ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌نویی: دروغ بلد نیستم


سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: چون رک صحبت می‌کنم همه از زبان تلخ من ناراحت می‌شوند.

خبرگزاری فارس: امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال ضمن تبریک سال نو و تسلیت به مناسبت ایام شهادت در خصوص آخرین شرایط تیمش اظهار داشت: ما از روز گذشته تمرینات خود را آغاز کردیم و با این وجود 8 نفر را در اختیار نداریم.

وی افزود: 4 بازیکن ما در اردوی تیم ملی حضور دارند و 2 بازیکن هم به تیم ملی امید داده‌ایم که 48 ساعت قبل از بازی با فولاد به ما اضافه خواهند شد. همچنین کرار و مگویان هم هنوز در تمرینات حضور پیدا نکردند.

سرمربی استقلال تاکید کرد: شرایط ما به گونه‌ای است که با نفرات کم تمرین می‌کنیم ولی تیم‌هایی که مقابل ما بازی دارند نفرات کاملشان را در اختیار دارند.

خبرنگاری در خصوص بحث خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از قلعه‌نویی سوال کرد که وی پاسخ داد: به اعتقاد من این طرح خیلی خام است و بهترین کار همان کاری بود که آقای اسلامی در سپاهان انجام داد. اگر آن رویه پیش برود قطعا جواب بهتری می‌دهد.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که اگر می‌شود یک دروغ سیزده بگویید گفت: من دروغ بلد نیستم چه سیزده باشد و چه غیر از آن. از زبان تلخ من ناراحت می‌شوند چون من رک صحبت می‌کنم پس بهتر است در این باره حرفی نزنم.


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی:اصالتم از قلعه نو نیشابور است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: می‌گویند من فوتبال بلد نیستم





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تغییر و تحول بدون برنامه فایده‌ای ندارد

قلعه‌نویی: می‌گویند من فوتبال بلد نیستم/علیه مربیان تیم ملی هم جوسازی می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: می‌گویند من فوتبال نمی‌فهمم و علیه مربیان تیم ملی هم جوسازی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 2 بر یک برابر ابومسلم در دیداری دوستانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود و تماشاگران زیادی هم به ورزشگاه آمده بودند اما از تماشاگران گلایه دارم که متاسفانه برخی از الفاظ نامناسب علیه داور استفاده کردند. ما در بازی‌های رسمی فحاشی می‌شنویم و در این بازی دوستانه هم شاهد فحاشی بودیم. معلوم نیست چه زمانی این اتفاق‌ها می‌خواهد حل شود. در ایران اسلامی استفاده از این دشنام‌ها خوب نیست.

وی ادامه داد: ما به احترام مردم آذربایجان و برای کمک به زلزله‌زدگان به مشهد آمدیم و توقع نداشتیم که از روی سکوها چنین الفاظی را بشنویم. دو تیم خوب بازی کردند و ابومسلم هم می‌توانست برنده بازی باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد تغییر و تحول در هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است و آدم‌هایی که به هیئت مدیره باشگاه استقلال می‌آیند باید بزرگ فکر کنند. اکنون باشگاه مشکل مالی دارد. هر اسمی می‌خواهد به استقلال بیاید و هر چقدر هم بزرگ باشد اگر نتواند مشکل مالی استقلال را حل کند فایده‌ای ندارد. همه باید کمک کنند. ما هنوز مشکل مالی داریم.

قلعه‌نویی تصریح کرد: تغییر و تحول اگر با برنامه باشد و بتواند مشکل مالی باشگاه را حل کند خوب است وگرنه از این تغییر و تحول‌ها در باشگاه استقلال زیاد داشته‌ایم. تمامی نفراتی هم که به هیئت مدیره باشگاه آمده‌اند باشگاه‌داری کرده‌اند و همه باید کمک کنند. فتح‌الله‌زاده این روزها خیلی تحت فشار است و از همه طرف اذیت می‌شود.

سرمربی استقلال در مورد اینکه فتح‌الله‌زاده گفت از این به بعد ما هم باید مثل افشارزاده ساعت 5 صبح سرکار بیاییم، گفت: یکی از خصوصیات خوب افشارزاده این سحرخیزی است و امیدوارم این زود آمد‌ن‌ها بتواند به استقلال کمک کند. از اعضای سابق هیئت مدیره باشگاه هم تشکر می‌کنم.

قلعه‌نویی در مورد انتقادهایی که از نکونام و هاشم بیک‌زاده می‌شود، گفت: برخی می‌خواهند استقلال را به هم بریزند. یک سری افراد خیرخواه هستند که انتقاد می‌کنند و یک سری دیگر دشمنان استقلال هستند. استقلال تیم بزرگی است و دشمنان زیادی هم دارد. برخی با برنامه‌ریزی قلم می‌زنند.

وی افزود: ما یک سیستم آنالیز با همکاری دانشگاه شریف داریم و جای تعجب دارد که در این سیستم همیشه نکونام و بیک‌زاده جز 4 بازیکن برتر میدان هستند اما برخی انتقاد می‌کنند. این هم به کنار، می‌گویند من فوتبال بلد نیستم. البته آنها وجدان ندارند و می‌گویند سرمربی تیم ملی اشتباهی بیک‌زاده را به تیم ملی دعوت کرده است و بعد من هم حرف بزنم 5 میلیون تومان جریمه می‌شوم.

قلعه نویی تاکید کرد: این همان قلم‌هایی است که ترور شخصیت می‌کنند و آبرو ندارند. هم به من توهین می‌کنند و هم به مربیان تیم ملی، جای تاسف دارد. امیدوارم روزی این اتفاق‌ها به پایان برسد./فارس