ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌نویی: تیمی كه می بازد از این حرف ها می زند



 

 

قلعه‌نویی: تیمی كه می بازد از این حرف ها می زند

سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی گفت: من از مربیانی نیستم كه پس از یك برد بگویم ما قهرمانیم. هیچ چیز برای ما تمام نشده است.

 

امیر قلعه نویی پس از پیروزی سه بر دو تراكتورسازی برابر استقلال و صدرنشینی این تیم در لیگ برتر گفت: بازی بسیار خوبی بود و دو تیم فوتبال خوبی را ارائه كردند. فكر می كنم هواداران دو تیم برنده این بازی بودند. دست هواداران تبریزی را می بوسم. آن ها از تبریز و از شهرهای اطراف به ورزشگاه آمده بودند. فكر می كنم دیداری كه ۵ گل داشته، نمی تواند بازی خوبی نباشد.

وی افزود: ما روی نقاط قوت و ضعف استقلال كار كرده بودیم اما به خاطر اینكه آن ها دیدار مهمی پیش رو دارند درباره آن ها صحبت نمی كنم. فكر می كنم دو گلی كه خوردیم بر روی اشتباهات بچگانه بود. خدا را شكر می كنم كه ۳ امتیاز را گرفتیم اما هیچ چیز برای ما تمام نشده است. با یك برد به آدم جام نمی دهند. از فردا باید كارمان را دوباره شروع كنیم تا به آنچه مد نظرمان هست برسیم.

خبرنگاری به امیر قلعه نویی گفت كه تیم شما شخصیت قهرمانی ندارد، آیا این برد می تواند به تیم تراكتورسازی شخصیت بدهد، كه قلعه نویی در پاسخ گفت: درست نیست كه شما از چنین لفظی درباره تیم تراكتورسازی با این همه طرفدار صحبت كنید. تراكتور پشتوانه مردمی دارد. ما در این فصل با ۵۰ درصد تغییرات روبه رو شدیم. اگر این بازیكنان به لحاظ نگرشی بالاتر فكر كنند بهتر می شویم. اگر می خواهید من پس از یك برد درباره قهرمانی صحبت كنم، این طور نیست و من از این دسته از مربیان نیستم. به بازیكنان هم پس از بازی گفتم كه دیگر این بازی را فراموش كنید و به فكر بازی بعد باشید.

خبرنگاری تبریزی از قلعه نویی درباره وضعیت هواداران این تیم در بازی پرسید و مدعی شد كه باشگاه استقلال به آن ها در شرایطی سخت اجازه ورود به ورزشگاه را داده، و سرمربی تراكتور هم در پاسخ گفت: اجازه بدهید كه من فقط درباره مستطیل سبز صحبت كنم، اما باید بگویم كه ما باید قانون را هم رعایت كنیم. هرچند كه واقعا طرفداران تراكتورسازی استثنا هستند. من از هواداران تبریزی ممنونم و دست شان را می بوسم. آن ها باعث شدند كه تیم ما امروز احساس غربت نكند.

خبرنگاری شعار هواداران استقلال را به قلعه نویی یادآور شد كه در طول بازی او را مربی ضد فوتبال می نامیدند كه قلعه نویی با خنده ای به این سوال پاسخ داد و گفت: از آن ها ممنونم. تیمی كه سه گل می زند و چند تا نمی زند، مگر می شود ضد فوتبال بازی كند؟ اشكالی ندارد. تیم من عادت ندارد كه بازی تاخیری انجام دهد و بازیكنانم خودشان را زمین بزنند. تیمی كه می بازد این حرف ها را می زند و خبرنگاری كه تیمش هم باخته ممكن است یك چیزی بگوید.

وی درباره شعارهای تماشاگران استقلال علیه بازیكنان قدیمی این تیم كه هم اكنون بازیكنان تراكتورسازی هستند گفت: موقع بازی تمركزم بر روی اتفاقات بازی بود اما باید طرفداران را فارغ از هر رنگی كه دارند دوست داشته باشیم. همین كه آن ها با وجود مشكلات اجتماعی به ورزشگاه می آیند و خودشان را اینجا خالی می كنند، باید قدردان آن ها بود و ایرادی ندارد كه خودشان را اینجا تخلیه كنند و من از آن ها دلگیر نیستم اما به عنوان یك برادر كوچك از آن ها می خواهم به كسی توهین ناموسی نكنند.

