنم/پیروانی :اگر پنالتی را گل می‌کردیم شاید گل مساوی را هم می‌زدیم



رقابت استقلال و فجرسپاسی,نتیجه بازی استقلال و فجرسپاسی,عتراض قلعه نویی به داورها

قلعه‌نویی: دیگر به داوری‌ها اعتراض نمی‌کنم/ امیدوارم به سلطانی‌فر رای اعتماد بدهند

امیر قلعه‌نویی می‌گوید باید مشکل دفاعی تیمش را حل کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل فجر سپاسی در کنفرانس خبری گفت: «هر کسی این مسابقه را دید از آن لذت برد. من به فوتبال ایران تبریک می‌گویم. بعد از بازی با سپاهان روی مسائل روانی تیم کار کردم. با این حال ما یک پنالتی بچه گانه به حریف دادیم.»


سرمربی استقلال در مورد وزیر ورزش هم گفت: «متاسفانه در گذشته هر وقت کسی جایی نداشت به ورزش می‌آمد، در حالی که سررشته‌ای از آن نداشت. آقای سلطانی‌فر نیروی خوبی است که امیدوارم به او رای اعتماد داده شود. او باید در کنار خودش از نیروهای قوی استفاده کند. کابینه معرفی شده قوی است و من به آن امیدوارم.»


قلعه‌نویی در مورد کسر یک امتیاز از تیمش هم گفت: «من کار تماشاگران را محکوم می‌کنم. البته آن روز، روز خوب فغانی نبود. من بابت رفتار عده‌ای از تماشاگران از او عذرخواهی می‌کنم. با این حال نظر من مثل نظر نصیرزاده است که گفته نمی‌توان یک امتیاز کم کرد. جالب است که همیشه اولین‌ها مال ماست. من قبلا به داوری اعتراض می‌کردم اما الان متوجه شدم اشتباه می‌کردم و دیگر به داوری‌ها اعتراض نمی‌کنم.»


سرمربی استقلال در پایان گفت: «ما در ده دقیقه ابتدایی بازی خیلی بد بودیم اما به مرور بر مسابقه حاکم شدیم. در سال‌های گذشته ما با اتکا به دفاع خوبمان به قهرمانی می‌رسیدیم که امسال باید مشکل دفاع را حل کنیم.»

 

پیروانی: اسیر تجربه استقلال شدیم / اگر پنالتی را گل می‌کردیم شاید گل مساوی را هم می‌زدیم

غلامحسین پیروانی می‌گوید تیمش به خاطر بی‌تجربگی به استقلال باخته است.

به گزارش  خبرآنلاین؛ غلامحسین پیروانی سرمربی فجر سپاسی پس از شکست تیمش مقابل استقلال گفت: «ما دو گل خوردیم و دو گل زدیم. ولی وقتی بازی مساوی شد، بچه‌ها احساسی شدند. یک پنالتی را گل نکردیم و یک توپ هم به تیر زدیم. بچه‌های ما اسیر تجربه استقلال شدند. اگر پنالتی را گل می‌کردیم شاید گل مساوی را هم می‌زدیم. متاسفانه تیم من در هفته‌های اول تا پنجم به بهترین تیم‌های لیگ خورده.»


پیروانی ادامه داد: «میانگین سنی تیم من 30 سال است. مگر تیم‌های دیگر بازیکن بالای 30 سال ندارند؟ همین مجیدی در استقلال 37 سال سن دارد و از بهترین بازیکنان تیمش است. الان بهترین بازیکنان لیگ ما مسن هستند. اگر در 5 هفته اول لیگ باختیم انتقاد نکنید ولی اگر به تیم‌های سایپا، راه‌آهن، استقلال خوزستان یا نفت تهران باختیم بیایید و انتقاد کنید. ضمنا تیم من به اندازه آن‌ها هزینه نکرده است.»


او در پایان گفت: «ما سال گذشته در ورزشگاه دستغیب که چمن مصنوعی داشت بازی می‌کردیم اما امسال در حافظیه بازی می‌کنیم. شاید این روی بازی بچه‌ها تاثیر گذاشته و تا آن ها خودشان را با این چمن تطبیق بدهند زمان می‌برد.»/خبرآنلاین

 

 

 


ویدیو مرتبط :
گل جباری به قلعه نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: گل صحیح و یک پنالتی ما را نگرفتند



شعاردادن علیه قاسم‌پور درست نیست؛
قلعه‌نویی: گل صحیح و یک پنالتی ما را نگرفتند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: گل صحیح ما پذیرفته نشد و یک پنالتی هم برای ما نگرفتند.
    [قلعه‌نویی: گل صحیح و یک پنالتی ما را نگرفتند]

اخبار سیاسی



 امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل برابر مس کرمان با تبریک روز خبرنگار گفت: خیلی خوب بازی کردیم و نقطه قوت مس کرمان که خط هافبک آن بود را تا حدودی کنترل کردیم اما بدشانسی آوردیم و دو سه توپ ما به تیم دروازه خورد. گل صحیح استقلال را مردود اعلام کردند و یک پنالتی صد درصد روی حنیف عمران‌زاده را هم نگرفتند. با همه احترامی که برای داور قائلم و نمی‌خواهم از داوران انتقاد کنم اما این اتفاقات افتاد.

وی ادامه داد: هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند و هم ما و هم مس می‌توانستند برنده شوند که شانس ما بیشتر بود و باید برنده می‌شدیم.

سرمربی استقلال در مورد تاکتیک حریف گفت: مس بازی مستقیم انجام می‌داد و توپ‌ها را برای عنایتی می‌فرستاد که ما حنیف عمران‌زاده را آوردیم تا او و صادقی با عنایتی بپرند و پژمان منتظری و هاشم‌ بیک‌زاده پوشش بدهند. با این کار، بازی مستقیم مس را از کار انداختیم.

قلعه‌نویی تاکید کرد: استقلال خیلی ایراد دارد و هنوز نمی‌توانیم توپ را در خط هافبک به خوبی در گردش درآوریم. آرش برهانی دوندگی خوبی داشت با این حال در خط حمله و هافبک ایراد داریم و جنگندگی لازم را نداریم.

وی در مورد بازی جواد نکونام گفت: نکونام جزء خوب‌های این بازی بود.

قلعه‌نویی در مورد تعویض جانواریو گفت: می‌خواستم زندی را تعویض کنم اما جانواریو گفت که از نظر بدنی تخلیه شده و مجبور شدم او را تعویض کنم.

سرمربی استقلال در مورد دلخوری آرش برهانی از نیمکت‌نشینی و رفتنش به رختکن تیم گفت: برهانی به دستشویی رفته بود. وقتی خبرنگاران به قلعه‌نویی گفتند دستشویی او طولانی بود سرمربی استقلال پاسخی نداد.

سرمربی پیشین مس کرمان در مورد علت اینکه این تیم چرا نمی‌تواند تیم رویایی چند سال گذشته باشد گفت: اجازه بدهید من دخالت نکنم اما مس تیمی است که سابقه آسیایی شدن و مدیران بسیار خوبی در استان دارد. باید ثبات مدیریت وجود داشته باشد و بین همه استان همدلی به وجود بیاید. با وجود مدیری مثل سعد محمدی در صورت ایجاد هماهنگی و یکدلی مس می‌تواند موفق شود اما باید همدل بود. شعار دادن در هفته دوم و سوم علیه قاسم‌پور کار درستی نیست و از هر تیمی آرامشش را بگیرند توانایی و پتانسیلش نصف می‌شود. مس می‌تواند تیم خوبی باشد به شرط آنکه همدل و هماهنگ عمل شود.