وی در پایان گفت: تیم ما چند شاخصه خوب دارد كه مهم تر از همه آن ها سرمایه انسانی است. ما برای هماهنگی بیشتر به زمان نیاز داریم و نباید با یك برد مغرور شویم. باید بازی به بازی پیش برویم..../ایسنا


ویدیو مرتبط :
حرف های زشت قلعه نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: نه لیست مازاد داده‌ام و نه خرید/وقتی علیپور پشت‌سرم حرف می‌زند یعنی راهم درست است



تیم فوتبال استقلال , شکایت علیپور از قلعه‌نویی

قلعه‌نویی: نه لیست مازاد داده‌ام و نه خرید/وقتی علیپور پشت‌سرم حرف می‌زند یعنی راهم درست است

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به صحبت‌های علیپور مبنی بر رسیدگی به شکایات از او گفت: بسیار خوشحالم این افراد در موردم صحبت می‌کنند زیرا در این صورت است که راه درستی را پیش گرفته‌ایم.

 امیر قلعه‌نویی پس از شکست دو بر یک استقلال مقابل تیم دسته سومی نفتون خاطرنشان کرد: ابتدا از تیم نفتون تشکر می‌کنم که حاضر به این بازی دوستانه شدند. به هر حال طبیعی است ما روی بازیکنان فشار آوردیم و یک سری بازیکنان هم که در شرایط بازی آنها را ندیده بودیم مورد ارزیابی قرار دادیم .

وی در مورد اولین حضو برخی از بازیکنان از جمله حقی، باصفا، جودکی و نحوه عملکرد آنها خاطرنشان کرد: باصفا یک مصاحبه‌ای انجام داد که نباید این کار را می‌کرد. به هر حال زمانی که تیم می‌بازد عملکرد خوبی نداشته و این بازیکنان پشتیبان تیم هستند. باصفا یکی از آینده‌دار‌های استقلال می‌تواند باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال یادآور شد: این گونه نیست که باصفا ناگهان بیاید و بخواهد مشکلات استقلال را حل کند در آن حد نیست اما او کم کم می‌تواند در شرایط بازی قرار بگیرد و به آینده استقلال کمک کند.

قلعه‌نویی در مورد دیداری که شنبه مقابل نفت تهران دارد و عدم حضور ملی‌پوشان و همچنین مصدومیت بازیکنانی از جمله جمشیدیان و قاضی تصریح کرد: ما هم اکنون به 4 قسمت تبدیل شده‌ایم یک قسمت مصدومین تیم هستند، قسمتی ملی‌پوشان قسمتی بازیکنان امید و یک قسمت که ما تشکیل می‌دهیم. به هر حال باید مقابل نفت قرار بگیریم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا از عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل نفتون راضی بوده، گفت:‌از برخی راضی بودم و از برخی ناراضی.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود استقلال در نیم فصل قصد دارد برخی بایکنان را جذب کند و برخی بازیکنان را در لیست مازاد این تیم قرار دارد و قرار است از جمع آبی‌پوشان جدا شوند،‌تاکید کرد: خدا را گواه می گیرم که نه لیستی را داده‌ام که کسی از تیم جدا شود و نه لیستی داده‌ام که کسی را می‌خواهیم. ما به دنبال یک هافبک بازی‌ساز خارجی هستیم و احیانا یک مدافع راست هم جذب کنیم.

قلعه‌نویی افزود: به هر حال در نیم فصل جابجایی‌ها رخ می‌دهد مگر اشکالی دارد؟ قانون گذاشته‌اند که جابجایی صورت بگیرد و این مسئله هم اشکالی ندارد.

وی در مورد اینکه علیپور اعلام کرده شکایت از قلعه‌نویی را پیگیری می‌کند و آیا از او شکایتی شده است، یادآور شد: آقایان رسیدگی کنند ما هم خیلی خوشحال می‌شویم. زمانی که آقایان در مورد آدم صحبت می‌کند نشان می‌دهد که هم سالم کار کرده‌ایم و هم راه درستی می‌رویم. از این بابت بسیار خوشحالم که این موضوع نشان می‌دهد هم پاک بوده‌ایم و هم سالم کار کرده‌ایم./فارس